wat lukt? Jou missen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
alsof jou dat lukt met die rollator van je
Sorry man duurde te lang.quote:
Volgens mij vind jij dit echt humor, lach je ook om scheten en ruften, ja he?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.facebook.com/332145270132218/posts/3169652539714796/
Duif is dood. Lol
Ga vanavond uit eten in Duivendrecht, wild is al in bestelling.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dit echt humor, lach je ook om scheten en ruften, ja he?
Akelig veel centjes en eeuwige roem, Ajax gaat zich over 2 jaar inschrijven voor de Premier League,ze zijn uit de voetjebalkinderkleding gegroeid.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
Waarom zie ik juichende ajacieden als ze al 5 jaar niks gewonnen hebben
Nogal uitspraken van een club die in recente jaren niks heeft gewonnen. Wat gaat Ajax in de Premier League doen dan? Degraderen? En dat ook vieren?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Akelig veel centjes en eeuwige roem, Ajax gaat zich over 2 jaar inschrijven voor de Premier League,ze zijn uit de voetjebalkinderkleding gegroeid.
Binnenkort gaan ze janken als ze 3x niks winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
Waarom zie ik juichende ajacieden als ze al 5 jaar niks gewonnen hebben
rt rtquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godsamme, dan is dat infantiele gekwijl van haags nog boeiender
Net als Liverpoolquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze janken als ze 3x niks winnen.
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroegerquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat lukt? Jou missen?
Nee?
....
Je slaat weer wartaal uit Hans
Waarom alleen vroeger?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroeger
Wejooooquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroeger
Doe normaal tegen Hans gvdquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En mensen, zo zie je maar dat het belangrijk is om direct na de geboorte te gaan ademen
Dat ze je moeder hebben geneuktquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
Wat vierden ze in die foto aangezien het wel recent is?
Dit wil ik op een tegeltjequote:Op donderdag 2 mei 2019 08:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die wijven moeten niet caren, ik pomp zeker 10 tot 13 keer 7 cm romantiek in hun lipvis.
Niet bepaald lol...quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij heeft niets te vrezen de Duitsers lieten de downies met rust
Nee ben aan het fokken in de klasquote:
Dat jouw familie de dans is ontsprongen is gewoon toeval geweest, bolle vleeskipquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij heeft niets te vrezen de Duitsers lieten de downies met rust
Ben echt een sfeermakertjequote:Op donderdag 2 mei 2019 10:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik word echt blij van wch's slechte vibes
You and me both vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben echt een sfeermakertje
Nou ja, 'tje' zou ik je niet noemenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben echt een sfeermakertje
Kan wel eens een teken zijn van een slecht functionerende geiser, kan dus geen kwaad, gewoon lekker tukkie doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ben net twee uur wakker en wil nu al weer slapen
Ik kom je haunten als ik dood benquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan wel eens een teken zijn van een slecht functionerende geiser, kan dus geen kwaad, gewoon lekker tukkie doen
Dan ga je toch lekker slapenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Wil je een broodje met Speculoos?quote:
Ben niet heel erg van de zoetigheid op brood. Speculoos lepel ik lieverquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
Beter dan een broodje speculum denk ik danquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
Ff wachten tot de wasmachine klaar isquote:
Is dat wat er met je hoofd is gebeurdquote:
oh wauwquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat wat er met je hoofd is gebeurd
Heb jij zo'n 9 kilo ding, of was je gewoon één slip per keer?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff wachten tot de wasmachine klaar is
#femlife
Lag om 3 uur in bed omdat ik vrienden van Schiphol moest ophalen, ik ben niet kut, ik ben dus liefste ooitquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, nog niets van je zure kutterigheid verloren gelukkig.
Wel goed uitrusten he?
Oh leuk, is je moeder ontwaaktquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
christus, donker hier, lijkt de apocalyps wel
ik hoor ook ruiters
Dan ga je toch nog lekker even terugquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb jij zo'n 9 kilo ding, of was je gewoon één slip per keer?
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog lekker even terug
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff wachten tot de wasmachine klaar is
#femlife
Ik ben getint, niet zwart, maar ik snap dat je het verschil niet ziet met die verlepte ogen van jequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel fijn voor jou dit weer, toch?
als je niet lacht ziet niemand je
Ik heb bijna een pot op. Wel binnen een tijdsbestek van een jaar of zoquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet heel erg van de zoetigheid op brood. Speculoos lepel ik liever
Hier heb je wel een sterk puntquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben getint, niet zwart, maar ik snap dat je het verschil niet ziet met die verlepte ogen van je
Meest chemische rotzooi wat er isquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is lekker hoor, maar dan wel zo uit het potje eten en niet op brood
Ieder persoon heeft zijn of haar mindere dingenquote:
Bij mij is alles gewoon helemaal top hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ieder persoon heeft zijn of haar mindere dingen
Behalve je verlepte ogen lees ik netquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij mij is alles gewoon helemaal top hoor
AAA-grade
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectiequote:
Je bent zeker een laaf jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectie
Het in yin yang, schele kikkerkutquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk, dit glijdt dus zo van me af
doet me niks
evenwichtig
Ying
Yang
Zen
KUTWIJF
Ja weet ik veel, die rare buitenlandse dingen, moet er niets van hebbenquote:
Laaf maar een eind weg, helemaal prima.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectie
Hey vriendquote:
Ik neem het ook nooit vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest chemische rotzooi wat er iswaarom neem je dan niet gewoon een speculaasje?
[..]
Het heeft je ook mij gebracht en dat is zo'n beetje het beste dat jou ooit is overkomenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, die rare buitenlandse dingen, moet er niets van hebben
brengen alleen maar ziekte en rampspoed
bah
Telefoon op stil zetten en trilstand uit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
IK PROBEER TE SLAPEN EN NOOIT BELLEN MENSEN MIJ EN NU AL TWEE KEER GODVERDOMME
Sry wilde gewoon even je stem horenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
meest chemische rotzooi wat er isquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest chemische rotzooi wat er iswaarom neem je dan niet gewoon een speculaasje?
[..]
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie me missen als ik volgende week weer aan het werk ben
Ha ;pquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
Wel speculaasjes?quote:
Ah nog een speculoos eter gespot!! KILL ITT WITHHH FIREEEEquote:
Zeer graag gedaan vriend.quote:
eet ik niet maar pep is meer chemisch hoor kweeniequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah nog een speculoos eter gespot!! KILL ITT WITHHH FIREEEE
Op dit tijdstip slapen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
Ja echt heeeeeeeel erg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie me missen als ik volgende week weer aan het werk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |