Meest chemische rotzooi wat er isquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is lekker hoor, maar dan wel zo uit het potje eten en niet op brood
Ieder persoon heeft zijn of haar mindere dingenquote:
Bij mij is alles gewoon helemaal top hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ieder persoon heeft zijn of haar mindere dingen
Behalve je verlepte ogen lees ik netquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij mij is alles gewoon helemaal top hoor
AAA-grade
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectiequote:
Je bent zeker een laaf jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectie
Het in yin yang, schele kikkerkutquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk, dit glijdt dus zo van me af
doet me niks
evenwichtig
Ying
Yang
Zen
KUTWIJF
Ja weet ik veel, die rare buitenlandse dingen, moet er niets van hebbenquote:
Laaf maar een eind weg, helemaal prima.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectie
Hey vriendquote:
Ik neem het ook nooit vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest chemische rotzooi wat er iswaarom neem je dan niet gewoon een speculaasje?
[..]
Het heeft je ook mij gebracht en dat is zo'n beetje het beste dat jou ooit is overkomenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, die rare buitenlandse dingen, moet er niets van hebben
brengen alleen maar ziekte en rampspoed
bah
Telefoon op stil zetten en trilstand uit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
IK PROBEER TE SLAPEN EN NOOIT BELLEN MENSEN MIJ EN NU AL TWEE KEER GODVERDOMME
Sry wilde gewoon even je stem horenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
meest chemische rotzooi wat er isquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest chemische rotzooi wat er iswaarom neem je dan niet gewoon een speculaasje?
[..]
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie me missen als ik volgende week weer aan het werk ben
Ha ;pquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
Wel speculaasjes?quote:
Ah nog een speculoos eter gespot!! KILL ITT WITHHH FIREEEEquote:
Zeer graag gedaan vriend.quote:
eet ik niet maar pep is meer chemisch hoor kweeniequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah nog een speculoos eter gespot!! KILL ITT WITHHH FIREEEE
Op dit tijdstip slapen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
Ja echt heeeeeeeel erg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie me missen als ik volgende week weer aan het werk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |