Ik heb bijna een pot op. Wel binnen een tijdsbestek van een jaar of zoquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet heel erg van de zoetigheid op brood. Speculoos lepel ik liever
Hier heb je wel een sterk puntquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben getint, niet zwart, maar ik snap dat je het verschil niet ziet met die verlepte ogen van je
Meest chemische rotzooi wat er isquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is lekker hoor, maar dan wel zo uit het potje eten en niet op brood
Ieder persoon heeft zijn of haar mindere dingenquote:
Bij mij is alles gewoon helemaal top hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ieder persoon heeft zijn of haar mindere dingen
Behalve je verlepte ogen lees ik netquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij mij is alles gewoon helemaal top hoor
AAA-grade
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectiequote:
Je bent zeker een laaf jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectie
Het in yin yang, schele kikkerkutquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk, dit glijdt dus zo van me af
doet me niks
evenwichtig
Ying
Yang
Zen
KUTWIJF
Ja weet ik veel, die rare buitenlandse dingen, moet er niets van hebbenquote:
Laaf maar een eind weg, helemaal prima.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectie
Hey vriendquote:
Ik neem het ook nooit vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest chemische rotzooi wat er iswaarom neem je dan niet gewoon een speculaasje?
[..]
Het heeft je ook mij gebracht en dat is zo'n beetje het beste dat jou ooit is overkomenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, die rare buitenlandse dingen, moet er niets van hebben
brengen alleen maar ziekte en rampspoed
bah
Telefoon op stil zetten en trilstand uit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
IK PROBEER TE SLAPEN EN NOOIT BELLEN MENSEN MIJ EN NU AL TWEE KEER GODVERDOMME
Sry wilde gewoon even je stem horenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
meest chemische rotzooi wat er isquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest chemische rotzooi wat er iswaarom neem je dan niet gewoon een speculaasje?
[..]
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie me missen als ik volgende week weer aan het werk ben
Ha ;pquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
Wel speculaasjes?quote:
Ah nog een speculoos eter gespot!! KILL ITT WITHHH FIREEEEquote:
Zeer graag gedaan vriend.quote:
eet ik niet maar pep is meer chemisch hoor kweeniequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah nog een speculoos eter gespot!! KILL ITT WITHHH FIREEEE
Op dit tijdstip slapen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
Ja echt heeeeeeeel erg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie me missen als ik volgende week weer aan het werk ben
Hij was er vannacht al vroeg bij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op dit tijdstip slapen?
Keihard verdiend maat
Heb geen idee wie jij bent dus boeit me niequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja echt heeeeeeeel erg.
Heeeeeeeeeeel erg.
Of hij bevindt zich in een andere tijdzone dan wij. In dat geval neem ik mijn keiharde statement terug.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij was er vannacht al vroeg bij.
Of laat.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen idee wie jij bent dus boeit me nie
Hmmquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of hij bevindt zich in een andere tijdzone dan wij. In dat geval neem ik mijn keiharde statement terug.
moest heel erg overgeven in mijn mondquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het heeft je ook mij gebracht en dat is zo'n beetje het beste dat jou ooit is overkomen
Liep je langs een spiegel ahahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest heel erg overgeven in mijn mond
Ben ik niet bekend mee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
eet ik niet maar pep is meer chemisch hoor kweenie
Ik niet want was wel gewend dat je hier niet post overdag. Ik kan ook niet meer wennen aan dat je wel post overdag.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen idee wie jij bent dus boeit me nie
Ja gek is het nog wel hequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet want was wel gewend dat je hier niet post overdag. Ik kan ook niet meer wennen aan dat je wel post overdag.
Ahwwwquote:
Sowquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker voor je, haha moet je maar normaal doen kansloze pikkenlikker
Wel grappig dat je zegt dat ik normaal moet doen terwijl je zelf dit soort termen bezigt. De ironie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Echt een dijenkletser hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
god ver domme, snurkte als een debieltje van het lachen en ben nu middelpunt van de belangstelling in deze kantoortuin uit de hel
Klopt. Compleet lachwekkend.quote:
Ja tegen het bizarre aanquote:
Is het de hel omdat jij er bentquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
god ver domme, snurkte als een debieltje van het lachen en ben nu middelpunt van de belangstelling in deze kantoortuin uit de hel
wijo hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is hier normaal. Beetje gek dat je dat nog niet weetquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel grappig dat je zegt dat ik normaal moet doen terwijl je zelf dit soort termen bezigt. De ironie.
Lol ben je triggeredquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel grappig dat je zegt dat ik normaal moet doen terwijl je zelf dit soort termen bezigt. De ironie.
Sowquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wijo Koek is een Nederlands regisseur en scenarioschrijver die bekend is van onder meer Vet hard, en de televisieseries Flodder en Westenwind. Hij werkte meermaals samen met regisseurs als Dick Maas en Johan Nijenhuis.quote:
Ga eens aan het werk jijquote:
Goede comeback dit.quote:
De kansloze act van VK nadoenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wijo Koek is een Nederlands regisseur en scenarioschrijver die bekend is van onder meer Vet hard, en de televisieseries Flodder en Westenwind. Hij werkte meermaals samen met regisseurs als Dick Maas en Johan Nijenhuis.
Verrassendquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er zou best eens een verband kunnen zijn nu je het zo stelt
Doe je mee aan de May Masturbation Monthquote:
Moet je nagaan hoe diep ik ben gezonkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo gaat dat, eerst was het jouw eretitel en nou gaat een downie er gewoon mee vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |