SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ja, net terug uit Arnhem, maar nu weer in onze woonplaats. Ik word al moe als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag ook wel op dit uur van de avond.
Is je dochter trouwens nog Koningsdag aan het vieren?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, net terug uit Arnhem, maar nu weer in onze woonplaats. Ik word al moe als ik er aan denk.
Morgen is het zondag. Hup, naar de kerk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Onuitputtelijk die jeugd.
Behalve morgenvroeg. Dan kunnen ze hun bed weer niet uit.
Ja, en na volgende week examen. Dus ze kan zich niet veroorloven om hier ziek van te worden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Onuitputtelijk die jeugd.
Behalve morgenvroeg. Dan kunnen ze hun bed weer niet uit.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Bonuspunten voor degene die weet te vertellen welke jaren 90-dancetrack begint met een lage mannelijke stem die de woorden "This one goes out to the one I love" uitspreekt...
Geen bonuspunten voor mij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Bonuspunten voor degene die weet te vertellen welke jaren 90-dancetrack begint met een lage mannelijke stem die de woorden "This one goes out to the one I love" uitspreekt...
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:01 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, zo verbaasd dat ik er eentje ken dat ik helemaal vergeet te typen.
Heb je je smoezenboekje naast je liggen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:01 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, zo verbaasd dat ik er eentje ken dat ik helemaal vergeet te typen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hij had het gewoon bij zijn achterlopende stream kunnen houden, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je je smoezenboekje naast je liggen?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had het gewoon bij zijn achterlopende stream kunnen houden, inderdaad.
Maar een beetje variatie is wel weer leuk.
Deze zit in mijn standaard repertoirequote:Op zaterdag 27 april 2019 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je je smoezenboekje naast je liggen?
Tja... als jij onbekende muziek kan draaien, dan kan ik dat ook.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze zit in mijn standaard repertoire
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
En ik ben nu plaatsvervangend moe voor mijn dochter. Dus ik ga naar bed.
Welterusten
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... als jij onbekende muziek kan draaien, dan kan ik dat ook.
Trusten!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
En ik ben nu plaatsvervangend moe voor mijn dochter. Dus ik ga naar bed.
Welterusten
Pino wel, zal wel weer zin hebben in snoepvoer, maar dat krijgt ie nu niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doet zelfs geen belletje rinkelen.
En terecht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ze denken echt dat ik hun ober ben, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op zondag 28 april 2019 06:46 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Melting.Goedemorgen Diaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop niet te erg. Welterusten voor even nog dan.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dankjewel.quote:Op zondag 28 april 2019 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Ik hoop niet te erg. Welterusten voor even nog dan.
quote:
Goedemorgen dames.quote:
Dat is goed 😘quote:
Ja idd. Ik probeer hier ook nog even een dutje te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 28 april 2019 08:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja idd. Ik probeer hier ook nog even een dutje te doen.Dat is terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Het regent hier...quote:Op zondag 28 april 2019 16:54 schreef livelink het volgende:
Waarom kon het gisteren nou niet het weer zijn van vandaag? Het lijkt wel of de weergoden niet koningsgezind zijn.
Echt?quote:
Moet te regelen zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb best wel zin om een show te doen vandaag, denk 21/22 uur ofzo
Je staat ingepland vanaf 21:00 uurquote:Op zondag 28 april 2019 19:15 schreef De_Nater het volgende:
Nog even een Release Radar doorploegen en dan ben ik alweer ready denk ik
quote:Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Topshow!quote:Op zondag 28 april 2019 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je staat ingepland vanaf 21:00 uur
Belangrijk voor wie wil inschakelen:
[..]
quote:
kan je zien hoeveel luisteraars er zijn met dit nieuwe ding?quote:
Of course!quote:
Als het goed is hoor je op dit moment een loop van Reinier Sonneveld, beetje elektronischquote:
Ja, nu wel! Safari reageerde niet, maar via Chrome werkt het welquote:Op zondag 28 april 2019 20:58 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als het goed is hoor je op dit moment een loop van Reinier Sonneveld, beetje elektronisch
In Chrome werkt het idd. In Firefox alleen een error message.quote:Op zondag 28 april 2019 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas reageert de site wat traag. Via Chrome werkt het beter dan via Firefox.
Ik zat dus naar de verkeerde link te luisteren met Barry White...quote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie later binnenkomt en niet altijd dit topic volgt:
Radio49 zendt tijdelijk uit via een andere wijze, dus niet op de eigen website.
Inschakelen kan hier: http://radio49.myl2mr.com/
Dit werkt het beste via Chrome
Yessssquote:
Dan heb ik het dus niet voor niks gemeldquote:Op zondag 28 april 2019 21:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zat dus naar de verkeerde link te luisteren met Barry White...
liever in DMquote:
Luisteren kan hier: http://radio49.myl2mr.com/quote:
Vond het al zo'n rare keuze... voor @De_Naterquote:Op zondag 28 april 2019 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb ik het dus niet voor niks gemeld
als in, de stream kapt, of ik zette mic al uitquote:Op zondag 28 april 2019 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van [.... geluid valt weg ... ]
De stream kapte nietquote:Op zondag 28 april 2019 21:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
als in, de stream kapt, of ik zette mic al uit
Ja, nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 28 april 2019 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekje van [.... geluid valt weg ... ]
Vega-sushi heb je ookquote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat een schande @:De_Nater... je hebt ook sushi met vlees!!!
quote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoopt dat dat scheet-geluid in de muziek zat
Dat móet wel Georgië 2016 zijnquote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Klaar voor iets van het Songfestival*de spanning stijgt*
Die is heel tofquote:
Ik heb (nog) niks aangevraagdquote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is heel tofHeb jij hem aangevraagd? Anders ga ik het doen.
We zijn het weer eens eensquote:Op zondag 28 april 2019 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit één van de beste nummers die ik ken van Rammstein
Ah! Dan nu mijn kans om te proberen een verzoekje in te dienen. Ik weet nu al dat ik het ga verneukenquote:
quote:
Nee joh, gaat helemaal goed komen. Als ik het al kan...quote:Op zondag 28 april 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah! Dan nu mijn kans om te proberen een verzoekje in te dienen. Ik weet nu al dat ik het ga verneuken
Kijk je nooit Songfestival?quote:
Doet eens even niet zo negatief!quote:Op zondag 28 april 2019 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
JAAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik kan toch nog iets in dit leven
Ik ben gewoon blij verrast over wat ik kanquote:
Idd, Naat de clip vocaal laten beschrijven tijdens het nummer gaat toch anders over komen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
Al moet bij dit nummer eigenlijk ook nog de toffe live staging; dat gaat niet echt makkelijk via radio
Doe eens niet zo malquote:
Dat klinkt al weer wat meer positief!quote:Op zondag 28 april 2019 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij verrast over wat ik kan
Volgens mij weet ik over welke je het hebt, en doe maar; want die vind ik ook heel tof!quote:Op zondag 28 april 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt aandrang om één van de twee ESF-nummers aan te vragen die dat jaar in de Top 10 van zijn jaarlijst eindigden....
Doen, zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt aandrang om één van de twee ESF-nummers aan te vragen die dat jaar in de Top 10 van zijn jaarlijst eindigden....
Nee, morgen begin ik weer gewoon over hoe goed je radio kan maken voor een 14-jarigequote:
quote:Op zondag 28 april 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, morgen begin ik weer gewoon over hoe goed je radio kan maken voor een 14-jarige
Precies na Duncan komt jouw verzoekjequote:
Dit is correctquote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Zo oud was hij zowat toen hij hier begon.
Thx!quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Precies na Duncan komt jouw verzoekje
Hij begon begin dit jaar?quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Zo oud was hij zowat toen hij hier begon.
Ik ben überhaupt pas dit jaar ervan op de hoogte dat hij bestaat na zelf al 8 jaar Fok, dus het zou goed kunnenquote:
Precies! Komt er weer 1 of andere omgebouwde met snor met 1 of ander belachelijk kut nummer en dan komt de politiek om de hoek....quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ho ho, eerst zien, dan geloven. Er zijn wel meer liedjes die gedoodverfde winnaar waren, maar het uiteindelijk toch niet werden.
Heerlijk nummertje!quote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef Charlotte3 het volgende:
Chasing you is like a fairytale..
jezus goeie bass
Oh en tof dat je naar de texten luistert!quote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef Charlotte3 het volgende:
Chasing you is like a fairytale..
jezus goeie bass
altijdquote:Op zondag 28 april 2019 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh en tof dat je naar de texten luistert!![]()
Meeste voelen alleen de vibe of het lekker klinkt enzo.... Zelden iemand mee gemaakt die bij de 1e keer dat ze een nummer hoorde ook meteen naar de tekst luisteren.quote:
Dit is wel James Blake, maar volgens mij is er iets corrupt aan deze file...quote:
Eh nee... volgens mij klinkt dit nummer gewoon echt zo...quote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dit is wel James Blake, maar volgens mij is er iets corrupt aan deze file...
Ik doe dat serieus altijdquote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meeste voelen alleen de vibe of het lekker klinkt enzo.... Zelden iemand mee gemaakt die bij de 1e keer dat ze een nummer hoorde ook meteen naar de tekst luisteren.
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen dat niet doen.quote:Op zondag 28 april 2019 22:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik doe dat serieus altijd.. vind het juist raar als je dat niet doet
quote:Op zondag 28 april 2019 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
t luisteren gekregen naar Eminem en van klassieke muziek was ze op een gegeven moment een groter fan van Eminem dan ik. Luister nou
Jaquote:
Niet mijn smaak maar dat kan zijn omdat ik niet versta waar ze over zingt....quote:Op zondag 28 april 2019 22:08 schreef Charlotte3 het volgende:
Lijkt wel een opgevoerd Halloween deuntje dit..
Jawel hoor! En nu zekerquote:
toppiequote:
niet voor niets een naterclassicquote:Op zondag 28 april 2019 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
Deze draaide je de vorige keer ookWel lekker om wakker mee te blijven
quote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef Charlotte3 het volgende:
@:eggstc heb jij deze aangevraagd... HERMAN VAN VEEN
quote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
Ik denk het niet, Ik weet het wel zeker!
Nee, deze is weer van mij.quote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef Charlotte3 het volgende:
@:eggstc heb jij deze aangevraagd... HERMAN VAN VEEN
EGGGGSSSTC, ik heb nog aan je gedacht gisterenquote:
Geen dj meer?quote:Op zondag 28 april 2019 22:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
EGGGGSSSTC, ik heb nog aan je gedacht gisteren
jazeker welquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie later binnenkomt en niet altijd dit topic volgt:
Radio49 zendt tijdelijk uit via een andere wijze, dus niet op de eigen website.
Inschakelen kan hier: http://radio49.myl2mr.com/
Dit werkt het beste via Chrome
Ik vind veel talen mooier dan Duits.quote:Op zondag 28 april 2019 22:32 schreef Charlotte3 het volgende:
Vind Frans toch een mooiere taal dan Duits...
Eensquote:Op zondag 28 april 2019 22:32 schreef Charlotte3 het volgende:
Vind Frans toch een mooiere taal dan Duits...
luister je?quote:
Je bent niet de enige!!quote:
Sommige mensen werken morgenquote:Op zondag 28 april 2019 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige!!
Ik mis ook alle andere Radio 49 users die er overdag zijn.... Waarom gaan ze weg als er een live dj is??
komt voor 23 nog voor elkaar denk ik, daarna is het 'officiële' gedeelte afgelopenquote:Op zondag 28 april 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
Klinkt lekker ja. Moet alleen wel zo gaan slapen want morgen vet vroeg eruit dus hoop dat ik mijn nummer nog kan horen
Met alle respect maar ik weet niet wie jij bent... Herken je iig niet van mijn tijd bij de radio... Tof dat je er nog bent tho.quote:Op zondag 28 april 2019 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er nog hoor! Maar was ergens anders een post aan het typen
Ik zit normaal opgesloten in de krochten van ESF, maar Naat haalt me af en toe even hierheenquote:Op zondag 28 april 2019 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik weet niet wie jij bent... Herken je iig niet van mijn tijd bij de radio... Tof dat je er nog bent tho.
Naat heeft er een handje van om mensen van ESF hierheen te halen.quote:Op zondag 28 april 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit normaal opgesloten in de krochten van ESF, maar Naat haalt me af en toe even hierheen![]()
En thanks; ik ben ook blij dat ik er nog ben
Wij van het muziekfeest der wansmaak moeten ook worden ingelijfd met echte muziek he?quote:Op zondag 28 april 2019 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naat heeft er een handje van om mensen van ESF hierheen te halen.
jazeker, ik moet wel een beetje aan mijn ritme denken. Als ik nu totaal iets anders doe, dan verneukt dat mijn ritme. Dus ik ga morgen gewoon ietwat moe zijnquote:Op zondag 28 april 2019 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Naat, wel gaan slapen he als je moe bent. We willen wel dat je in leven blijft!
Gewoon hier blijven of naat nou draait of niet. Dit is serieus een gezellig topic met gezellige mensen!quote:Op zondag 28 april 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit normaal opgesloten in de krochten van ESF, maar Naat haalt me af en toe even hierheen![]()
En thanks; ik ben ook blij dat ik er nog ben
Ik zie ons meer als zendelingen die gewapend met ESF klassiekers het Eurovisie-licht proberen te verspreiden in de grote wereld van de wansmaak.quote:Op zondag 28 april 2019 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij van het muziekfeest der wansmaak moeten ook worden ingelijfd met echte muziek he?![]()
Al begint onze Naat ook het ESF meer te waarderen, dus zo leren we elkaar weer wat bij
slaap lekker!quote:Op zondag 28 april 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Bedankt voor het draaien van mijn verzoekje! Ik ga nu wel slapen
Weltrusten
Dat merkte ik de vorige keer inderdaad ook! Heel leuk om zo met anderen radio te luisteren. Dus ik denk dat ik inderdaad wel blijf plakkenquote:Op zondag 28 april 2019 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven of naat nou draait of niet. Dit is serieus een gezellig topic met gezellige mensen!
quote:Op zondag 28 april 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had deze al helemaal niet meer verwacht
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 28 april 2019 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie ons meer als zendelingen die gewapend met ESF klassiekers het Eurovisie-licht proberen te verspreiden in de grote wereld van de wansmaak.![]()
Waarbij we idd zo nu en dan iets leuks tegenkomen en zo leren we elkaar weer wat bij.
Welterusten!quote:Op zondag 28 april 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Weltrusten
Twee keer aangevraagd hoor ik net. Volgens mij ben jij die anderequote:Op zondag 28 april 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had deze al helemaal niet meer verwacht
Trustequote:Op zondag 28 april 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Weltrusten
Alle respect voor jou maar ik snap dat serieus niet....quote:Op zondag 28 april 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat merkte ik de vorige keer inderdaad ook! Heel leuk om zo met anderen radio te luisteren. Dus ik denk dat ik inderdaad wel blijf plakken![]()
Vanaf 4 mei zit ik wel echt in ESF opgesloten, want dan beginnen de repetities in Tel Aviv en dan ben ik van 's ochtends tot 's avonds een livestream aan het kijken.
Dit is Naatquote:Op zondag 28 april 2019 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Maar hoe zit dit nou? Doe jij de vocals op dit nummer, Naatje? Of is het iemand die precies zo als jij klinkt?
Fijn dat je alle respect hebt voor mijquote:Op zondag 28 april 2019 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle respect voor jou maar ik snap dat serieus niet....
he gappie!quote:
Hoiquote:
Ik zit er ook al weer naar uit te kijken.quote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je alle respect hebt voor mij![]()
En het is een acquired taste, maar die twee weken zijn zo'n beetje het hoogtepunt van mijn jaarDat ik daardoor de hele dag tegen het hoofd van een leuke man genaamd Matt aan zit te kijken en met mijn ESF vrienden zit te chatten, helpt ook mee.
Heyquote:
Jij kijkt vaak ESCXstra toch? Dat is inderdaad ook wel een fijne stream met leuke mensen, maar ik kijk toch vaak liever naar Matt, en ook wel prettig dat veel ESF'ers ook naar hem kijken voor het gelijktijdig meetypen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit er ook al weer naar uit te kijken.
Al zit ik vaak naar andere hoofden te kijken, dus echt 'meepraten' is er dan niet bij.![]()
Maar ja, daar krijg ik dan vaak wel weer live interviews met de deelnemers voor terug.
Ik heb respect voor iedereen, zeker als ik je niet ken. Ik wilde dat er even bij vernoemen zodat je je niet belachelijk of ridicuul gemaakt voelde. Dat is namelijk totaal niet wat ik wil. Jij hebt jou ding en ik heb het mijne. Thats life.quote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je alle respect hebt voor mij![]()
En het is een acquired taste, maar die twee weken zijn zo'n beetje het hoogtepunt van mijn jaarDat ik daardoor de hele dag tegen het hoofd van een leuke man genaamd Matt aan zit te kijken en met mijn ESF vrienden zit te chatten, helpt ook mee.
yes, verzoekjes mogen, elektronische sferen graag, beetje upbeat enzoquote:
1 uitzondering, ik vroeg je dat al voor je electronic ging.quote:Op zondag 28 april 2019 23:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
yes, verzoekjes mogen, elektronische sferen graag, beetje upbeat enzo
tevens
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
beste via chrome
o ja ik dacht al, via radio49.nl hoorde ik niet jouquote:Op zondag 28 april 2019 23:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
yes, verzoekjes mogen, elektronische sferen graag, beetje upbeat enzo
tevens
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
beste via chrome
Lijkt er op dat je meer voor Matt kijkt dan voor het ESF.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij kijkt vaak ESCXstra toch? Dat is inderdaad ook wel een fijne stream met leuke mensen, maar ik kijk toch vaak liever naar Matt, en ook wel prettig dat veel ESF'ers ook naar hem kijken voor het gelijktijdig meetypen.
Ik vind het niet veelal baggernummers, zeker de laatste jaren niet, maar daar kunnen smaken over verschillen. Op het ESF zie je heel erg vele uiteenlopende muziek; het is niet in een genre te duiden.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor iedereen, zeker als ik je niet ken. Ik wilde dat er even bij vernoemen zodat je je niet belachelijk of ridicuul gemaakt voelde. Dat is namelijk totaal niet wat ik wil. Jij hebt jou ding en ik heb het mijne. Thats life.
Chatten met vrienden en kijken naar een leuke gast snap ik maar luisteren naar veel al bagger nummers? Waarom? Ik bedoel, de leuke nummers komen toch wel boven drijven.
Schat, dan heb je het ESF forum nog niet bezocht. Daar ben ik al jaren actief voordat die Matt begon met streamen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt er op dat je meer voor Matt kijkt dan voor het ESF.
klopt, maar ik heb zelf niet zo heel veel zin in iets anders nuquote:Op zondag 28 april 2019 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 uitzondering, ik vroeg je dat al voor je electronic ging.
https://www22.zippyshare.com/v/0fb1RCRC/file.html
quote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb zelf niet zo heel veel zin in iets anders nuHelaas, ander keertje, je hebt @:charlotte3 iig blij kunnen maken met zowel Herman van Veen als met jouw meest favo plaatje
Duidelijk.quote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het niet veelal baggernummers, zeker de laatste jaren niet, maar daar kunnen smaken over verschillen. Op het ESF zie je heel erg vele uiteenlopende muziek; het is niet in een genre te duiden.
Maar ESF draait i.m.o. ook niet alleen maar om de muziek en dat is ook niet de voornaamste reden waarom ik fan ben. Het is de hele landenstrijd, de hele scene die erbij hoort, de tv-uitzendingen zelf, etc. Als het me puur om de muziek ging, had ik inderdaad gewoon een playlist aan kunnen zetten en eruit kunnen pikken wat ik leuk vond, maar dat is niet waarom ik het volg.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 28 april 2019 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk.Ik wens je veel plezier! Mij zal je er niet gaan vinden denk ik. Sorry.
Klopt ik ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 28 april 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat, dan heb je het ESF forum nog niet bezocht. Daar ben ik al jaren actief voordat die Matt begon met streamen.
Eens, download je m wel voor de volgende keer?quote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb zelf niet zo heel veel zin in iets anders nuHelaas, ander keertje, je hebt @:charlotte3 iig blij kunnen maken met zowel Herman van Veen als met jouw meest favo plaatje
quote:Op zondag 28 april 2019 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens, download je m wel voor de volgende keer?
Ja idd.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij kijkt vaak ESCXstra toch? Dat is inderdaad ook wel een fijne stream met leuke mensen, maar ik kijk toch vaak liever naar Matt, en ook wel prettig dat veel ESF'ers ook naar hem kijken voor het gelijktijdig meetypen.
Eens eens, als ik jou nu vraag om de dicography van Eminem te gaan luisteren zeg je waarschijnlijk ook nee.quote:
Ik zou niet zeggen dat ik fan ben ofzo, maar ik vind Eminem zeker wel oké. Echt zo'n artiest die ik niet vervelend vind om naar te luisteren, maar ik zou hem ook niet uit mezelf aanvragen bij zoiets.quote:Op zondag 28 april 2019 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens eens, als ik jou nu vraag om de dicography van Eminem te gaan luisteren zeg je waarschijnlijk ook nee.
Nu pas? Ik beïnvloed niemand hoorquote:Op zondag 28 april 2019 23:25 schreef De_Nater het volgende:
mijn god, @:elfletterig probeer je soms de ESF'ers te beïnvloedenIk krijg nu het andere verzoekje van je binnen
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 april 2019 23:25 schreef De_Nater het volgende:
mijn god, @:elfletterig probeer je soms de ESF'ers te beïnvloedenIk krijg nu het andere verzoekje van je binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |