Jij kijkt vaak ESCXstra toch? Dat is inderdaad ook wel een fijne stream met leuke mensen, maar ik kijk toch vaak liever naar Matt, en ook wel prettig dat veel ESF'ers ook naar hem kijken voor het gelijktijdig meetypen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit er ook al weer naar uit te kijken.
Al zit ik vaak naar andere hoofden te kijken, dus echt 'meepraten' is er dan niet bij.![]()
Maar ja, daar krijg ik dan vaak wel weer live interviews met de deelnemers voor terug.
Ik heb respect voor iedereen, zeker als ik je niet ken. Ik wilde dat er even bij vernoemen zodat je je niet belachelijk of ridicuul gemaakt voelde. Dat is namelijk totaal niet wat ik wil. Jij hebt jou ding en ik heb het mijne. Thats life.quote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je alle respect hebt voor mij![]()
En het is een acquired taste, maar die twee weken zijn zo'n beetje het hoogtepunt van mijn jaarDat ik daardoor de hele dag tegen het hoofd van een leuke man genaamd Matt aan zit te kijken en met mijn ESF vrienden zit te chatten, helpt ook mee.
yes, verzoekjes mogen, elektronische sferen graag, beetje upbeat enzoquote:
1 uitzondering, ik vroeg je dat al voor je electronic ging.quote:Op zondag 28 april 2019 23:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
yes, verzoekjes mogen, elektronische sferen graag, beetje upbeat enzo
tevens
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
beste via chrome
o ja ik dacht al, via radio49.nl hoorde ik niet jouquote:Op zondag 28 april 2019 23:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
yes, verzoekjes mogen, elektronische sferen graag, beetje upbeat enzo
tevens
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
beste via chrome
Lijkt er op dat je meer voor Matt kijkt dan voor het ESF.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij kijkt vaak ESCXstra toch? Dat is inderdaad ook wel een fijne stream met leuke mensen, maar ik kijk toch vaak liever naar Matt, en ook wel prettig dat veel ESF'ers ook naar hem kijken voor het gelijktijdig meetypen.
Ik vind het niet veelal baggernummers, zeker de laatste jaren niet, maar daar kunnen smaken over verschillen. Op het ESF zie je heel erg vele uiteenlopende muziek; het is niet in een genre te duiden.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor iedereen, zeker als ik je niet ken. Ik wilde dat er even bij vernoemen zodat je je niet belachelijk of ridicuul gemaakt voelde. Dat is namelijk totaal niet wat ik wil. Jij hebt jou ding en ik heb het mijne. Thats life.
Chatten met vrienden en kijken naar een leuke gast snap ik maar luisteren naar veel al bagger nummers? Waarom? Ik bedoel, de leuke nummers komen toch wel boven drijven.
Schat, dan heb je het ESF forum nog niet bezocht. Daar ben ik al jaren actief voordat die Matt begon met streamen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt er op dat je meer voor Matt kijkt dan voor het ESF.
klopt, maar ik heb zelf niet zo heel veel zin in iets anders nuquote:Op zondag 28 april 2019 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 uitzondering, ik vroeg je dat al voor je electronic ging.
https://www22.zippyshare.com/v/0fb1RCRC/file.html
quote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb zelf niet zo heel veel zin in iets anders nuHelaas, ander keertje, je hebt @:charlotte3 iig blij kunnen maken met zowel Herman van Veen als met jouw meest favo plaatje
Duidelijk.quote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het niet veelal baggernummers, zeker de laatste jaren niet, maar daar kunnen smaken over verschillen. Op het ESF zie je heel erg vele uiteenlopende muziek; het is niet in een genre te duiden.
Maar ESF draait i.m.o. ook niet alleen maar om de muziek en dat is ook niet de voornaamste reden waarom ik fan ben. Het is de hele landenstrijd, de hele scene die erbij hoort, de tv-uitzendingen zelf, etc. Als het me puur om de muziek ging, had ik inderdaad gewoon een playlist aan kunnen zetten en eruit kunnen pikken wat ik leuk vond, maar dat is niet waarom ik het volg.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 28 april 2019 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk.Ik wens je veel plezier! Mij zal je er niet gaan vinden denk ik. Sorry.
Klopt ik ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 28 april 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat, dan heb je het ESF forum nog niet bezocht. Daar ben ik al jaren actief voordat die Matt begon met streamen.
Eens, download je m wel voor de volgende keer?quote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb zelf niet zo heel veel zin in iets anders nuHelaas, ander keertje, je hebt @:charlotte3 iig blij kunnen maken met zowel Herman van Veen als met jouw meest favo plaatje
quote:Op zondag 28 april 2019 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens, download je m wel voor de volgende keer?
Ja idd.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij kijkt vaak ESCXstra toch? Dat is inderdaad ook wel een fijne stream met leuke mensen, maar ik kijk toch vaak liever naar Matt, en ook wel prettig dat veel ESF'ers ook naar hem kijken voor het gelijktijdig meetypen.
Eens eens, als ik jou nu vraag om de dicography van Eminem te gaan luisteren zeg je waarschijnlijk ook nee.quote:
Ik zou niet zeggen dat ik fan ben ofzo, maar ik vind Eminem zeker wel oké. Echt zo'n artiest die ik niet vervelend vind om naar te luisteren, maar ik zou hem ook niet uit mezelf aanvragen bij zoiets.quote:Op zondag 28 april 2019 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens eens, als ik jou nu vraag om de dicography van Eminem te gaan luisteren zeg je waarschijnlijk ook nee.
Nu pas? Ik beïnvloed niemand hoorquote:Op zondag 28 april 2019 23:25 schreef De_Nater het volgende:
mijn god, @:elfletterig probeer je soms de ESF'ers te beïnvloedenIk krijg nu het andere verzoekje van je binnen
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 april 2019 23:25 schreef De_Nater het volgende:
mijn god, @:elfletterig probeer je soms de ESF'ers te beïnvloedenIk krijg nu het andere verzoekje van je binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |