slaap lekker!quote:Op zondag 28 april 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Bedankt voor het draaien van mijn verzoekje! Ik ga nu wel slapen
Weltrusten
Dat merkte ik de vorige keer inderdaad ook! Heel leuk om zo met anderen radio te luisteren. Dus ik denk dat ik inderdaad wel blijf plakkenquote:Op zondag 28 april 2019 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven of naat nou draait of niet. Dit is serieus een gezellig topic met gezellige mensen!
quote:Op zondag 28 april 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had deze al helemaal niet meer verwacht
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 28 april 2019 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie ons meer als zendelingen die gewapend met ESF klassiekers het Eurovisie-licht proberen te verspreiden in de grote wereld van de wansmaak.![]()
Waarbij we idd zo nu en dan iets leuks tegenkomen en zo leren we elkaar weer wat bij.
Welterusten!quote:Op zondag 28 april 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Weltrusten
Twee keer aangevraagd hoor ik net. Volgens mij ben jij die anderequote:Op zondag 28 april 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had deze al helemaal niet meer verwacht
Trustequote:Op zondag 28 april 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
Weltrusten
Alle respect voor jou maar ik snap dat serieus niet....quote:Op zondag 28 april 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat merkte ik de vorige keer inderdaad ook! Heel leuk om zo met anderen radio te luisteren. Dus ik denk dat ik inderdaad wel blijf plakken![]()
Vanaf 4 mei zit ik wel echt in ESF opgesloten, want dan beginnen de repetities in Tel Aviv en dan ben ik van 's ochtends tot 's avonds een livestream aan het kijken.
Dit is Naatquote:Op zondag 28 april 2019 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Maar hoe zit dit nou? Doe jij de vocals op dit nummer, Naatje? Of is het iemand die precies zo als jij klinkt?
Fijn dat je alle respect hebt voor mijquote:Op zondag 28 april 2019 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle respect voor jou maar ik snap dat serieus niet....
he gappie!quote:
Hoiquote:
Ik zit er ook al weer naar uit te kijken.quote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je alle respect hebt voor mij![]()
En het is een acquired taste, maar die twee weken zijn zo'n beetje het hoogtepunt van mijn jaarDat ik daardoor de hele dag tegen het hoofd van een leuke man genaamd Matt aan zit te kijken en met mijn ESF vrienden zit te chatten, helpt ook mee.
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |