SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:18 schreef ToT het volgende: [ afbeelding ] Hier zat-ie z'n haar al te kammen voor het bezoek!
![]()
Nou, dit klinkt anders wel aardig commercieel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Felix Jaehn & Breaking Beattz feat. Brother Leo - LIITA
Te gedurfd om een hit te worden, denk ik...
Geen idee eigenlijk. Ik vind het een fijn nummer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Felix Jaehn & Breaking Beattz feat. Brother Leo - LIITA
Te gedurfd om een hit te worden, denk ik...
Je gelooft me nu vast niet meer als ik zeg dat ik net wilde zeggen dat het me bekend in de oren klonk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Absofacto - Dissolve (The Knocks remix)
Het nummer is een paar jaar oud, maar de remix is helemaal nieuw. Misschien in tweede instantie een hit? Alles wat The Knocks aanraken, heeft de neiging om uitstekend te klinken.
Zou op zich kunnenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Je gelooft me nu vast niet meer als ik zeg dat ik net wilde zeggen dat het me bekend in de oren klonk.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]Hij heeft zich wel vermaakt vanmiddag
Don't get your hopes up. Maar het was inderdaad leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt een heel fijn, catchy liedje. Zou leuk zijn als het een hit werd.
Fijn nummer welquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de laatste keer deze show: Gangway. Dit is Whatever It Is
Er klonk Alan Parsons Project doorheen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
Wen er maar vast aan dat dit nummer de komende maanden heel, heel, heel vaak in mijn shows gaat langskomen. Dit zit ZO fantastisch in elkaar...
C Duncan - Pulses & Rain
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals beloofd....Mother Mink - Slowly Melting Down
Heb je een koningsdag UI?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er klonk Alan Parsons Project doorheen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens de voorlaatste track van de show. Ik ben iets vroeger klaar dan 21:00 uur, maar dat is mooi. Ik kan dan uitloggen en plaatsmaken voor Melting
Ik moet heel erg wennen aan die stem. Op het eerste gehoor niet echt fijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het laatste woord is aan The Lighthouse Family
Nog mooier dan hun eerste, nieuwe single is het tweede nieuwe nummer: Live Again
Die heeft Voxs een aantal jaren terug gemaakt. Was een tekening van haar hand, waar 40+ users op stonden zoals zij ze zag. Die trokken we vanmorgen massaal uit de kast.quote:
Grappig. Lijk je er ook een beetje op?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft Voxs een aantal jaren terug gemaakt. Was een tekening van haar hand, waar 40+ users op stonden zoals zij ze zag. Die trokken we vanmorgen massaal uit de kast.
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig. Lijk je er ook een beetje op?
Ik heb de verbinding verbroken. Probeer nog eens.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
Ik kan niet connecten. Ben jij nog verbonden, 11?
Ja, dat is wel een beetje een open deur intrappen natuurlijk.quote:
Nee, normaal is het zo'n 10-12 seconden... maar nu wel 2 minuten of zo...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje een open deur intrappen natuurlijk.
Mijn stream loopt bijna gelijk aan wat ik uitzend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, normaal is het zo'n 10-12 seconden... maar nu wel 2 minuten of zo...
Nou, het begint langzaamaan bekender te klinken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoor een nummer wat ik niet ken, dus je bent wel degelijk online.
Hier gaat het niet helemaal lekker... Ik probeer te luisteren, maar hoor nog steeds Lighthouse Family...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn stream loopt bijna gelijk aan wat ik uitzend.
Refreshen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier gaat het niet helemaal lekker... Ik probeer te luisteren, maar hoor nog steeds Lighthouse Family...
Je moet je stream even verversen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier gaat het niet helemaal lekker... Ik probeer te luisteren, maar hoor nog steeds Lighthouse Family...
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, het begint langzaamaan bekender te klinken.
En als verversen niet helpt, IE gebruiken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen IE meerquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
En als verversen niet helpt, IE gebruiken.
Er zat weinig vertraging inquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik hoor Melting gewoon en liep volgens mij ook niet echt achter bij Elf.
Chrome wil wel eens blijven hangen op de oude stream.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen IE meerNog wel Chrome, gelukkig
Even gefixt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Een uitzending van Melting mét mp3-tags... Ik ben geschokt.
Ik hoor the Who met de ierse broer van Ali Babaquote:
Jawel hoor.... in W10 zit nog steeds IE.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
IE bestaat niet meer, dat heet Edge tegenwoordig
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoor the Who met de ierse broer van Ali Baba
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, om te snappen hoe lang de vertraging is: hebben jullie het laatste nummer van mijn show (Lighthouse Family) en de eindjingle kunnen horen?
Bij mij nietquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel hoor.... in W10 zit nog steeds IE.
Ja hoor, en toen even stilte en toen Melting (na refresh)quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, om te snappen hoe lang de vertraging is: hebben jullie het laatste nummer van mijn show (Lighthouse Family) en de eindjingle kunnen horen?
Ja hoor. Volgens mij was er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
iE ook nogquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
IE bestaat niet meer, dat heet Edge tegenwoordig
Dan ligt het aan de versie van W10 misschien?quote:
De vertraging is hier slechts enkele seconden...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Gebruik beide niet, maar zie enkel een snelkoppeling naar edge.quote:
IE moet je even zoeken, ja. Maar waarom zou je?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gebruik beide niet, maar zie enkel een snelkoppeling naar edge.
Ik gebruik FF met duckduckgo als zoekmachine, niet 100% standaard, maar soit.
Yep..... geen link, maar ik stuur je zo wel een dm.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Is er ook een link naar de stream die in winamp werkt, de "site versie" is qua volume irritant.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep..... geen link, maar ik stuur je zo wel een dm.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Diegene die niet bij the Gang zit.
Ik stelde een serieuze vraag, hij staat op het hoesje...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Diegene die niet bij the Gang zit.
Dat zou wel mijn gok geweest zijn, ja. Maar dan vooral vanwege het onderscheidende hoedje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rechtsboven, met de witte hoed...
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zal eens gaan eten![]()
Ik blijf luisteren hoor
A ram sam sam - je vuisten stoten rechts over links en dan links over rechts.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit jij aan de volumeknop, Melting?
Hier hoor ik geen verschilquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit jij aan de volumeknop, Melting?
Gezelligquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Wifi is top hier.
Twee liggen er al te slapen, 1 leest een boek.
Ik knikkebol hier nog eventjes mee...
Hier bij mij bedoel je?quote:
Nee, ik bedoelde dat het gezellig was dat je hier nog even bleef luisteren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier bij mij bedoel je?
Het was een lange dag met een lange reis en daarna nog wat drank.
Het is dat ik nog niet wil slapen, maar anders...
Ik dacht dat het van Robert Palmer was.quote:
Die is lid van The Power Station, samen met wat Duran Duran types...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van Robert Palmer was.
Ah, dat verklaart het.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is lid van The Power Station, samen met wat Duran Duran types...
Die stem is onmiskenbaarquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van Robert Palmer was.
DDM kent deze gewoon.quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Prettige voortzetting, mijn lampje gaat uit...
Trustenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Net op het moment dat Manic Monday komt..quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Goodnightquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
Tracy Uhlman - Just another manic monday
Nee, The Banglesquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
Nee, niet Tracy.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
Ja, dat krijg je als je snel wilt zijn. Het was mijn eerste gevoel.quote:
De stem lijkt er inderdaad wel een beetje op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je snel wilt zijn. Het was mijn eerste gevoel.
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Door wie is dit ook alweer gecoverd? Ik moet aan een boyband denken...
Ik zou het niet weten. Dit soort nummers zing ik mee, maar heb ik nooit een idee van de artiesten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Door wie is dit ook alweer gecoverd? Ik moet aan een boyband denken...
Bier was op. Geen reden meer om te blijven.quote:
Dan hier maar even the afterparty.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bier was op. Geen reden meer om te blijven.
Waar was je aan het feesten?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bier was op. Geen reden meer om te blijven.
Gewoon bij een vriend thuis wat slap ouwehoeren met een drankje erbij.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon bij een vriend thuis wat slap ouwehoeren met een drankje erbij.
Jup, was het ookquote:
Die smoes moet ik onthouden!quote:
ssstquote:
Ik heb niet het idee dat het helpt.quote:
Ja, ik zat ook al te googlen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het klonk als de andere uitvoering
Ik moet hem inderdaad dan helemaal afsluiten en opnieuw aanklikken. Verversen doet bij mij ook niks.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het helpt.
Ik was ook gaan zoeken en kwam inderdaad ook een foute boyband-uitvoering tegen. Snel weer vergeten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te googlen.
Die van David Grant & Jacki Graham
Ik ken het in elk geval nietquote:
Van alles door elkaar, lijkt het.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd m'n hart vast... was is dit?
Deze zullen jullie niet kennen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd m'n hart vast... was is dit?
Linda Snoeij (* 8. Juni 1968)[2] ist eine niederländische Sängerin. Mit dem Pseudonym L-Vira hatte sie 1985 ihren einzigen Solo-Hit namens Talkin 'bout Rambo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor een Nederlands accent in de zang...
Het was in Duitsland een grotere hit dan in Nederlandquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Linda Snoeij (* 8. Juni 1968)[2] ist eine niederländische Sängerin. Mit dem Pseudonym L-Vira hatte sie 1985 ihren einzigen Solo-Hit namens Talkin 'bout Rambo.
Niet het origineel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef livelink het volgende:
André van Duin - Bim Bam, maar dan het origineel.
Ja, dat hoorde ik er ook in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was in Duitsland een grotere hit dan in Nederland
En de Wiki-pagina rept er met geen woord over dat het voor 80% is gebaseerd op Relax...
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zou toch een teken geven?
- Ik doe toch dit?!
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet het origineel.
Dat is namelijk Franstalig.
[ afbeelding ]
Le bom, le bom, le bom, le bom?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet het origineel.
Dat is namelijk Franstalig.
[ afbeelding ]
Ik moet toch iedere keer weer lachen bij dat nummer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zou toch een teken geven?
- Ik doe toch dit?!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Le bom, le bom, le bom, le bom?
Van Duin heeft veel leuke nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet toch iedere keer weer lachen bij dat nummer.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet toch iedere keer weer lachen bij dat nummer.
Deze was gewoon briljantquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Duin heeft veel leuke nummers gemaakt.
Ik had de pagina nog openstaan. Ze maakte ook deel uit van Mrs. Einstein; van dat verschrikkelijke Songfestival-nummer waarmee Nederland toen bijna onderaan eindigde.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Linda Snoeij (* 8. Juni 1968)[2] ist eine niederländische Sängerin. Mit dem Pseudonym L-Vira hatte sie 1985 ihren einzigen Solo-Hit namens Talkin 'bout Rambo.
Dat heb ik kennelijk verdrongen. Mrs. Einstein zegt me nog wel wat, maar ik kan me geen songfestivalnummer van hen herinneren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had de pagina nog openstaan. Ze maakte ook deel uit van Mrs. Einstein; van dat verschrikkelijke Songfestival-nummer waarmee Nederland toen bijna onderaan eindigde.
Niemand Heeft Nog Tijd, of zoiets. Niet opzoeken, niet luisteren, snel weer vergeten. Behoort tot de top-5 van slechtste Nederlandse inzendingen ooit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik kennelijk verdrongen. Mrs. Einstein zegt me nog wel wat, maar ik kan me geen songfestivalnummer van hen herinneren.
Het doet zelfs geen belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niemand Heeft Nog Tijd, of zoiets. Niet opzoeken, niet luisteren, snel weer vergeten. Behoort tot de top-5 van slechtste Nederlandse inzendingen ooit.
Maar Strange omschrijft Grace Jones wel heel goed.quote:
Hoor de klokken weer 's luiden (bim bam)quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doet zelfs geen belletje rinkelen.
Maar live wel ijzersterk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar Strange omschrijft Grace Jones wel heel goed.
Dat heb ik wel vaker gehoord idd.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
Viola Wills - Get along without you now
Ik heb haar 2 jaar terug gezien en straks in juli weer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gehoord idd.
En ik vind haar muziek ook wel okee, maar wel strange
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Crystal Waters - Gypsy Woman (La da di)
Wat mij betreft hadden ze het nog wel meer terug kunnen brengen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
De single-versie van dit nummer is echt tot de essentie teruggebracht: less is more. De albumversie zit vol met allerlei toeters en bellen die nogal afleiden.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze het nog wel meer terug kunnen brengen.
Het zegt me niks....quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
Niemand die dit songfestivallied herkent?
Nope. Zelfs niet met titel en artiest.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Melting het volgende:
Niemand die dit songfestivallied herkent?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuk hè, spelen met al die effectjes?
De winnaar van dat jaar ken ik dan weer wel.quote:
Chill.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef brother52 het volgende:
Ik word hier een beetje onrustig van.
Ik heb hier associaties bij van een 50-jarig huwelijksfeest met toetsenist.quote:
Henk dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hier associaties bij van een 50-jarig huwelijksfeest met toetsenist.
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Gonna make you mine maar ik weet niet van wie
En de volgende ook al niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Daar was ik nooit opgekomen. Weer wat geleerd.
Het is mogelijk dat ik deze wellicht niet helemaal ken, inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat was ook alweer de veel grotere hit van deze man? Was dat niet The Days Of Pearly Spencer?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:55 schreef livelink het volgende:
Je had je voorspellende gaven voor dit nummer ook wel mogen inzetten, Melting.
Je voert de druk nu wel op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef Melting het volgende:
Ik kan niet eindigen met zo'n onbekende, toch?
Dus hierna nog maar 1 plaatje.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef brother52 het volgende:
Auw...
Ik hoop dat hij van de opbrengst van deze single wat zanglessen genomen heeft.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef brother52 het volgende:
Auw...
Dat mag ook wel op dit uur van de avond.quote:
De opbrengst hiervan zullen de kosten van het maken ervan niet overstegen hebben...quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef brother52 het volgende:
Auw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |