Ik ken het in elk geval nietquote:
Van alles door elkaar, lijkt het.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd m'n hart vast... was is dit?
Deze zullen jullie niet kennen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd m'n hart vast... was is dit?
Linda Snoeij (* 8. Juni 1968)[2] ist eine niederländische Sängerin. Mit dem Pseudonym L-Vira hatte sie 1985 ihren einzigen Solo-Hit namens Talkin 'bout Rambo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor een Nederlands accent in de zang...
Het was in Duitsland een grotere hit dan in Nederlandquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Linda Snoeij (* 8. Juni 1968)[2] ist eine niederländische Sängerin. Mit dem Pseudonym L-Vira hatte sie 1985 ihren einzigen Solo-Hit namens Talkin 'bout Rambo.
Niet het origineel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef livelink het volgende:
André van Duin - Bim Bam, maar dan het origineel.
Ja, dat hoorde ik er ook in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was in Duitsland een grotere hit dan in Nederland
En de Wiki-pagina rept er met geen woord over dat het voor 80% is gebaseerd op Relax...
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zou toch een teken geven?
- Ik doe toch dit?!
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet het origineel.
Dat is namelijk Franstalig.
[ afbeelding ]
Le bom, le bom, le bom, le bom?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet het origineel.
Dat is namelijk Franstalig.
[ afbeelding ]
Ik moet toch iedere keer weer lachen bij dat nummer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zou toch een teken geven?
- Ik doe toch dit?!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Le bom, le bom, le bom, le bom?
Van Duin heeft veel leuke nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet toch iedere keer weer lachen bij dat nummer.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet toch iedere keer weer lachen bij dat nummer.
Deze was gewoon briljantquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Duin heeft veel leuke nummers gemaakt.
Ik had de pagina nog openstaan. Ze maakte ook deel uit van Mrs. Einstein; van dat verschrikkelijke Songfestival-nummer waarmee Nederland toen bijna onderaan eindigde.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Linda Snoeij (* 8. Juni 1968)[2] ist eine niederländische Sängerin. Mit dem Pseudonym L-Vira hatte sie 1985 ihren einzigen Solo-Hit namens Talkin 'bout Rambo.
Dat heb ik kennelijk verdrongen. Mrs. Einstein zegt me nog wel wat, maar ik kan me geen songfestivalnummer van hen herinneren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had de pagina nog openstaan. Ze maakte ook deel uit van Mrs. Einstein; van dat verschrikkelijke Songfestival-nummer waarmee Nederland toen bijna onderaan eindigde.
Niemand Heeft Nog Tijd, of zoiets. Niet opzoeken, niet luisteren, snel weer vergeten. Behoort tot de top-5 van slechtste Nederlandse inzendingen ooit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik kennelijk verdrongen. Mrs. Einstein zegt me nog wel wat, maar ik kan me geen songfestivalnummer van hen herinneren.
Het doet zelfs geen belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niemand Heeft Nog Tijd, of zoiets. Niet opzoeken, niet luisteren, snel weer vergeten. Behoort tot de top-5 van slechtste Nederlandse inzendingen ooit.
Maar Strange omschrijft Grace Jones wel heel goed.quote:
Hoor de klokken weer 's luiden (bim bam)quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doet zelfs geen belletje rinkelen.
Maar live wel ijzersterk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar Strange omschrijft Grace Jones wel heel goed.
Dat heb ik wel vaker gehoord idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |