quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals beloofd....Mother Mink - Slowly Melting Down
Heb je een koningsdag UI?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er klonk Alan Parsons Project doorheen.
Het laatste woord is aan The Lighthouse Family
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens de voorlaatste track van de show. Ik ben iets vroeger klaar dan 21:00 uur, maar dat is mooi. Ik kan dan uitloggen en plaatsmaken voor Melting
Ik moet heel erg wennen aan die stem. Op het eerste gehoor niet echt fijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het laatste woord is aan The Lighthouse Family
Nog mooier dan hun eerste, nieuwe single is het tweede nieuwe nummer: Live Again
Die heeft Voxs een aantal jaren terug gemaakt. Was een tekening van haar hand, waar 40+ users op stonden zoals zij ze zag. Die trokken we vanmorgen massaal uit de kast.quote:
Grappig. Lijk je er ook een beetje op?quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft Voxs een aantal jaren terug gemaakt. Was een tekening van haar hand, waar 40+ users op stonden zoals zij ze zag. Die trokken we vanmorgen massaal uit de kast.
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig. Lijk je er ook een beetje op?
Ik heb de verbinding verbroken. Probeer nog eens.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
Ik kan niet connecten. Ben jij nog verbonden, 11?
Ja, dat is wel een beetje een open deur intrappen natuurlijk.quote:
Nee, normaal is het zo'n 10-12 seconden... maar nu wel 2 minuten of zo...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje een open deur intrappen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |