Mijn stream loopt bijna gelijk aan wat ik uitzend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, normaal is het zo'n 10-12 seconden... maar nu wel 2 minuten of zo...
Nou, het begint langzaamaan bekender te klinken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoor een nummer wat ik niet ken, dus je bent wel degelijk online.
Hier gaat het niet helemaal lekker... Ik probeer te luisteren, maar hoor nog steeds Lighthouse Family...quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn stream loopt bijna gelijk aan wat ik uitzend.
Refreshen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier gaat het niet helemaal lekker... Ik probeer te luisteren, maar hoor nog steeds Lighthouse Family...
Je moet je stream even verversen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier gaat het niet helemaal lekker... Ik probeer te luisteren, maar hoor nog steeds Lighthouse Family...
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, het begint langzaamaan bekender te klinken.
En als verversen niet helpt, IE gebruiken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen IE meerquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
En als verversen niet helpt, IE gebruiken.
Er zat weinig vertraging inquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik hoor Melting gewoon en liep volgens mij ook niet echt achter bij Elf.
Chrome wil wel eens blijven hangen op de oude stream.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen IE meerNog wel Chrome, gelukkig
Even gefixt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Een uitzending van Melting mét mp3-tags... Ik ben geschokt.
Ik hoor the Who met de ierse broer van Ali Babaquote:
Jawel hoor.... in W10 zit nog steeds IE.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
IE bestaat niet meer, dat heet Edge tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |