11 volgt de besten en koopt als het érg goed bevalt volgens mij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat 11 doet met de nieuwe muziek.
Volg je die artiesten ook daarna intensief, of alleen als er weer een nieuw nummer uit komt?
Sommige artiesten volg ik intensief, andere wat minder. Gelukkig let Spotify ook op én struin ik bepaalde lijsten standaard langs.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat 11 doet met de nieuwe muziek.
Volg je die artiesten ook daarna intensief, of alleen als er weer een nieuw nummer uit komt?
Van deze man, C Duncan, heb ik inderdaad het album gekocht. Het is muzikaal zo veelzijdig. Dit is weer bijna Jamiroquai-achtig: Blaséquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
11 volgt de besten en koopt als het érg goed bevalt volgens mij.
Ik hou niet van Jamiroquai(-achtig). Maar dit vond ik wel lekker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van deze man, C Duncan, heb ik inderdaad het album gekocht. Het is muzikaal zo veelzijdig. Dit is weer bijna Jamiroquai-achtig: Blasé
Het doet ook denken aan een artiest waar ik weer niet op kan komen, maar dat weet livelink wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van deze man, C Duncan, heb ik inderdaad het album gekocht. Het is muzikaal zo veelzijdig. Dit is weer bijna Jamiroquai-achtig: Blasé
Voor wie later is komen binnenvallen:
Ik luister gewoon via de link in de OP?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie later is komen binnenvallen:
Meeluisteren kan via één van deze links:
radio49.radiostream321.com
radio49.listen2myshow.com
radio49.radio12345.com
radio49.radiostream123.com
Straks nog een compleet ander nummer van hem. Hij zit 4 keer in deze showquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou niet van Jamiroquai(-achtig). Maar dit vond ik wel lekker.
Ook primaquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister gewoon via de link in de OP?
Dat kan.... dat is 1 van die links.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister gewoon via de link in de OP?
Begin jij nu ook alquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het doet ook denken aan een artiest waar ik weer niet op kan komen, maar dat weet livelink wel.
Oh, ik begon al aan mezelf te twijfelen. Maar gelukkig had ik net een R49-jingle gehoord.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan.... dat is 1 van die links.
Iedereen die mij laat radenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie dan nog meer?![]()
Het ging om Thomas Dolby, btw.
Er komt nog veel moois aan dit uur, voordat Melting het om 21:00 uur overneemt. Onder meer het - voor mij - beste nummer van 2019 tot nu toe (er is een nieuwe, onbetwiste #1)...
Nieuw werk van Beck. Minder commercieel dan vorige singles, dus meteen ook minder aandacht, lijkt het wel. En dat is dan weer zeer onterecht. Want het is een heerlijk speels en creatief nummer: Saw Lightning
Ik vond Oh Love ook wel een erg mooi nummer, maar geen idee of dat nieuwe muziek is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Er komt nog veel moois aan dit uur, voordat Melting het om 21:00 uur overneemt. Onder meer het - voor mij - beste nummer van 2019 tot nu toe (er is een nieuwe, onbetwiste #1)...
Nu: PHILDEL - Oh Love
Deze slow bestaat uitsluitend uit (nieuwe) muziek die ik nog niet eerder heb gedraaidquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond Oh Love ook wel een erg mooi nummer, maar geen idee of dat nieuwe muziek is.
Ah, wat ik tot nog toe gehoord heb klinkt allemaal goed. Deze moet ik nog het meest aan wennen, denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze slow bestaat uitsluitend uit (nieuwe) muziek die ik nog niet eerder heb gedraaid
Dus ja, dat nummer van net is ook gloednieuw.
Billie is een Belgische zangeres. De nieuwe single klinkt, net als haar eerdere werk, weer prettig 80s/90s retro: Try Try Baby
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Geknuffeld en gewandeld met mini-ToT vanmiddag
![]()
![]()
Nee, Mini-ToT was uit zichzelf bij Doedezemaar komen aanlopenquote:
Aahhhquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Hopelijk houden jullie het nog een beetje vol met al die nieuwe, onbekende muziek. Nog drie kwartier te gaan.
Het ene nummer is beter dan het andere.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk houden jullie het nog een beetje vol met al die nieuwe, onbekende muziek. Nog drie kwartier te gaan.
Lonely Boy - Inside Of Me
Precies. Wonderkind is het.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Mini-ToT was uit zichzelf bij Doedezemaar komen aanlopen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Mini-ToT was uit zichzelf bij Doedezemaar komen aanlopen
Dat kloptquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Het ene nummer is beter dan het andere.
Haha!quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies. Wonderkind is het.
Hij vond mijn haar erg lekker om op te kauwen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is zelfs een officiële Melting Down ingebouwd...
Dat is geen verkeerde associatiequote:Op zaterdag 27 april 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
Dit doet me denken aan dat nummer van Laing.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is zelfs een officiële Melting Down ingebouwd...
Deze track is eerlijk gezegd wat ouder dan de rest (maar nog nooit eerder gedraaid).
Kapper in de dop dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:18 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zat-ie z'n haar al te kammen voor het bezoek!
Heeft meer haar dan z'n vader, geloof ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:18 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zat-ie z'n haar al te kammen voor het bezoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |