En we zijn officieel begonnen aan een zeer bijzondere DJ11-show. Jullie merken vanzelf wel waarom.
Je hebt wel geluk dan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:32 schreef just me het volgende:
* just me zit in de zon even te luisteren
Op vakantie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:32 schreef just me het volgende:
Enjoyquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:32 schreef just me het volgende:
Een paar artiesten zitten meerdere keren in deze show, vanwege uitstekende albums die ze hebben uitgebracht. Ik zal hun nummers een beetje spreiden
Vorig jaar had deze Deense band een notering in mijn jaarlijst; nu is er een nieuw album. Ze waren in de 80s al actief en nu dus nog steeds. Gangway met See If I Care.
C Duncan - Talk Talk Talk
Het doet wat 60s aan, bijna Beatlesque.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker nummer. Unstoppable Entertainment
Daarom zocht ik het op. Wilde even checken of het oud was of niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het doet wat 60s aan, bijna Beatlesque.
Ik ehhh... denk dat er ehhh.... deze show niet zo muziek voorbij komt die oud is...quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom zocht ik het op. Wilde even checken of het oud was of niet.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ehhh... denk dat er ehhh.... deze show niet zo muziek voorbij komt die oud is...
quote:With this intense flavoured psychedelic 60s meets The Beatles, his new direction is bright and deliciously schweet like a bag of Skittles!
Óók lekker!quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Sowieso een fijne artiestIntussen: ATFC & David Penn - Dynamite
Bananarama, ja ze bestaan nog. En ze hebben net een nieuw album uit. Dit is een track van die plaat: Tonight.
Dacht even dat dat je thema was, maar dat kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NieuwMaar het krijgt niet de aandacht die het verdient
Damn!quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
Bananarama, ja ze bestaan nog. En ze hebben net een nieuw album uit. Dit is een track van die plaat: Tonight.
Nou....quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht even dat dat je thema was, maar dat kan het niet zijn.
Suus komt straks ook nog langs, trouwensquote:
Tunng brengt binnenkort een compilatie-cd uit met nummers die nog nooit eerder zijn uitgebracht. Als voorproefje is de track Heatwave alvast naar voren geschoven.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh. Maar niet álle tracks dan.
Daar dacht ik eerst ook aan, maar aangezien er ook bekendere artiesten voorbij komen, kon het dat niet zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh. Maar niet álle tracks dan.
Geen enkele track in deze show is ooit eerder gedraaid in mijn shows. Deze show bestaat volledig uit nieuwe muziek, hoofdzakelijk van de afgelopen vier weken.
En een paar hele verse nummers.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerst ook aan, maar aangezien er ook bekendere artiesten voorbij komen, kon het dat niet zijn.
Ah! Nou, het wijkt wat af van je reguliere shows, maar klinkt daarom zéker niet minder.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Geen enkele track in deze show is ooit eerder gedraaid in mijn shows. Deze show bestaat volledig uit nieuwe muziek, hoofdzakelijk van de afgelopen vier weken.
![]()
Sterkte...
Zo'n leuke band dit. De laatste jaren zijn ze iets commerciëler gaan klinken dan eerst, maar de kwaliteit blijft: Moon Taxi. Hun nieuwe single heet Now's The Time.
De show heet niet voor niets "Catch Up"... - zie dit maar als het inhalen van alle nieuwe muziek die anders verspreid had gezeten over mijn shows van de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Nou, het wijkt wat af van je reguliere shows, maar klinkt daarom zéker niet minder.
Straks een track die is gebaseerd op een dance-hit uit de 90s. En een soort plaatsvervangende Lucky's Law.
Hier was Sylvester - You Make Me Feel goed door te mixen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Straks een track die is gebaseerd op een dance-hit uit de 90s. En een soort plaatsvervangende Lucky's Law.
En nog veel meer leuks
Er zijn geen prijzen te winnen met het raden van de track die hiervoor de basis vormde. Achteraf was het een leuke MadDisaster geweest, deze
Meet her at the love parade.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
En nog veel meer leuks
Meet her at the carnival parade dan toch wel?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Meet her at the carnival parade dan toch wel?
U gaat door voor de magnetronquote:
Bazennummerquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Meet her at the carnival parade dan toch wel?
Daar is Gangway weer. Eigenzinnig nummer, maar vergeef me mijn liefde voor dit soort fraaie synthpop. Covered By Water.
quote:
Fraai!quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Daar is Gangway weer. Eigenzinnig nummer, maar vergeef me mijn liefde voor dit soort fraaie synthpop. Covered By Water.
Het Noorse duo Atilla, zeg maar de muzikale broertjes van Röyksopp, hebben weer een fijne remix afgeleverd. Getuige hun Facebook zijn ze zelf ook volop met nieuw werk bezig. Tot die tijd:
Maar staat MAIH voor?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het Noorse duo Atilla, zeg maar de muzikale broertjes van Röyksopp, hebben weer een fijne remix afgeleverd. Getuige hun Facebook zijn ze zelf ook volop met nieuw werk bezig. Tot die tijd:
MAIH - Habits (Atella remix)
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee21-jarige zangeres uit het onvolprezen Noorwegen.
Zalm en garnalen...quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?
Veel, zoals mijn drie N-shows al duidelijk maakten. Er komt gewoon bizar veel goede muziek vandaan. Gewoon heel erg mijn smaak wat ze daar maken. En dat voor een "landje" met slechts 5,5 miljoen inwoners: minder dan een derde van wat we hier hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?
Leuk weer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo eten ja, drank genoeg al gehad.
Morgen nog een dagje...
Röyksopp ruimt de archieven op, in aanloop naar écht nieuw materiaal. Ergens verstopt op de plank lag nog dit nummer:
Spaanse tapas in Duitsland, altijd goed...quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk weer.Laat het je smaken zo!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spaanse tapas in Duitsland, altijd goed...
Die maakt maken alleen maar oké materiaal, lijkt wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp ruimt de archieven op, in aanloop naar écht nieuw materiaal. Ergens verstopt op de plank lag nog dit nummer:
Röyksopp feat. Man Without Country & Susanne Sundfør - In The End
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die maakt maken alleen maar oké materiaal, lijkt wel.
Het is zo'n beetje z'n geheime maîtresse, geloof ikquote:
Inmiddels is C Duncan er weer. Zijn album Health is echt van wereldklasse. Muzikaal zo rijk, zo fraai en melancholisch. Als ik het album recht wilde doen, moest ik het integraal draaien...
Krijg er steeds verwijzingen naar bij YouTube. 'Aanbevolen voor jou' en dat klopt tegenwoordig heel behoorlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookBen benieuwd naar hun nieuwe werk. Tot die tijd is er de playlist "The Lost Tapes" op Spotify, waar ze de komende tijd nummers delen die bleven liggen.
Hierna zowaar weer een Duitstalig nummer...
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg er steeds verwijzingen naar bij YouTube. 'Aanbevolen voor jou' en dat klopt tegenwoordig heel behoorlijk.
Dat valt bij mij bij Youtube Music wel tegen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ook
Agoria feat. Noémie - Remedy
Ja, dat laatste moet ik ook eens regelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ook
Tientje in de maand. Of als je geluk hebt zelfs gratis, in combinatie met bepaalde internetabonnementen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat laatste moet ik ook eens regelen.
Was bij mij ook zo, de laatste tijd gaat het redelijk, maar weer last van dunne spoeling. Ik niet, maar YouTube.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat valt bij mij bij Youtube Music wel tegen.
Neem het me al maanden voor. Net als mixen uploaden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tientje in de maand. Of als je geluk hebt zelfs gratis, in combinatie met bepaalde internetabonnementen.
Lucky kent 'm al, maar ik draai 'm toch even in de show:
Die heb ik direct ged gekocht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Lucky kent 'm al, maar ik draai 'm toch even in de show:
CamelPhat & Cristoph feat. Jem Cooke - Breathe (Eric Prydz remix)
De plaatsvervangende Lucky's Law, aangezien de sound aangenaam dicht in de buurt komt van de Jam & Spoon-sound uit de 90s.
Ik weet haast zeker dat @naatje_1 dit ook leuk gaat vinden. Volgens mij is "Breathe" sowieso al een favoriet nummer van hem.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik direct ged gekocht.
Ja, dat denk ik ook wel. Komt helemaal in naatje z'n straatje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat @:naatje_1 dit ook leuk gaat vinden. Volgens mij is "Breathe" sowieso al een favoriet nummer van hem.
Zodat hij kan tappen uit z'n vaatje, samen met z'n maatje, uitgeschreven op een blaadjequote:Op zaterdag 27 april 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Komt helemaal in naatje z'n straatje.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zodat hij kan tappen uit z'n vaatje, samen met z'n maatje, uitgeschreven op een blaadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hij is nu druk met zijn vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een nummer waarin meerdere stijlen heel mooi bij elkaar komen. Het springt er echt bovenuit:
Ik vraag me af wat 11 doet met de nieuwe muziek.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Potverdorie 11, je wist ze wel weer uit te zoeken.
Thanksquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Potverdorie 11, je wist ze wel weer uit te zoeken.
11 volgt de besten en koopt als het érg goed bevalt volgens mij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat 11 doet met de nieuwe muziek.
Volg je die artiesten ook daarna intensief, of alleen als er weer een nieuw nummer uit komt?
Sommige artiesten volg ik intensief, andere wat minder. Gelukkig let Spotify ook op én struin ik bepaalde lijsten standaard langs.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat 11 doet met de nieuwe muziek.
Volg je die artiesten ook daarna intensief, of alleen als er weer een nieuw nummer uit komt?
Van deze man, C Duncan, heb ik inderdaad het album gekocht. Het is muzikaal zo veelzijdig. Dit is weer bijna Jamiroquai-achtig: Blaséquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
11 volgt de besten en koopt als het érg goed bevalt volgens mij.
Ik hou niet van Jamiroquai(-achtig). Maar dit vond ik wel lekker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van deze man, C Duncan, heb ik inderdaad het album gekocht. Het is muzikaal zo veelzijdig. Dit is weer bijna Jamiroquai-achtig: Blasé
Het doet ook denken aan een artiest waar ik weer niet op kan komen, maar dat weet livelink wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van deze man, C Duncan, heb ik inderdaad het album gekocht. Het is muzikaal zo veelzijdig. Dit is weer bijna Jamiroquai-achtig: Blasé
Voor wie later is komen binnenvallen:
Ik luister gewoon via de link in de OP?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie later is komen binnenvallen:
Meeluisteren kan via één van deze links:
radio49.radiostream321.com
radio49.listen2myshow.com
radio49.radio12345.com
radio49.radiostream123.com
Straks nog een compleet ander nummer van hem. Hij zit 4 keer in deze showquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou niet van Jamiroquai(-achtig). Maar dit vond ik wel lekker.
Ook primaquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister gewoon via de link in de OP?
Dat kan.... dat is 1 van die links.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister gewoon via de link in de OP?
Begin jij nu ook alquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het doet ook denken aan een artiest waar ik weer niet op kan komen, maar dat weet livelink wel.
Oh, ik begon al aan mezelf te twijfelen. Maar gelukkig had ik net een R49-jingle gehoord.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan.... dat is 1 van die links.
Iedereen die mij laat radenquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie dan nog meer?![]()
Het ging om Thomas Dolby, btw.
Er komt nog veel moois aan dit uur, voordat Melting het om 21:00 uur overneemt. Onder meer het - voor mij - beste nummer van 2019 tot nu toe (er is een nieuwe, onbetwiste #1)...
Nieuw werk van Beck. Minder commercieel dan vorige singles, dus meteen ook minder aandacht, lijkt het wel. En dat is dan weer zeer onterecht. Want het is een heerlijk speels en creatief nummer: Saw Lightning
Ik vond Oh Love ook wel een erg mooi nummer, maar geen idee of dat nieuwe muziek is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Er komt nog veel moois aan dit uur, voordat Melting het om 21:00 uur overneemt. Onder meer het - voor mij - beste nummer van 2019 tot nu toe (er is een nieuwe, onbetwiste #1)...
Nu: PHILDEL - Oh Love
Deze slow bestaat uitsluitend uit (nieuwe) muziek die ik nog niet eerder heb gedraaidquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond Oh Love ook wel een erg mooi nummer, maar geen idee of dat nieuwe muziek is.
Ah, wat ik tot nog toe gehoord heb klinkt allemaal goed. Deze moet ik nog het meest aan wennen, denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze slow bestaat uitsluitend uit (nieuwe) muziek die ik nog niet eerder heb gedraaid
Dus ja, dat nummer van net is ook gloednieuw.
Billie is een Belgische zangeres. De nieuwe single klinkt, net als haar eerdere werk, weer prettig 80s/90s retro: Try Try Baby
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Geknuffeld en gewandeld met mini-ToT vanmiddag
![]()
![]()
Nee, Mini-ToT was uit zichzelf bij Doedezemaar komen aanlopenquote:
Aahhhquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Hopelijk houden jullie het nog een beetje vol met al die nieuwe, onbekende muziek. Nog drie kwartier te gaan.
Het ene nummer is beter dan het andere.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk houden jullie het nog een beetje vol met al die nieuwe, onbekende muziek. Nog drie kwartier te gaan.
Lonely Boy - Inside Of Me
Precies. Wonderkind is het.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Mini-ToT was uit zichzelf bij Doedezemaar komen aanlopen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Mini-ToT was uit zichzelf bij Doedezemaar komen aanlopen
Dat kloptquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Het ene nummer is beter dan het andere.
Haha!quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies. Wonderkind is het.
Hij vond mijn haar erg lekker om op te kauwen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is zelfs een officiële Melting Down ingebouwd...
Dat is geen verkeerde associatiequote:Op zaterdag 27 april 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
Dit doet me denken aan dat nummer van Laing.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is zelfs een officiële Melting Down ingebouwd...
Deze track is eerlijk gezegd wat ouder dan de rest (maar nog nooit eerder gedraaid).
Kapper in de dop dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:18 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zat-ie z'n haar al te kammen voor het bezoek!
Heeft meer haar dan z'n vader, geloof ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:18 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zat-ie z'n haar al te kammen voor het bezoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |