Maar staat MAIH voor?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het Noorse duo Atilla, zeg maar de muzikale broertjes van Röyksopp, hebben weer een fijne remix afgeleverd. Getuige hun Facebook zijn ze zelf ook volop met nieuw werk bezig. Tot die tijd:
MAIH - Habits (Atella remix)
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee21-jarige zangeres uit het onvolprezen Noorwegen.
Zalm en garnalen...quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?
Veel, zoals mijn drie N-shows al duidelijk maakten. Er komt gewoon bizar veel goede muziek vandaan. Gewoon heel erg mijn smaak wat ze daar maken. En dat voor een "landje" met slechts 5,5 miljoen inwoners: minder dan een derde van wat we hier hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?
Leuk weer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo eten ja, drank genoeg al gehad.
Morgen nog een dagje...
Röyksopp ruimt de archieven op, in aanloop naar écht nieuw materiaal. Ergens verstopt op de plank lag nog dit nummer:
Spaanse tapas in Duitsland, altijd goed...quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk weer.Laat het je smaken zo!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spaanse tapas in Duitsland, altijd goed...
Die maakt maken alleen maar oké materiaal, lijkt wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp ruimt de archieven op, in aanloop naar écht nieuw materiaal. Ergens verstopt op de plank lag nog dit nummer:
Röyksopp feat. Man Without Country & Susanne Sundfør - In The End
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die maakt maken alleen maar oké materiaal, lijkt wel.
Het is zo'n beetje z'n geheime maîtresse, geloof ikquote:
Inmiddels is C Duncan er weer. Zijn album Health is echt van wereldklasse. Muzikaal zo rijk, zo fraai en melancholisch. Als ik het album recht wilde doen, moest ik het integraal draaien...
Krijg er steeds verwijzingen naar bij YouTube. 'Aanbevolen voor jou' en dat klopt tegenwoordig heel behoorlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookBen benieuwd naar hun nieuwe werk. Tot die tijd is er de playlist "The Lost Tapes" op Spotify, waar ze de komende tijd nummers delen die bleven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |