En we zijn officieel begonnen aan een zeer bijzondere DJ11-show. Jullie merken vanzelf wel waarom.
Je hebt wel geluk dan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:32 schreef just me het volgende:
* just me zit in de zon even te luisteren
Op vakantie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:32 schreef just me het volgende:
Enjoyquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:32 schreef just me het volgende:
Een paar artiesten zitten meerdere keren in deze show, vanwege uitstekende albums die ze hebben uitgebracht. Ik zal hun nummers een beetje spreiden
Vorig jaar had deze Deense band een notering in mijn jaarlijst; nu is er een nieuw album. Ze waren in de 80s al actief en nu dus nog steeds. Gangway met See If I Care.
C Duncan - Talk Talk Talk
Het doet wat 60s aan, bijna Beatlesque.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker nummer. Unstoppable Entertainment
Daarom zocht ik het op. Wilde even checken of het oud was of niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het doet wat 60s aan, bijna Beatlesque.
Ik ehhh... denk dat er ehhh.... deze show niet zo muziek voorbij komt die oud is...quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom zocht ik het op. Wilde even checken of het oud was of niet.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ehhh... denk dat er ehhh.... deze show niet zo muziek voorbij komt die oud is...
quote:With this intense flavoured psychedelic 60s meets The Beatles, his new direction is bright and deliciously schweet like a bag of Skittles!
Óók lekker!quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Sowieso een fijne artiestIntussen: ATFC & David Penn - Dynamite
Bananarama, ja ze bestaan nog. En ze hebben net een nieuw album uit. Dit is een track van die plaat: Tonight.
Dacht even dat dat je thema was, maar dat kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NieuwMaar het krijgt niet de aandacht die het verdient
Damn!quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
Bananarama, ja ze bestaan nog. En ze hebben net een nieuw album uit. Dit is een track van die plaat: Tonight.
Nou....quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht even dat dat je thema was, maar dat kan het niet zijn.
Suus komt straks ook nog langs, trouwensquote:
Tunng brengt binnenkort een compilatie-cd uit met nummers die nog nooit eerder zijn uitgebracht. Als voorproefje is de track Heatwave alvast naar voren geschoven.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh. Maar niet álle tracks dan.
Daar dacht ik eerst ook aan, maar aangezien er ook bekendere artiesten voorbij komen, kon het dat niet zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh. Maar niet álle tracks dan.
Geen enkele track in deze show is ooit eerder gedraaid in mijn shows. Deze show bestaat volledig uit nieuwe muziek, hoofdzakelijk van de afgelopen vier weken.
En een paar hele verse nummers.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerst ook aan, maar aangezien er ook bekendere artiesten voorbij komen, kon het dat niet zijn.
Ah! Nou, het wijkt wat af van je reguliere shows, maar klinkt daarom zéker niet minder.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Geen enkele track in deze show is ooit eerder gedraaid in mijn shows. Deze show bestaat volledig uit nieuwe muziek, hoofdzakelijk van de afgelopen vier weken.
![]()
Sterkte...
Zo'n leuke band dit. De laatste jaren zijn ze iets commerciëler gaan klinken dan eerst, maar de kwaliteit blijft: Moon Taxi. Hun nieuwe single heet Now's The Time.
De show heet niet voor niets "Catch Up"... - zie dit maar als het inhalen van alle nieuwe muziek die anders verspreid had gezeten over mijn shows van de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Nou, het wijkt wat af van je reguliere shows, maar klinkt daarom zéker niet minder.
Straks een track die is gebaseerd op een dance-hit uit de 90s. En een soort plaatsvervangende Lucky's Law.
Hier was Sylvester - You Make Me Feel goed door te mixen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Straks een track die is gebaseerd op een dance-hit uit de 90s. En een soort plaatsvervangende Lucky's Law.
En nog veel meer leuks
Er zijn geen prijzen te winnen met het raden van de track die hiervoor de basis vormde. Achteraf was het een leuke MadDisaster geweest, deze
Meet her at the love parade.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
En nog veel meer leuks
Meet her at the carnival parade dan toch wel?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Meet her at the carnival parade dan toch wel?
U gaat door voor de magnetronquote:
Bazennummerquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Meet her at the carnival parade dan toch wel?
Daar is Gangway weer. Eigenzinnig nummer, maar vergeef me mijn liefde voor dit soort fraaie synthpop. Covered By Water.
quote:
Fraai!quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Daar is Gangway weer. Eigenzinnig nummer, maar vergeef me mijn liefde voor dit soort fraaie synthpop. Covered By Water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |