Maar staat MAIH voor?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het Noorse duo Atilla, zeg maar de muzikale broertjes van Röyksopp, hebben weer een fijne remix afgeleverd. Getuige hun Facebook zijn ze zelf ook volop met nieuw werk bezig. Tot die tijd:
MAIH - Habits (Atella remix)
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee21-jarige zangeres uit het onvolprezen Noorwegen.
Zalm en garnalen...quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?
Veel, zoals mijn drie N-shows al duidelijk maakten. Er komt gewoon bizar veel goede muziek vandaan. Gewoon heel erg mijn smaak wat ze daar maken. En dat voor een "landje" met slechts 5,5 miljoen inwoners: minder dan een derde van wat we hier hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Noorwegen?
Leuk weer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo eten ja, drank genoeg al gehad.
Morgen nog een dagje...
Röyksopp ruimt de archieven op, in aanloop naar écht nieuw materiaal. Ergens verstopt op de plank lag nog dit nummer:
Spaanse tapas in Duitsland, altijd goed...quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk weer.Laat het je smaken zo!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spaanse tapas in Duitsland, altijd goed...
Die maakt maken alleen maar oké materiaal, lijkt wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp ruimt de archieven op, in aanloop naar écht nieuw materiaal. Ergens verstopt op de plank lag nog dit nummer:
Röyksopp feat. Man Without Country & Susanne Sundfør - In The End
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die maakt maken alleen maar oké materiaal, lijkt wel.
Het is zo'n beetje z'n geheime maîtresse, geloof ikquote:
Inmiddels is C Duncan er weer. Zijn album Health is echt van wereldklasse. Muzikaal zo rijk, zo fraai en melancholisch. Als ik het album recht wilde doen, moest ik het integraal draaien...
Krijg er steeds verwijzingen naar bij YouTube. 'Aanbevolen voor jou' en dat klopt tegenwoordig heel behoorlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookBen benieuwd naar hun nieuwe werk. Tot die tijd is er de playlist "The Lost Tapes" op Spotify, waar ze de komende tijd nummers delen die bleven liggen.
Hierna zowaar weer een Duitstalig nummer...
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg er steeds verwijzingen naar bij YouTube. 'Aanbevolen voor jou' en dat klopt tegenwoordig heel behoorlijk.
Dat valt bij mij bij Youtube Music wel tegen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ook
Agoria feat. Noémie - Remedy
Ja, dat laatste moet ik ook eens regelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ook
Tientje in de maand. Of als je geluk hebt zelfs gratis, in combinatie met bepaalde internetabonnementen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat laatste moet ik ook eens regelen.
Was bij mij ook zo, de laatste tijd gaat het redelijk, maar weer last van dunne spoeling. Ik niet, maar YouTube.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat valt bij mij bij Youtube Music wel tegen.
Neem het me al maanden voor. Net als mixen uploaden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tientje in de maand. Of als je geluk hebt zelfs gratis, in combinatie met bepaalde internetabonnementen.
Lucky kent 'm al, maar ik draai 'm toch even in de show:
Die heb ik direct ged gekocht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Lucky kent 'm al, maar ik draai 'm toch even in de show:
CamelPhat & Cristoph feat. Jem Cooke - Breathe (Eric Prydz remix)
De plaatsvervangende Lucky's Law, aangezien de sound aangenaam dicht in de buurt komt van de Jam & Spoon-sound uit de 90s.
Ik weet haast zeker dat @naatje_1 dit ook leuk gaat vinden. Volgens mij is "Breathe" sowieso al een favoriet nummer van hem.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik direct ged gekocht.
Ja, dat denk ik ook wel. Komt helemaal in naatje z'n straatje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat @:naatje_1 dit ook leuk gaat vinden. Volgens mij is "Breathe" sowieso al een favoriet nummer van hem.
Zodat hij kan tappen uit z'n vaatje, samen met z'n maatje, uitgeschreven op een blaadjequote:Op zaterdag 27 april 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Komt helemaal in naatje z'n straatje.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zodat hij kan tappen uit z'n vaatje, samen met z'n maatje, uitgeschreven op een blaadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hij is nu druk met zijn vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een nummer waarin meerdere stijlen heel mooi bij elkaar komen. Het springt er echt bovenuit:
Ik vraag me af wat 11 doet met de nieuwe muziek.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Potverdorie 11, je wist ze wel weer uit te zoeken.
Thanksquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Potverdorie 11, je wist ze wel weer uit te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |