Hierna zowaar weer een Duitstalig nummer...
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg er steeds verwijzingen naar bij YouTube. 'Aanbevolen voor jou' en dat klopt tegenwoordig heel behoorlijk.
Dat valt bij mij bij Youtube Music wel tegen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ook
Agoria feat. Noémie - Remedy
Ja, dat laatste moet ik ook eens regelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
YouTube heeft vaak behoorlijk goed in de gaten wat je leuk vindt. Spotify trouwens ook
Tientje in de maand. Of als je geluk hebt zelfs gratis, in combinatie met bepaalde internetabonnementen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat laatste moet ik ook eens regelen.
Was bij mij ook zo, de laatste tijd gaat het redelijk, maar weer last van dunne spoeling. Ik niet, maar YouTube.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat valt bij mij bij Youtube Music wel tegen.
Neem het me al maanden voor. Net als mixen uploaden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tientje in de maand. Of als je geluk hebt zelfs gratis, in combinatie met bepaalde internetabonnementen.
Lucky kent 'm al, maar ik draai 'm toch even in de show:
Die heb ik direct ged gekocht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Lucky kent 'm al, maar ik draai 'm toch even in de show:
CamelPhat & Cristoph feat. Jem Cooke - Breathe (Eric Prydz remix)
De plaatsvervangende Lucky's Law, aangezien de sound aangenaam dicht in de buurt komt van de Jam & Spoon-sound uit de 90s.
Ik weet haast zeker dat @naatje_1 dit ook leuk gaat vinden. Volgens mij is "Breathe" sowieso al een favoriet nummer van hem.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik direct ged gekocht.
Ja, dat denk ik ook wel. Komt helemaal in naatje z'n straatje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat @:naatje_1 dit ook leuk gaat vinden. Volgens mij is "Breathe" sowieso al een favoriet nummer van hem.
Zodat hij kan tappen uit z'n vaatje, samen met z'n maatje, uitgeschreven op een blaadjequote:Op zaterdag 27 april 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Komt helemaal in naatje z'n straatje.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zodat hij kan tappen uit z'n vaatje, samen met z'n maatje, uitgeschreven op een blaadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hij is nu druk met zijn vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een nummer waarin meerdere stijlen heel mooi bij elkaar komen. Het springt er echt bovenuit:
Ik vraag me af wat 11 doet met de nieuwe muziek.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Potverdorie 11, je wist ze wel weer uit te zoeken.
Thanksquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Potverdorie 11, je wist ze wel weer uit te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |