EGGGGSSSTC, ik heb nog aan je gedacht gisterenquote:
Geen dj meer?quote:Op zondag 28 april 2019 22:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
EGGGGSSSTC, ik heb nog aan je gedacht gisteren
jazeker welquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie later binnenkomt en niet altijd dit topic volgt:
Radio49 zendt tijdelijk uit via een andere wijze, dus niet op de eigen website.
Inschakelen kan hier: http://radio49.myl2mr.com/
Dit werkt het beste via Chrome
Ik vind veel talen mooier dan Duits.quote:Op zondag 28 april 2019 22:32 schreef Charlotte3 het volgende:
Vind Frans toch een mooiere taal dan Duits...
Eensquote:Op zondag 28 april 2019 22:32 schreef Charlotte3 het volgende:
Vind Frans toch een mooiere taal dan Duits...
luister je?quote:
Je bent niet de enige!!quote:
Sommige mensen werken morgenquote:Op zondag 28 april 2019 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige!!
Ik mis ook alle andere Radio 49 users die er overdag zijn.... Waarom gaan ze weg als er een live dj is??
komt voor 23 nog voor elkaar denk ik, daarna is het 'officiële' gedeelte afgelopenquote:Op zondag 28 april 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
Klinkt lekker ja. Moet alleen wel zo gaan slapen want morgen vet vroeg eruit dus hoop dat ik mijn nummer nog kan horen
Met alle respect maar ik weet niet wie jij bent... Herken je iig niet van mijn tijd bij de radio... Tof dat je er nog bent tho.quote:Op zondag 28 april 2019 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er nog hoor! Maar was ergens anders een post aan het typen
Ik zit normaal opgesloten in de krochten van ESF, maar Naat haalt me af en toe even hierheenquote:Op zondag 28 april 2019 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik weet niet wie jij bent... Herken je iig niet van mijn tijd bij de radio... Tof dat je er nog bent tho.
Naat heeft er een handje van om mensen van ESF hierheen te halen.quote:Op zondag 28 april 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit normaal opgesloten in de krochten van ESF, maar Naat haalt me af en toe even hierheen![]()
En thanks; ik ben ook blij dat ik er nog ben
Wij van het muziekfeest der wansmaak moeten ook worden ingelijfd met echte muziek he?quote:Op zondag 28 april 2019 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naat heeft er een handje van om mensen van ESF hierheen te halen.
jazeker, ik moet wel een beetje aan mijn ritme denken. Als ik nu totaal iets anders doe, dan verneukt dat mijn ritme. Dus ik ga morgen gewoon ietwat moe zijnquote:Op zondag 28 april 2019 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Naat, wel gaan slapen he als je moe bent. We willen wel dat je in leven blijft!
Gewoon hier blijven of naat nou draait of niet. Dit is serieus een gezellig topic met gezellige mensen!quote:Op zondag 28 april 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit normaal opgesloten in de krochten van ESF, maar Naat haalt me af en toe even hierheen![]()
En thanks; ik ben ook blij dat ik er nog ben
Ik zie ons meer als zendelingen die gewapend met ESF klassiekers het Eurovisie-licht proberen te verspreiden in de grote wereld van de wansmaak.quote:Op zondag 28 april 2019 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij van het muziekfeest der wansmaak moeten ook worden ingelijfd met echte muziek he?![]()
Al begint onze Naat ook het ESF meer te waarderen, dus zo leren we elkaar weer wat bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |