Kijk je nooit Songfestival?quote:
Doet eens even niet zo negatief!quote:Op zondag 28 april 2019 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
JAAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik kan toch nog iets in dit leven
Ik ben gewoon blij verrast over wat ik kanquote:
Idd, Naat de clip vocaal laten beschrijven tijdens het nummer gaat toch anders over komen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
Al moet bij dit nummer eigenlijk ook nog de toffe live staging; dat gaat niet echt makkelijk via radio
Doe eens niet zo malquote:
Dat klinkt al weer wat meer positief!quote:Op zondag 28 april 2019 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij verrast over wat ik kan
Volgens mij weet ik over welke je het hebt, en doe maar; want die vind ik ook heel tof!quote:Op zondag 28 april 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt aandrang om één van de twee ESF-nummers aan te vragen die dat jaar in de Top 10 van zijn jaarlijst eindigden....
Doen, zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig krijgt aandrang om één van de twee ESF-nummers aan te vragen die dat jaar in de Top 10 van zijn jaarlijst eindigden....
Nee, morgen begin ik weer gewoon over hoe goed je radio kan maken voor een 14-jarigequote:
quote:Op zondag 28 april 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, morgen begin ik weer gewoon over hoe goed je radio kan maken voor een 14-jarige
Precies na Duncan komt jouw verzoekjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |