Dit is correctquote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Zo oud was hij zowat toen hij hier begon.
Thx!quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Precies na Duncan komt jouw verzoekje
Hij begon begin dit jaar?quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Zo oud was hij zowat toen hij hier begon.
Ik ben überhaupt pas dit jaar ervan op de hoogte dat hij bestaat na zelf al 8 jaar Fok, dus het zou goed kunnenquote:
Precies! Komt er weer 1 of andere omgebouwde met snor met 1 of ander belachelijk kut nummer en dan komt de politiek om de hoek....quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ho ho, eerst zien, dan geloven. Er zijn wel meer liedjes die gedoodverfde winnaar waren, maar het uiteindelijk toch niet werden.
Heerlijk nummertje!quote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef Charlotte3 het volgende:
Chasing you is like a fairytale..
jezus goeie bass
Oh en tof dat je naar de texten luistert!quote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef Charlotte3 het volgende:
Chasing you is like a fairytale..
jezus goeie bass
altijdquote:Op zondag 28 april 2019 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh en tof dat je naar de texten luistert!![]()
Meeste voelen alleen de vibe of het lekker klinkt enzo.... Zelden iemand mee gemaakt die bij de 1e keer dat ze een nummer hoorde ook meteen naar de tekst luisteren.quote:
Dit is wel James Blake, maar volgens mij is er iets corrupt aan deze file...quote:
Eh nee... volgens mij klinkt dit nummer gewoon echt zo...quote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dit is wel James Blake, maar volgens mij is er iets corrupt aan deze file...
Ik doe dat serieus altijdquote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meeste voelen alleen de vibe of het lekker klinkt enzo.... Zelden iemand mee gemaakt die bij de 1e keer dat ze een nummer hoorde ook meteen naar de tekst luisteren.
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen dat niet doen.quote:Op zondag 28 april 2019 22:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik doe dat serieus altijd.. vind het juist raar als je dat niet doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |