waarom altijd die focus op mijn ogen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je dikkehoerennicht kloothommel met je oog
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:49 schreef McGrath het volgende:
inb4 omdat de focus van mijn ogen niet goed is
Hallo fijne vriend.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:49 schreef McGrath het volgende:
inb4 omdat de focus van mijn ogen niet goed is
Dat is het enige voordeel ervan. Voor de rest kunnen die beelden mij gestolen worden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk in plaatjes, ben nu wel goed wakker
oh nee, moet een paar dingetjes nog doen en dan duik ik de sportschool inquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Lange werkdag voor de boeg?
Jelly, ik zou graag aan mijn ecto armpjes werken. Helaas ben ik onderweg naar mijn werk, zit ik daar tot vijf en dan nog anderhalf uur terug.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, moet een paar dingetjes nog doen en dan duik ik de sportschool in
Ey chickaquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ervan. Voor de rest kunnen die beelden mij gestolen worden.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ervan. Voor de rest kunnen die beelden mij gestolen worden.
heb ook niks met die dure feestjes op koningsdag, maar nacht is vaak wel gezellig in de stadquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jelly, ik zou graag aan mijn ecto armpjes werken. Helaas ben ik onderweg naar mijn werk, zit ik daar tot vijf en dan nog anderhalf uur terug.
Koningsnacht en -dag kunnen wmb de tering genieten.
Nee, jij?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, en al plannen voor het weekend?
Vandaag met de pubers op pad ( heb afgelopen nacht al naar twee hinnikende meiden geluisterd ) morgen mijn vriend plagen en zondag gaan we op visite bij kennissenquote:
Lagen ze lekker te scharenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
naar twee hinnikende meiden geluisterd
Gezelliequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vandaag met de pubers op pad ( heb afgelopen nacht al naar twee hinnikende meiden geluisterd ) morgen mijn vriend plagen en zondag gaan we op visite bij kennissen
Lol.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ze hadden meer weg van een op hol geslagen kudde pony's
Ja zo vliegt de tijd wel, volgende week is mijn dochter twee keer uit logerenquote:
Gaat wel snel ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zo vliegt de tijd wel, volgende week is mijn dochter twee keer uit logerenen dan is de vakantie weer om
Zeg dat vriend. Lijkt wel gister dat ik nog aan mijn broodje zalm zat en nu is het alweer vrijdagquote:
Echt hèquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeg dat vriend. Lijkt wel gister dat ik nog aan mijn broodje zalm zat en nu is het alweer vrijdag
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chapeau Hans, goed dat je eindelijk eens aan jezelf denkt.
Daar hebben wel meer last vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kwam laatste tijd een beetje overspannen over.
Echt hèquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chapeau Hans, goed dat je eindelijk eens aan je collega's denkt.
Waar is VK trouwens?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kwam laatste tijd een beetje overspannen over.
moeten zij wetenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ineens gaan ze wel koffie halen he, dat tuig
Wat een sufkutquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij was laatst ook al van zijn fiets geflikkerd begreep ik
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euroquote:
Overspannen indruk maak jequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euro
Echt hequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Overspannen indruk maak je
Dan denk ik dat je de verkeerde moeder had. Mijne staat op de openhaard namelijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euro
Handvolquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:49 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je de verkeerde moeder had. Mijne staat op de openhaard namelijk
Neem een* kalmeringstablet joch zal je goed doen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtend
Doe je geen gekke dingen Hansquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtend
lekker jankenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ineens gaan ze wel koffie halen he, dat tuig
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtendquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Je lijkt net een zwetend stuk Edammer met dat kale jankhoofdquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd voor ik in foetushouding wegkruip om mijn verdriet te verwerken
rtquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
is allemaal liefdequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom altijd die focus op mijn gebrek aan haar?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je lijkt net een zwetend stuk Edammer met dat kale jankhoofd
lolquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je lijkt net een zwetend stuk Edammer met dat kale jankhoofd
Gewoon een excuus om de wedstrijd lekker te laten gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat zat dat Willem II nou te doen man, beetje sparen voor een finale over 10 dagen pas
Dan is het of braddie of chrolo, en gezien de instabiliteit die uit de woorden spreekt ga ik voor chroloquote:
Die twee hebben veel met elkaar gemeen hèquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan is het of braddie of chrolo, en gezien de instabiliteit die uit de worden spreekt ga ik voor chrolo
had gehoopt dat Marc hoger had geboden danquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een excuus om de wedstrijd lekker te laten gaan.
Zal wel wat financiele compensatie tegenover staan.
Ja, het is net of Chrolo het debiele zusje van Braddie isquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die twee hebben veel met elkaar gemeen hè
De centen zijn nodig voor Odegard en Isak straks.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
had gehoopt dat Marc hoger had geboden dan
Ahw you love mequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan is het of braddie of chrolo, en gezien de instabiliteit die uit de woorden spreekt ga ik voor chrolo
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Getver, ik kan dit niet handelen
HOU OP
Likken ze ook in je gezichtquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik twee katersDaan en Joris
Ik heb een kat (Grid), een poes (Mortie) en een poesje (geen naamquote:
Heb je mijn kop weleens gezien???? Die beesten zijn niet suïcidaal hequote:
Ahw liefquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Projectielkotsen als een malle... gelukkig zit die irritante druif van P&O recht tegenover me
Gezellige beestenboel bij je danquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een kat (Grid), een poes (Mortie) en een poesje (geen naam)
Nee ik heb al een beest in bedquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:15 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Gezellige beestenboel bij je dan
Nog plaats voor een beest misschien
Niet gezien wel gehoord dat je op een zwetend stuk kaas lijkt dus ik heb wel beeld nuquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je mijn kop weleens gezien???? Die beesten zijn niet suïcidaal he
Ahw, heb je een jong katje gekregenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een kat (Grid), een poes (Mortie) en een poesje (geen naam)
Jaquote:
Hans plsquote:
Verschoon elke week mn bed hoor, zweetkaasje van mequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon je lakens een keer wassen vuigpoot
Hans is geestelijk gehandicapt, niet zo leuk van je om hem weer op dit feit te wijzenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je je alleen maar dom voor
Ik was hier nog niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hans is geestelijk gehandicapt, niet zo leuk van je om hem weer op dit feit te wijzen
quote:
Nu ik weet dat je geestelijk gehandicapt bent doet deze opmerking vrij weinig met mequote:
er zijn mensen in een psychose geraakt door zo'n soort zin hequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:23 schreef Je.zusje het volgende:
Jij kan het ook niet helpen dat ze je hebben laten vallen bij je geboorte
Ze hebben Hans niet laten vallen hoor. Ze hebben hem een extra chromosoompje gegevenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:23 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je geestelijk gehandicapt bent doet deze opmerking vrij weinig met me
Jij kan het ook niet helpen dat ze je hebben laten vallen bij je geboorte
Dat is al erg zat
Vast wel jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er zijn mensen in een psychose geraakt door zo'n soort zin he
Grappig dat zowel jij als Hans een perfect voorbeeld zijn van "meer is niet altijd beter"quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben Hans niet laten vallen hoor. Ze hebben hem een extra chromosoompje gegeven
Hoe komt hij dan aan dat deukhoofdquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben Hans niet laten vallen hoor. Ze hebben hem een extra chromosoompje gegeven
Wow echt lullig dit, heb gewoon dikke bottenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Grappig dat zowel jij als Hans een perfect voorbeeld zijn van "meer is niet altijd beter"
Ja dikke doei he, dat is gewoon allemaal spekquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow echt lullig dit, heb gewoon dikke botten
Weet je hoe lekker ik ruik als ik lig te zonnenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dikke doei he, dat is gewoon allemaal spek
had je nou al antwoord gegeven op mijn verzoek om me te baffen gisteren of heb ik het gemistquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker ik ruik als ik lig te zonnen
Had ie toch die helm en zijwieltjes moeten gebruikenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Van zijn fiets getieft, dat zei ik toch al, prutser
Ja dit was mijn antwoordquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je nou al antwoord gegeven op mijn verzoek om me te baffen gisteren of heb ik het gemist
Waarquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
ow is er weer een kloon die doet alsof ie geen kloon is
dat is wel de goeie houding maar zou iets meer tong gebruikenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit was mijn antwoord
[ afbeelding ]
Leuke meid ben jequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit was mijn antwoord
[ afbeelding ]
Gvdquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is wel de goeie houding maar zou iets meer tong gebruiken
Thanks, wil je dat ook even tegen mn moeder zeggenquote:
Als zo'n frituurpan uit een studentenhuis?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker ik ruik als ik lig te zonnen
Is je moeder lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks, wil je dat ook even tegen mn moeder zeggen
:squote:Op vrijdag 26 april 2019 10:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als zo'n frituurpan uit een studentenhuis?
Ze lijkt op mij dus neequote:
Hoe moeten wij dat weten als je het zelf niet eens weetquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
WAAROM, vind ik dit soort foto's terug om kwart over 3 s'nachts [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
WAAROM, vind ik dit soort foto's terug om kwart over 3 s'nachts [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Body bag jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:34 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Met een zak moet het wel te doen zijn toch
misschien kun je bij arie een pakketje uitzoekenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:35 schreef Chloroform het volgende:
Over mn moeder gesproken, moet nog een cadeau kopen voor haar verjaardag maar heb geen inspiratie
gewoon een tekening net als vroegerquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:35 schreef Chloroform het volgende:
Over mn moeder gesproken, moet nog een cadeau kopen voor haar verjaardag maar heb geen inspiratie
Geef haar alvast een urn cadeauquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:35 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien kun je bij arie een pakketje uitzoeken
Ja doe gewoon eens lief tegen mij, je allerleukste en beste fok!vriendinquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doe gewoon eens lief tegen mij, je allerleukste en beste fok!vriendin
Arie is verhuisdquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien kun je bij arie een pakketje uitzoeken
Ik kan wel fucking mooi tekenen, goede optie dit. Ik neem het meequote:
Daar past ze niet in hoor hahahaquote:
Ben maar 1,63 hoorquote:
15 uur op 225 graden in de oven en ik kan je garanderen dat het dan wel pastquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Arie is verhuisd
[..]
Ik kan wel fucking mooi tekenen, goede optie dit. Ik neem het mee
[..]
Daar past ze niet in hoor hahaha
Hou je bek joh lul, waarom moet jij altijd zo kwetsen?quote:
Dat is er eentje van mij WCHquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek joh lul, waarom moet jij altijd zo kwetsen?
Vind je dat stoer? Voel je je dan beter? Compenseert dat je eigen mislukte leven?
Wees maar trots op jezelf
Oké cachetquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek joh lul, waarom moet jij altijd zo kwetsen?
Vind je dat stoer? Voel je je dan beter? Compenseert dat je eigen mislukte leven?
Wees maar trots op jezelf
Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
gast, zelfs naar Fem zijn deze opmerkingen niet gepast
Je hebt dwangbuis verkeerd geschrevenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Geheel uit eigen koker
heyquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt dwangbuis verkeerd geschreven
Is dit nou nodig op deze manier?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt dwangbuis verkeerd geschreven
als je kunt uitdelen dan moet je ook kunnen incasserenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dit nou nodig op deze manier?
die jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
die tegen @:frozen-assassin over een pijnlijke dood zeker
was niet best neequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat zat dat Willem II nou te doen man, beetje sparen voor een finale over 10 dagen pas
soms moet de waarheid worden verteldquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Man hij kreeg een hele psychose maakte haar voor hoer uit en wilde toen stoppen als admin
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dit nou nodig op deze manier?
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Endgame?
ik ben gewoon hard aan het werkquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet echt gaan douchen en wat gaan doen, maar de bank ligt te lekker
Jij bent nog nooit hard aan het werk geweestquote:
jij weet NIKS over MIJN leven, dus bemoei je er NIET meequote:Op vrijdag 26 april 2019 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit hard aan het werk geweest
Heyquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Chloroform het volgende:
Je mot helemaal niksquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Chloroform het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij weet NIKS over MIJN leven, dus bemoei je er NIET mee
je ligt zelf lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Chloroform het volgende:
Hoiquote:
Ademen en belasting betalenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Endgame?
Wat noem je me dikquote:
Nee ben drukquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom straks langs je stad. Zullen we een drankje doen en daarna tongzoenen in de regen.
met genoeg spuug welquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat je een volledige ejaculatielading zou kunnen kwijtraken tussen twee huidplooien?
Houd je bek Hermanquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey mijn vieze vette vuile dikke gore piepzak
🤔quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt omdat ie gigantische dijen heeft, die de hele tijd tegen elkaar aan schuren enzo
Geil toch? Gaat het daartussen in de zomer lekker zweten en kletsen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt omdat ie gigantische dijen heeft, die de hele tijd tegen elkaar aan schuren enzo
heyquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geil toch? Gaat het daartussen in de zomer lekker zweten en kletsen.
niet geilquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geil toch? Gaat het daartussen in de zomer lekker zweten en kletsen.
wat dan? ik was vast dronkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik had je van de week nodig zat er helemaal doorheen
haha meneertje kan niet krijgen wat ie wil hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei hey teasende poepslethoerenbak
Hoiquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei hey teasende poepslethoerenbak
drop je adres en zullen we eens zien wat ik niet kan krijgen flikekrquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha meneertje kan niet krijgen wat ie wil hebben
zie pm, doe je die van jou ook dan? dan bestel ik even een salade voor je, dikkiequote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
drop je adres en zullen we eens zien wat ik niet kan krijgen flikekr
waarom moet je iemand zo pesten met zn hobby?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Binnenkort naar een meeting voor kale mannen, wel leuk, allemaal hetzelfde haar.. zin in
is goed dan bestel ik voor jou wat kaassnacks, nephollanderquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
zie pm, doe je die van jou ook dan? dan bestel ik even een salade voor je, dikkie
kan ik vast iemand wel blij mee maken, dank je wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed dan bestel ik voor jou wat kaassnacks, nephollander
huh?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moet je iemand zo pesten met zn hobby?
smiechtquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh?
ben me van geen enig kwaad bewust, ik word gedemoniseerd zeg ik je
- WCH, 2014quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh?
ben me van geen enig kwaad bewust, ik word gedemoniseerd zeg ik je
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.quote:
trouwens:quote:
is mangosap een scheldwoord?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
@Slaap_Zakquote:
HAHA WAT ZIELIGquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Binnenkort naar een meeting voor kale mannen, wel leuk, allemaal hetzelfde haar.. zin in
Ja dat wel, heerlijk elftal. Had alleen behoefte aan je arm om me heen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, dat is wel kut, maar volgens mij flink verdiend
zal er de volgende keer weer zijn, ik heb geen troost meer nodig voorlopigquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat wel, heerlijk elftal. Had alleen behoefte aan je arm om me heen.
en dan ga ik zo ergens werken waar geen buitenlicht binnenkomt fuquote:
Is dat tot stand gekomen omdat je bij Danny uit moest huilen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat nou? Ik heb verder niets in mijn leven, behalve mijn kale hoofd, ik ken ze via een forum, online op het internet... jeetje zegquote:
ripquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan ga ik zo ergens werken waar geen buitenlicht binnenkomt fu
Nou, blijkbaar is het kale hoofd van Danny een act, die man heeft meer haar dan Chewbacca manquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is dat tot stand gekomen omdat je bij Danny uit moest huilen?
mag ik ook komen? ik heb een kaal kopje in mijn broekquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb verder niets in mijn leven, behalve mijn kale hoofd, ik ken ze via een forum, online op het internet... jeetje zeg
Denk VK ff in zijn knijpkutje grijpenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, heb je al iets op het oog
neequote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ik heb een kaal kopje in mijn broek
Maar waar blijft het wookie-subforum?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het kale hoofd van Danny een act, die man heeft meer haar dan Chewbacca man
komt niet zo zoet overquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat chloroform niet lekker is?
chilll, dat is wel echt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rip
heb van 6 tot 11 gewerkt, ben al klaar n___n
Geur is niet verkeerd, smaak walgelijk en effect maar zo zoquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat chloroform niet lekker is?
Hahaquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
Een leuk sudokupuzzelboekquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb in ieder geval al gedoucht, mn haar gedaan en aangekleed, maar moet nog steeds cadeau bedenken
of van die sponsorshirtjesquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:14 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
verwacht echt dat jd dit soort shirts draagt
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe bedoel je, van de rabobank ofzo
ja, en van dingen zoals st patricksday ofzo die je dan krijgt of ergens een wedstrijdje of whateverquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk eerder NSDAP oidquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb liever een tosti eigenlijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:22 schreef Crack_ het volgende:
BABY I CAN GIVE YOU WHAT YOU NEED IF ALL THAT YOU NEED IS MY LOOOOOOOVE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |