waarom altijd die focus op mijn ogen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je dikkehoerennicht kloothommel met je oog
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:49 schreef McGrath het volgende:
inb4 omdat de focus van mijn ogen niet goed is
Hallo fijne vriend.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:49 schreef McGrath het volgende:
inb4 omdat de focus van mijn ogen niet goed is
Dat is het enige voordeel ervan. Voor de rest kunnen die beelden mij gestolen worden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk in plaatjes, ben nu wel goed wakker
oh nee, moet een paar dingetjes nog doen en dan duik ik de sportschool inquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Lange werkdag voor de boeg?
Jelly, ik zou graag aan mijn ecto armpjes werken. Helaas ben ik onderweg naar mijn werk, zit ik daar tot vijf en dan nog anderhalf uur terug.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, moet een paar dingetjes nog doen en dan duik ik de sportschool in
Ey chickaquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ervan. Voor de rest kunnen die beelden mij gestolen worden.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ervan. Voor de rest kunnen die beelden mij gestolen worden.
heb ook niks met die dure feestjes op koningsdag, maar nacht is vaak wel gezellig in de stadquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jelly, ik zou graag aan mijn ecto armpjes werken. Helaas ben ik onderweg naar mijn werk, zit ik daar tot vijf en dan nog anderhalf uur terug.
Koningsnacht en -dag kunnen wmb de tering genieten.
Nee, jij?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, en al plannen voor het weekend?
Vandaag met de pubers op pad ( heb afgelopen nacht al naar twee hinnikende meiden geluisterd ) morgen mijn vriend plagen en zondag gaan we op visite bij kennissenquote:
Lagen ze lekker te scharenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
naar twee hinnikende meiden geluisterd
Gezelliequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vandaag met de pubers op pad ( heb afgelopen nacht al naar twee hinnikende meiden geluisterd ) morgen mijn vriend plagen en zondag gaan we op visite bij kennissen
Lol.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ze hadden meer weg van een op hol geslagen kudde pony's
Ja zo vliegt de tijd wel, volgende week is mijn dochter twee keer uit logerenquote:
Gaat wel snel ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zo vliegt de tijd wel, volgende week is mijn dochter twee keer uit logerenen dan is de vakantie weer om
Zeg dat vriend. Lijkt wel gister dat ik nog aan mijn broodje zalm zat en nu is het alweer vrijdagquote:
Echt hèquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeg dat vriend. Lijkt wel gister dat ik nog aan mijn broodje zalm zat en nu is het alweer vrijdag
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chapeau Hans, goed dat je eindelijk eens aan jezelf denkt.
Daar hebben wel meer last vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kwam laatste tijd een beetje overspannen over.
Echt hèquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chapeau Hans, goed dat je eindelijk eens aan je collega's denkt.
Waar is VK trouwens?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kwam laatste tijd een beetje overspannen over.
moeten zij wetenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ineens gaan ze wel koffie halen he, dat tuig
Wat een sufkutquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij was laatst ook al van zijn fiets geflikkerd begreep ik
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euroquote:
Overspannen indruk maak jequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euro
Echt hequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Overspannen indruk maak je
Dan denk ik dat je de verkeerde moeder had. Mijne staat op de openhaard namelijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euro
Handvolquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:49 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je de verkeerde moeder had. Mijne staat op de openhaard namelijk
Neem een* kalmeringstablet joch zal je goed doen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtend
Doe je geen gekke dingen Hansquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtend
lekker jankenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ineens gaan ze wel koffie halen he, dat tuig
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtendquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Je lijkt net een zwetend stuk Edammer met dat kale jankhoofdquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd voor ik in foetushouding wegkruip om mijn verdriet te verwerken
rtquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
is allemaal liefdequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom altijd die focus op mijn gebrek aan haar?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je lijkt net een zwetend stuk Edammer met dat kale jankhoofd
lolquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je lijkt net een zwetend stuk Edammer met dat kale jankhoofd
Gewoon een excuus om de wedstrijd lekker te laten gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat zat dat Willem II nou te doen man, beetje sparen voor een finale over 10 dagen pas
Dan is het of braddie of chrolo, en gezien de instabiliteit die uit de woorden spreekt ga ik voor chroloquote:
Die twee hebben veel met elkaar gemeen hèquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan is het of braddie of chrolo, en gezien de instabiliteit die uit de worden spreekt ga ik voor chrolo
had gehoopt dat Marc hoger had geboden danquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een excuus om de wedstrijd lekker te laten gaan.
Zal wel wat financiele compensatie tegenover staan.
Ja, het is net of Chrolo het debiele zusje van Braddie isquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die twee hebben veel met elkaar gemeen hè
De centen zijn nodig voor Odegard en Isak straks.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
had gehoopt dat Marc hoger had geboden dan
Ahw you love mequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan is het of braddie of chrolo, en gezien de instabiliteit die uit de woorden spreekt ga ik voor chrolo
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Getver, ik kan dit niet handelen
HOU OP
Likken ze ook in je gezichtquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik twee katersDaan en Joris
Ik heb een kat (Grid), een poes (Mortie) en een poesje (geen naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |