moeten zij wetenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ineens gaan ze wel koffie halen he, dat tuig
Wat een sufkutquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij was laatst ook al van zijn fiets geflikkerd begreep ik
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euroquote:
Overspannen indruk maak jequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euro
Echt hequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Overspannen indruk maak je
Dan denk ik dat je de verkeerde moeder had. Mijne staat op de openhaard namelijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 5 met hiv besmette negers zonder condoom voor een luttele euro
Handvolquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:49 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je de verkeerde moeder had. Mijne staat op de openhaard namelijk
Neem een* kalmeringstablet joch zal je goed doen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtend
Doe je geen gekke dingen Hansquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtend
lekker jankenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En ineens gaan ze wel koffie halen he, dat tuig
Wat leuk om dat allemaal te lezen bij het thuiskomen, jullie weten mij weer lekker chagrijnig te maken hé. Fijne ochtendquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef HPLC het volgende:
Je lijkt net een zwetend stuk Edammer met dat kale jankhoofdquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd voor ik in foetushouding wegkruip om mijn verdriet te verwerken
rtquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
is allemaal liefdequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |