Vandaag met de pubers op pad ( heb afgelopen nacht al naar twee hinnikende meiden geluisterd ) morgen mijn vriend plagen en zondag gaan we op visite bij kennissenquote:
Lagen ze lekker te scharenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
naar twee hinnikende meiden geluisterd
Gezelliequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vandaag met de pubers op pad ( heb afgelopen nacht al naar twee hinnikende meiden geluisterd ) morgen mijn vriend plagen en zondag gaan we op visite bij kennissen
Lol.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ze hadden meer weg van een op hol geslagen kudde pony's
Ja zo vliegt de tijd wel, volgende week is mijn dochter twee keer uit logerenquote:
Gaat wel snel ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zo vliegt de tijd wel, volgende week is mijn dochter twee keer uit logerenen dan is de vakantie weer om
Zeg dat vriend. Lijkt wel gister dat ik nog aan mijn broodje zalm zat en nu is het alweer vrijdagquote:
Echt hèquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeg dat vriend. Lijkt wel gister dat ik nog aan mijn broodje zalm zat en nu is het alweer vrijdag
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chapeau Hans, goed dat je eindelijk eens aan jezelf denkt.
Daar hebben wel meer last vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kwam laatste tijd een beetje overspannen over.
Echt hèquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chapeau Hans, goed dat je eindelijk eens aan je collega's denkt.
Waar is VK trouwens?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kwam laatste tijd een beetje overspannen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |