quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey mijn vieze vette vuile dikke gore piepzak
🤔quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt omdat ie gigantische dijen heeft, die de hele tijd tegen elkaar aan schuren enzo
Geil toch? Gaat het daartussen in de zomer lekker zweten en kletsen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt omdat ie gigantische dijen heeft, die de hele tijd tegen elkaar aan schuren enzo
heyquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geil toch? Gaat het daartussen in de zomer lekker zweten en kletsen.
niet geilquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geil toch? Gaat het daartussen in de zomer lekker zweten en kletsen.
wat dan? ik was vast dronkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik had je van de week nodig zat er helemaal doorheen
haha meneertje kan niet krijgen wat ie wil hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei hey teasende poepslethoerenbak
Hoiquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei hey teasende poepslethoerenbak
drop je adres en zullen we eens zien wat ik niet kan krijgen flikekrquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha meneertje kan niet krijgen wat ie wil hebben
zie pm, doe je die van jou ook dan? dan bestel ik even een salade voor je, dikkiequote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
drop je adres en zullen we eens zien wat ik niet kan krijgen flikekr
waarom moet je iemand zo pesten met zn hobby?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Binnenkort naar een meeting voor kale mannen, wel leuk, allemaal hetzelfde haar.. zin in
is goed dan bestel ik voor jou wat kaassnacks, nephollanderquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
zie pm, doe je die van jou ook dan? dan bestel ik even een salade voor je, dikkie
kan ik vast iemand wel blij mee maken, dank je wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed dan bestel ik voor jou wat kaassnacks, nephollander
huh?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moet je iemand zo pesten met zn hobby?
smiechtquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh?
ben me van geen enig kwaad bewust, ik word gedemoniseerd zeg ik je
- WCH, 2014quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh?
ben me van geen enig kwaad bewust, ik word gedemoniseerd zeg ik je
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.quote:
trouwens:quote:
is mangosap een scheldwoord?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
@Slaap_Zakquote:
HAHA WAT ZIELIGquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Binnenkort naar een meeting voor kale mannen, wel leuk, allemaal hetzelfde haar.. zin in
Ja dat wel, heerlijk elftal. Had alleen behoefte aan je arm om me heen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, dat is wel kut, maar volgens mij flink verdiend
zal er de volgende keer weer zijn, ik heb geen troost meer nodig voorlopigquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat wel, heerlijk elftal. Had alleen behoefte aan je arm om me heen.
en dan ga ik zo ergens werken waar geen buitenlicht binnenkomt fuquote:
Is dat tot stand gekomen omdat je bij Danny uit moest huilen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat nou? Ik heb verder niets in mijn leven, behalve mijn kale hoofd, ik ken ze via een forum, online op het internet... jeetje zegquote:
ripquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan ga ik zo ergens werken waar geen buitenlicht binnenkomt fu
Nou, blijkbaar is het kale hoofd van Danny een act, die man heeft meer haar dan Chewbacca manquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is dat tot stand gekomen omdat je bij Danny uit moest huilen?
mag ik ook komen? ik heb een kaal kopje in mijn broekquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb verder niets in mijn leven, behalve mijn kale hoofd, ik ken ze via een forum, online op het internet... jeetje zeg
Denk VK ff in zijn knijpkutje grijpenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, heb je al iets op het oog
neequote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ik heb een kaal kopje in mijn broek
Maar waar blijft het wookie-subforum?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het kale hoofd van Danny een act, die man heeft meer haar dan Chewbacca man
komt niet zo zoet overquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat chloroform niet lekker is?
chilll, dat is wel echt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rip
heb van 6 tot 11 gewerkt, ben al klaar n___n
Geur is niet verkeerd, smaak walgelijk en effect maar zo zoquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat chloroform niet lekker is?
Hahaquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |