niet geilquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geil toch? Gaat het daartussen in de zomer lekker zweten en kletsen.
wat dan? ik was vast dronkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik had je van de week nodig zat er helemaal doorheen
haha meneertje kan niet krijgen wat ie wil hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei hey teasende poepslethoerenbak
Hoiquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei hey teasende poepslethoerenbak
drop je adres en zullen we eens zien wat ik niet kan krijgen flikekrquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha meneertje kan niet krijgen wat ie wil hebben
zie pm, doe je die van jou ook dan? dan bestel ik even een salade voor je, dikkiequote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
drop je adres en zullen we eens zien wat ik niet kan krijgen flikekr
waarom moet je iemand zo pesten met zn hobby?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Binnenkort naar een meeting voor kale mannen, wel leuk, allemaal hetzelfde haar.. zin in
is goed dan bestel ik voor jou wat kaassnacks, nephollanderquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
zie pm, doe je die van jou ook dan? dan bestel ik even een salade voor je, dikkie
kan ik vast iemand wel blij mee maken, dank je wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed dan bestel ik voor jou wat kaassnacks, nephollander
huh?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moet je iemand zo pesten met zn hobby?
smiechtquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh?
ben me van geen enig kwaad bewust, ik word gedemoniseerd zeg ik je
- WCH, 2014quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huh?
ben me van geen enig kwaad bewust, ik word gedemoniseerd zeg ik je
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.quote:
trouwens:quote:
is mangosap een scheldwoord?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |