@Slaap_Zakquote:
HAHA WAT ZIELIGquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Binnenkort naar een meeting voor kale mannen, wel leuk, allemaal hetzelfde haar.. zin in
Ja dat wel, heerlijk elftal. Had alleen behoefte aan je arm om me heen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, dat is wel kut, maar volgens mij flink verdiend
zal er de volgende keer weer zijn, ik heb geen troost meer nodig voorlopigquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat wel, heerlijk elftal. Had alleen behoefte aan je arm om me heen.
en dan ga ik zo ergens werken waar geen buitenlicht binnenkomt fuquote:
Is dat tot stand gekomen omdat je bij Danny uit moest huilen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Binnenkort naar een meeting voor kale mannen, wel leuk, allemaal hetzelfde haar.. zin in
Wat nou? Ik heb verder niets in mijn leven, behalve mijn kale hoofd, ik ken ze via een forum, online op het internet... jeetje zegquote:
ripquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan ga ik zo ergens werken waar geen buitenlicht binnenkomt fu
Nou, blijkbaar is het kale hoofd van Danny een act, die man heeft meer haar dan Chewbacca manquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is dat tot stand gekomen omdat je bij Danny uit moest huilen?
mag ik ook komen? ik heb een kaal kopje in mijn broekquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb verder niets in mijn leven, behalve mijn kale hoofd, ik ken ze via een forum, online op het internet... jeetje zeg
Denk VK ff in zijn knijpkutje grijpenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, heb je al iets op het oog
neequote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ik heb een kaal kopje in mijn broek
Maar waar blijft het wookie-subforum?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het kale hoofd van Danny een act, die man heeft meer haar dan Chewbacca man
komt niet zo zoet overquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat chloroform niet lekker is?
chilll, dat is wel echt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rip
heb van 6 tot 11 gewerkt, ben al klaar n___n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |