Maar waar blijft het wookie-subforum?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het kale hoofd van Danny een act, die man heeft meer haar dan Chewbacca man
komt niet zo zoet overquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat chloroform niet lekker is?
chilll, dat is wel echt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rip
heb van 6 tot 11 gewerkt, ben al klaar n___n
Geur is niet verkeerd, smaak walgelijk en effect maar zo zoquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat chloroform niet lekker is?
Hahaquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
Een leuk sudokupuzzelboekquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb in ieder geval al gedoucht, mn haar gedaan en aangekleed, maar moet nog steeds cadeau bedenken
of van die sponsorshirtjesquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:14 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
verwacht echt dat jd dit soort shirts draagt
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe bedoel je, van de rabobank ofzo
ja, en van dingen zoals st patricksday ofzo die je dan krijgt of ergens een wedstrijdje of whateverquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk eerder NSDAP oidquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |