Hoe komt hij dan aan dat deukhoofdquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben Hans niet laten vallen hoor. Ze hebben hem een extra chromosoompje gegeven
Wow echt lullig dit, heb gewoon dikke bottenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Grappig dat zowel jij als Hans een perfect voorbeeld zijn van "meer is niet altijd beter"
Ja dikke doei he, dat is gewoon allemaal spekquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow echt lullig dit, heb gewoon dikke botten
Weet je hoe lekker ik ruik als ik lig te zonnenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dikke doei he, dat is gewoon allemaal spek
had je nou al antwoord gegeven op mijn verzoek om me te baffen gisteren of heb ik het gemistquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker ik ruik als ik lig te zonnen
Had ie toch die helm en zijwieltjes moeten gebruikenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Van zijn fiets getieft, dat zei ik toch al, prutser
Ja dit was mijn antwoordquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je nou al antwoord gegeven op mijn verzoek om me te baffen gisteren of heb ik het gemist
Waarquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
ow is er weer een kloon die doet alsof ie geen kloon is
dat is wel de goeie houding maar zou iets meer tong gebruikenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit was mijn antwoord
[ afbeelding ]
Leuke meid ben jequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit was mijn antwoord
[ afbeelding ]
Gvdquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is wel de goeie houding maar zou iets meer tong gebruiken
Thanks, wil je dat ook even tegen mn moeder zeggenquote:
Als zo'n frituurpan uit een studentenhuis?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker ik ruik als ik lig te zonnen
Is je moeder lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks, wil je dat ook even tegen mn moeder zeggen
:squote:Op vrijdag 26 april 2019 10:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als zo'n frituurpan uit een studentenhuis?
Ze lijkt op mij dus neequote:
Hoe moeten wij dat weten als je het zelf niet eens weetquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
WAAROM, vind ik dit soort foto's terug om kwart over 3 s'nachts [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
WAAROM, vind ik dit soort foto's terug om kwart over 3 s'nachts [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Body bag jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:34 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Met een zak moet het wel te doen zijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |