Waarom zou ie, aandacht te over hier. Lekker post en quote aantal opkrikken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef Recce het volgende: [..] Ach, hij gaat zich vast vervelen en ergens anders kwallen over een paar dagen.
Blergh.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waarom zou ie, aandacht te over hier. Lekker post en quote aantal opkrikken.
Ja dat is wat ie doet, in elke snelle SC dezelfde inhoudsloze shit.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waarom zou ie, aandacht te over hier. Lekker post en quote aantal opkrikken.
Oh, dat dacht ik ook helemaal niet. Ik hield ook rekening met een kaap.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:03 schreef sly-nl het volgende:
Hi Tilliezz![]()
@:Recce Scrotum was niet aan u gericht. Eigenlijk aan niemand in't bijzonder. Had huilend naar bed gegaan als die gekke meneer de nieuwe had geopend..vandaar dus.
Yups.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:06 schreef sly-nl het volgende:
Wel fijn dat met Sas alles goed is (of in ieder geval niet ernstig dan).
Oke, In gedachte ben ik erbij deejayyquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:04 schreef sig000 het volgende:
*btw ik ben nog wat muziekjes aan het draaien.
quote:
Oke? Nieuw seizoen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:06 schreef chufi het volgende:
Morgen mag Max weer aan de bak in Waku waku.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:03 schreef sly-nl het volgende:
Hi Tilliezz![]()
@:Recce Scrotum was niet aan u gericht. Eigenlijk aan niemand in't bijzonder. Had huilend naar bed gegaan als die gekke meneer de nieuwe had geopend..vandaar dus.
Welterusten! Ik ga ook tukken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:09 schreef TillyB het volgende:
[..]weer een poging tot slapen gaat doen
Die Hamilton is best wel goed en weet iedereen op verkeerde been te zetten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het meemaken met de Honda update ...
Dat is zondag pas.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
EN hopen dat Riciardo er niet weer achterop knalt
Is dat die Engelse armeluis jongen die een hardwerkende vader had?quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Hamilton is best wel goed en weet iedereen op verkeerde been te zetten.
Wanneer ie ronde achter ligtquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
EN hopen dat Riciardo er niet weer achterop knalt
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:09 schreef TillyB het volgende:
[..]weer een poging tot slapen gaat doen
Hij klaagt altijd over de radio maar wint de race wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die Engelse armeluis jongen die een hardwerkende vader had?
Je ziet het aankomenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:15 schreef sly-nl het volgende:
Ik ga kieken.
.Nighty night en trust'n!
[ afbeelding ]
.
Ga je gang.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:23 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Ja jou misschien niet nee. Maar mij wel.
Ja dat is gemeenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij klaagt altijd over de radio maar wint de race wel.
Ik had ook geen diepgaand gesprek verwacht op dit tijdstipquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nietszeggend gelul hebben we al genoeg hier.
Mijn zusje wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:27 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Ik had ook geen diepgaand gesprek verwacht op dit tijdstip
Ligt eraan hoe schoon ze isquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn zusje wordt je ook niet vrolijk van.
Waarom niet danquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geweldig schoon maar verder wordt ik er niet vrolijk van.
Is het nog geen bedtijd?quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn zusje wordt je ook niet vrolijk van.
De mijne is erger.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn zus is erg degelijk, die slaapt al uren.
Na vannacht zal ze niet meer zo lekker slapenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn zus is erg degelijk, die slaapt al uren.
Ik wens je veel succes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:47 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Na vannacht zal ze niet meer zo lekker slapen
We wachten nog even tot je een YT van Golden Earring of Anouk of zo gaat posten.quote:
Ik sta open voor verzoekjes hoorquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We wachten nog even tot je een YT van Golden Earring of Anouk of zo gaat posten.
Mo gaat je dat wel uitleggen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:25 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hier punten kon scoren
Had je wel even mogen zeggen
Al gelijk veel noten op de zang, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:28 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Hoelaat kan ik dat verwachten
Heb nog andere dingen op de planning staan namelijk
Dat is een opluchtingquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al gelijk veel noten op de zang, zo werkt dat niet.
Voor het zinloze werken hebben we al een Haagse Kwatsertje.quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:31 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Dat is een opluchting
Was al bang dat ik aan het werk gezet zou worden
Die naam zie ik overal voorbij komenquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voor het zinloze werken hebben we al een Haagse Kwatsertje.
Haagsgod vind ie zelf.quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:35 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Die naam zie ik overal voorbij komen
Is hij de baas hier of zo
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 04:01 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als haags dan
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:18 schreef chufi het volgende:
Zou de kloon van je zusje een ban hebben?
Kostbaar grapje om dan nu 50Ī per post te riskeren
Dat laatste heb ik nog nooit iemand zien krijgen haha.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:18 schreef chufi het volgende:
Zou de kloon van je zusje een ban hebben?
Kostbaar grapje om dan nu 50Ī per post te riskeren
Omdat niemand de voorwaarden serieus neemt idd en het waarschijnlijk ingewikkelder is uit te voeren dan je zou denken..quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nog nooit iemand zien krijgen haha.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat niemand de voorwaarden serieus neemt idd en het waarschijnlijk ingewikkelder is uit te voeren dan je zou denken..
Maar 184 x 50 = 9200Ī in een nachtje.. snel verdiend aan zo'n kloon, die waarschijnlijk geen cent te makken heeft...
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat niemand de voorwaarden serieus neemt idd en het waarschijnlijk ingewikkelder is uit te voeren dan je zou denken..
Maar 184 x 50 = 9200Ī in een nachtje.. snel verdiend aan zo'n kloon, die waarschijnlijk geen cent te makken heeft...
Hard geworden bij het lezen van datquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.
Op basis van ip-adres, maar zoek dat maar uit als je mobiel zit bv.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.
En waar kunnen we die lezen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Op basis van ip-adres, maar zoek dat maar uit als je mobiel zit bv.
Btw algemene voorwaarden Art. 2.f
Maxquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:45 schreef chufi het volgende:
Zo straks Max, morgen dubbel Max en zondagweer Max..
welkom bij SC MAX
Yep, vanmorgen weer fysio gehad.quote:
Laatste keer ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yep, vanmorgen weer fysio gehad.
Help mij onthouden dat ik die vanavond wil luisteren.:Yquote:
Gewoon volume op hard in de busquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Help mij onthouden dat ik die vanavond wil luisteren.:Y
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.quote:
OK werk zequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.
Werk ze!quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.
Zie hierboven. Ik moet het van mijn baas nog rustig aan doen vandaag, dus ik neem een rustdagje, maandag weer aan het werkquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nog aan het bijkomen van de narcose of ook al weer aan het werk?
OK zoiets verwachtte ik ook.. Lekker nog een dagje genietenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie hierboven. Ik moet het van mijn baas nog rustig aan doen vandaag, dus ik neem een rustdagje, maandag weer aan het werk
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
Zo ook maar even mn belastingaangifte gedaan.. krijg meer terug dan vorig jaar ..![]()
![]()
Dat is altijd fijn! Ga je er nog iets speciaals mee doen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
Zo ook maar even mn belastingaangifte gedaan.. krijg meer terug dan vorig jaar ..![]()
![]()
Waarom noemt iedereen mij een troll?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga maar ergens anders lopen trollen..
Nou ik wil je ook wel anders noemen hoor kleuterquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:13 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen mij een troll?
Een groot complot zijn jullie
Leuk hoor jufquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik wil je ook wel anders noemen hoor kleuter
Stel je eens voor dan? Je bent nog geen dag op FoK! en je zit al in 40+ te posten en loopt te klagen in ONZ en KLB .. de gebruikelijke fora voor een Newbiequote:Op vrijdag 26 april 2019 12:13 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen mij een troll?
Een groot complot zijn jullie
Mijn arm hebben ze ook heel mooi gehecht, daar zie je straks niets meer van.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:42 schreef cafca het volgende:
Net verband van mijn arm afgehaald, ziet er keurig uit!
Voelt ook goed, paracetamol maar een beetje afbouwen
Dat is wel fijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn arm hebben ze ook heel mooi gehecht, daar zie je straks niets meer van.
Bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je eens voor dan? Je bent nog geen dag op FoK! en je zit al in 40+ te posten en loopt te klagen in ONZ en KLB .. de gebruikelijke fora voor een Newbie
Prima, ik heb het erg naar mijn zin.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn![]()
Hoe bevalt je nieuwe job ?
En je mag internetten in de pauzesquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik heb het erg naar mijn zin.
Ik mis alleen je ONZ #jequote:Op vrijdag 26 april 2019 12:23 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info
Die was nergens terug te vinden
Zal een kruis slaan als ze klaar zijn en die steigers eindelijk weer verdwenen zijn.quote:
Het is inmiddels zo stil geworden in de nacht dat onze SC altijd bovenaan staat bij de Active Topics en dan krijg je van die ONZ mensen die denken leuk te zijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Is wel een teken van een relevante SC zijn, als we trollen, en debiele Mods aantrekken
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is inmiddels zo stil geworden in de nacht dat onze SC altijd bovenaan staat bij de Active Topics en dan krijg je van die ONZ mensen die denken leuk te zijn
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
Het er constant maar op in blijven gaan en zo aandacht geven helpt ook niet bepaald.
Met negeren los je het redelijk op idd.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
Het er constant maar op in blijven gaan en zo aandacht geven helpt ook niet bepaald.
Kingsdayquote:
eckte mannen zeker?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Mannen zijn meer wraakgevoelig denk ik
Je hebt wel een .quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja. Doe vooral wat je niet laten kunt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:15 schreef Voxs het volgende:
De tuin heeft er zin in
Groeit als een malle.
Echt niet normaal eh? kolerequote:Op vrijdag 26 april 2019 13:15 schreef Voxs het volgende:
De tuin heeft er zin in
Groeit als een malle.
HEel veel nieuwe planten en geniet er erg van ze te zien groeien.quote:
Warmte, regen, boem hier zijn we hallo!quote:
Ik heb geen idee... was ook niet van plan er iets aan te gaan doen.. Ik zie het wel langskomenquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kingsdaymaar ik ga boodschappen doen met mijn moeder
er is hier weinig te doen volgens mij
Ja mooi wel. Nou ja, niet in mijn eigen tuin maar in 'de natuur'quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Warmte, regen, boem hier zijn we hallo!
Ja ik ook wel ik heb echt een paar mega struiken, maar ik zit er graag middenin in ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
HEel veel nieuwe planten en geniet er erg van ze te zien groeien.
met je hippe schoentjesquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap niet waar dat echte mannen verhaal vandaan komt ook, ik ben best modern vink zelf
Nou die zijn goed hoor, gisteren even mee rond gelopenquote:
Plat branden met een brander helpt goed.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:21 schreef chufi het volgende:
Veel onkruid dat vaak als eerste boven komt
Goed om te horen ..quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die zijn goed hoor, gisteren even mee rond gelopen
dat is hem!!!!!quote:
Zo weelderig mogelijk hier. Beetje lastig nog met nieuwe schutting, heel de ' groene muur' weg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja mooi wel. Nou ja, niet in mijn eigen tuin maar in 'de natuur'
geweldig. Gewoon ook meteen weten welke ik bedoel. Ik vond het al lastig uitleggenquote:
Ja ik kwam ook niet op een zoektermquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
geweldig. Gewoon ook meteen weten welke ik bedoel. Ik vond het al lastig uitleggen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik download hem ook, leuk voor op het eind van een faal date
Op je telefoon, hoe vond je het? moment mevrouwquote:
Hm vreemd hij moet toch vrij laag zijn voor jouquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:45 schreef Prisha het volgende:
ik heb hem nodig voor een video over mijn kas. Ben een serie op YT aan het maken over het maken van een kas...alleen het gaat niet zo goed met de bouw...het mislukt een beetje. Geen dak...en de zijkanten zijn er inmiddels uitgewaaid.
Vond het muziekje wel toepasselijk om mijn falen weer te geven
huhuhuhuhuquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm vreemd hij moet toch vrij laag zijn voor jou
tomaten, cherry tommaatjes, komkommer, paprika, pepertjes, wortels, bietjes, ruccola, kropsla, ijsbergsla, en een zooi kruiden. En aardbeien. maar die doen t niet zo goed als vorig jaar.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
tomaten, cherry tommaatjes, komkommer, paprika, pepertjes, wortels, bietjes, ruccola, kropsla, ijsbergsla, en een zooi kruiden. En aardbeien. maar die doen t niet zo goed als vorig jaar.
Oh ja en courgette.
vorig jaar moest ik ze weggeven, viel niet tegenop te eten. Maar nu zijn ze wat miezerig.....effe kijken wat ik daarmee doequote:Op vrijdag 26 april 2019 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Niet gek zeg, oh aardbeien heb ik ooit gehad, die kreeg je nooit meer weg zo hard groeiden die
enjoyquote:
Allemaal In de kas, nee toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:49 schreef Prisha het volgende:
wortels, bietjes, ruccola, kropsla, ijsbergsla, en een zooi kruiden. En aardbeien. maar die doen t niet zo goed als vorig jaar.
Oh ja en courgette. En aardappelen.
ha Nee. In de kas gaan de komkommers, tomaten, parika en pepertjes. De rest in de volle grond.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allemaal In de kas, nee toch?Aardbeien kan je drie jaar laten staan. Daarna de uitlopers gebruiken op een ander stuk grond.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:45 schreef Prisha het volgende:
ik heb hem nodig voor een video over mijn kas. Ben een serie op YT aan het maken over het maken van een kas...alleen het gaat niet zo goed met de bouw...het mislukt een beetje. Geen dak...en de zijkanten zijn er inmiddels uitgewaaid.
Vond het muziekje wel toepasselijk om mijn falen weer te geven
Dit ja!quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
Nu een plak cake?quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef chufi het volgende:
Zo mn dagelijkse tochtje zit er ook weer op ...
Zag er heel best uit trouwens.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die had ik al eerder bij de koffie, misschien vanavond nog 1 ...
wel een chocoshot per plak, zat nog te denken welke alcohol er het beste bij past..quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zag er heel best uit trouwens.
Sinaasappel is lekker bij chocolade, dus Grand Marnier, of een koffielikeur als Tia Maria, lijkt me er ook lekker bij.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
wel een chocoshot per plak, zat nog te denken welke alcohol er het beste bij past..
nčhquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vrouwen zullen wel voorkeur hebben voor aardbei.
tia maria heb ik, southern comfort, licor 43 .. Ik ga ze gewoon alle drie proberenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinaasappel is lekker bij chocolade, dus Grand Marnier, of een koffielikeur als Tia Maria, lijkt me er ook lekker bij.
chocofontein?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je die afbeeldingen ziet van zo'n aardbeienfontein waar ze zo 'lekker' aardbeien in dippen, kan ik wel kotsen.
Ik zou voor Maria gaan, zonder de tia.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
tia maria heb ik, southern comfort, licor 43 .. Ik ga ze gewoon alle drie proberen
En dan spuit ik er toefje slagroom opquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zou voor Maria gaan, zonder de tia.
Heb jij een auto?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:09 schreef sacha het volgende:
[..]
niets, zullen we het over auto's hebben
Wat voor auto rijd jij?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:09 schreef sacha het volgende:
[..]
niets, zullen we het over auto's hebben
Dit jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik niet meer aan.. veels te krap en dat was al toen ik nog strak in het vel zat
rij jij in een koekblik dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit echt lekker comfortabel gevonden.
What happens on the achterbank stays on the achterbank!quote:
Las het te laat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
What happens on the achterbank stays on the achterbank!
Was dat nog in je wilde jaren voor je huwelijk?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
What happens on the achterbank stays on the achterbank!
Is de race zondag wel een beetje op een schappelijke tijd ipv zo vroeg in de ochtend?quote:
*schriftje pakt*quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb wel eens een ex uit de kroeg getrokken en op de achterbank van de Audi van een maat liggen krikken.
Minder waard door "gebruikerssporen"?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die auto is vrij vlot daarna wel verkocht overigens.![]()
jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de race zondag wel een beetje op een schappelijke tijd ipv zo vroeg in de ochtend?
De reden weet ik niet, maar dat was ook het 1e wat me te binnen schoot.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Minder waard door "gebruikerssporen"?
Ja snap ikquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De reden weet ik niet, maar dat was ook het 1e wat me te binnen schoot.Hij heeft het 'r nooit meer over gehad en ik vond het ook wel gesnejen en gescheten allemaal.
Meer rellenquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 25-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 176 Ghostbuster
02 132 Amphorapotje
03 116 Mo_Muffin
04 093 Lucky2Bastard
05 092 chufi
06 087 haags_kwartiertje
07 082 FreshFruit72
08 056 Deisyy
09 053 sig000
10 048 Outpost76
11 046 TillyB
12 045 sacha
13 044 Soury
14 042 Petzi
15 036 Superbadeendje
16 035 Scrutinizer
17 032 cafca
18 030 Charlotte3
19 025 Disana
20 021 Gooddeal
21 014 Soulraven
22 009 Stray_cat
23 008 Voxs
24 007 FANN
24 007 scrupuleus
24 007 Mrsloveable
27 006 Recce
27 006 Metalfrost
29 004 Prisha
30 003 wollah
30 003 Marsani
32 002 Lyza666
32 002 MadMaster
34 001 Doedezemaar
34 001 Symphonic
34 001 Charmian
34 001 mootie
34 001 BoonDockSaint
klik hier voor meer stats
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:29 schreef Soury het volgende:
Vunzen in de auto. Ten eerste zwaar ongemakkelijk. Deste meer dat mijn vader langs liep die de hond aan het uitlaten was.
Ik zag hem wel maar hij mij gelukkig nietquote:
Meer rellenquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 25-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 176 Ghostbuster
02 132 Amphorapotje
03 116 Mo_Muffin
04 093 Lucky2Bastard
05 092 chufi
06 087 haags_kwartiertje
07 082 FreshFruit72
08 056 Deisyy
09 053 sig000
10 048 Outpost76
11 046 TillyB
12 045 sacha
13 044 Soury
14 042 Petzi
15 036 Superbadeendje
16 035 Scrutinizer
17 032 cafca
18 030 Charlotte3
19 025 Disana
20 021 Gooddeal
21 014 Soulraven
22 009 Stray_cat
23 008 Voxs
24 007 FANN
24 007 scrupuleus
24 007 Mrsloveable
27 006 Recce
27 006 Metalfrost
29 004 Prisha
30 003 wollah
30 003 Marsani
32 002 Lyza666
32 002 MadMaster
34 001 Doedezemaar
34 001 Symphonic
34 001 Charmian
34 001 mootie
34 001 BoonDockSaint
klik hier voor meer stats
Ja ik ben vrij schaamteloosquote:
Dat weet je niet zeker. Voor hem ook een ongemakkelijke situatie. Zou best vreemd overkomen als hij op het raampje had getikt en 'Hoi dochter, weer aan het batsen zie ik. Lekker hč, nou doei!', of zo gezegd had.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag hem wel maar hij mij gelukkig niet
oh, noem je dat zoquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Meer rellen
[..]
Ja ik ben vrij schaamteloos
Nee ik ken mijn vader, die liep meestal naar de grond te kijken. (hij vond ook vaak muntgeld)quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat weet je niet zeker. Voor hem ook een ongemakkelijke situatie. Zou best vreemd overkomen als hij op het raampje had getikt en 'Hoi dochter, weer aan het batsen zie ik. Lekker hč, nou doei!', of zo gezegd had.
coniferen horen op een kerkhofquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo gesnoeid wat een tyfus struik zeg,conifeer hoeren ding
Je jatten ook helemaal onder de bulten van die dingen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo gesnoeid wat een tyfus struik zeg,conifeer hoeren ding
En wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ouders met lelijke kinderen kijken naar de grond ja
Nou ik had bij de eerste tak al een stuk vel, tussen het handvat van de snoeischaar zittenquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je jatten ook helemaal onder de bulten van die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |