quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat niemand de voorwaarden serieus neemt idd en het waarschijnlijk ingewikkelder is uit te voeren dan je zou denken..
Maar 184 x 50 = 9200¤ in een nachtje.. snel verdiend aan zo'n kloon, die waarschijnlijk geen cent te makken heeft...
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat niemand de voorwaarden serieus neemt idd en het waarschijnlijk ingewikkelder is uit te voeren dan je zou denken..
Maar 184 x 50 = 9200¤ in een nachtje.. snel verdiend aan zo'n kloon, die waarschijnlijk geen cent te makken heeft...
Hard geworden bij het lezen van datquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.
Op basis van ip-adres, maar zoek dat maar uit als je mobiel zit bv.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.
En waar kunnen we die lezen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Op basis van ip-adres, maar zoek dat maar uit als je mobiel zit bv.
Btw algemene voorwaarden Art. 2.f
Maxquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:45 schreef chufi het volgende:
Zo straks Max, morgen dubbel Max en zondagweer Max..
welkom bij SC MAX
Yep, vanmorgen weer fysio gehad.quote:
Laatste keer ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yep, vanmorgen weer fysio gehad.
Help mij onthouden dat ik die vanavond wil luisteren.:Yquote:
Gewoon volume op hard in de busquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Help mij onthouden dat ik die vanavond wil luisteren.:Y
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.quote:
OK werk zequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.
Werk ze!quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.
Zie hierboven. Ik moet het van mijn baas nog rustig aan doen vandaag, dus ik neem een rustdagje, maandag weer aan het werkquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nog aan het bijkomen van de narcose of ook al weer aan het werk?
OK zoiets verwachtte ik ook.. Lekker nog een dagje genietenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie hierboven. Ik moet het van mijn baas nog rustig aan doen vandaag, dus ik neem een rustdagje, maandag weer aan het werk
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
Zo ook maar even mn belastingaangifte gedaan.. krijg meer terug dan vorig jaar ..![]()
![]()
Dat is altijd fijn! Ga je er nog iets speciaals mee doen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
Zo ook maar even mn belastingaangifte gedaan.. krijg meer terug dan vorig jaar ..![]()
![]()
Waarom noemt iedereen mij een troll?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga maar ergens anders lopen trollen..
Nou ik wil je ook wel anders noemen hoor kleuterquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:13 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen mij een troll?
Een groot complot zijn jullie
Leuk hoor jufquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik wil je ook wel anders noemen hoor kleuter
Stel je eens voor dan? Je bent nog geen dag op FoK! en je zit al in 40+ te posten en loopt te klagen in ONZ en KLB .. de gebruikelijke fora voor een Newbiequote:Op vrijdag 26 april 2019 12:13 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen mij een troll?
Een groot complot zijn jullie
Mijn arm hebben ze ook heel mooi gehecht, daar zie je straks niets meer van.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:42 schreef cafca het volgende:
Net verband van mijn arm afgehaald, ziet er keurig uit!
Voelt ook goed, paracetamol maar een beetje afbouwen
Dat is wel fijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn arm hebben ze ook heel mooi gehecht, daar zie je straks niets meer van.
Bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je eens voor dan? Je bent nog geen dag op FoK! en je zit al in 40+ te posten en loopt te klagen in ONZ en KLB .. de gebruikelijke fora voor een Newbie
Prima, ik heb het erg naar mijn zin.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn![]()
Hoe bevalt je nieuwe job ?
En je mag internetten in de pauzesquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik heb het erg naar mijn zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |