quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat niemand de voorwaarden serieus neemt idd en het waarschijnlijk ingewikkelder is uit te voeren dan je zou denken..
Maar 184 x 50 = 9200¤ in een nachtje.. snel verdiend aan zo'n kloon, die waarschijnlijk geen cent te makken heeft...
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat niemand de voorwaarden serieus neemt idd en het waarschijnlijk ingewikkelder is uit te voeren dan je zou denken..
Maar 184 x 50 = 9200¤ in een nachtje.. snel verdiend aan zo'n kloon, die waarschijnlijk geen cent te makken heeft...
Hard geworden bij het lezen van datquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.
Op basis van ip-adres, maar zoek dat maar uit als je mobiel zit bv.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad lastig hard te maken is.
En waar kunnen we die lezen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Op basis van ip-adres, maar zoek dat maar uit als je mobiel zit bv.
Btw algemene voorwaarden Art. 2.f
Maxquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:45 schreef chufi het volgende:
Zo straks Max, morgen dubbel Max en zondagweer Max..
welkom bij SC MAX
Yep, vanmorgen weer fysio gehad.quote:
Laatste keer ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yep, vanmorgen weer fysio gehad.
Help mij onthouden dat ik die vanavond wil luisteren.:Yquote:
Gewoon volume op hard in de busquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Help mij onthouden dat ik die vanavond wil luisteren.:Y
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.quote:
OK werk zequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.
Werk ze!quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week nog 2x en dan maar eens overleggen. Maar ik ga aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |