Zie hierboven. Ik moet het van mijn baas nog rustig aan doen vandaag, dus ik neem een rustdagje, maandag weer aan het werkquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nog aan het bijkomen van de narcose of ook al weer aan het werk?
OK zoiets verwachtte ik ook.. Lekker nog een dagje genietenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie hierboven. Ik moet het van mijn baas nog rustig aan doen vandaag, dus ik neem een rustdagje, maandag weer aan het werk
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
Zo ook maar even mn belastingaangifte gedaan.. krijg meer terug dan vorig jaar ..![]()
![]()
Dat is altijd fijn! Ga je er nog iets speciaals mee doen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
Zo ook maar even mn belastingaangifte gedaan.. krijg meer terug dan vorig jaar ..![]()
![]()
Waarom noemt iedereen mij een troll?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga maar ergens anders lopen trollen..
Nou ik wil je ook wel anders noemen hoor kleuterquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:13 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen mij een troll?
Een groot complot zijn jullie
Leuk hoor jufquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik wil je ook wel anders noemen hoor kleuter
Stel je eens voor dan? Je bent nog geen dag op FoK! en je zit al in 40+ te posten en loopt te klagen in ONZ en KLB .. de gebruikelijke fora voor een Newbiequote:Op vrijdag 26 april 2019 12:13 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen mij een troll?
Een groot complot zijn jullie
Mijn arm hebben ze ook heel mooi gehecht, daar zie je straks niets meer van.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:42 schreef cafca het volgende:
Net verband van mijn arm afgehaald, ziet er keurig uit!
Voelt ook goed, paracetamol maar een beetje afbouwen
Dat is wel fijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn arm hebben ze ook heel mooi gehecht, daar zie je straks niets meer van.
Bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je eens voor dan? Je bent nog geen dag op FoK! en je zit al in 40+ te posten en loopt te klagen in ONZ en KLB .. de gebruikelijke fora voor een Newbie
Prima, ik heb het erg naar mijn zin.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn![]()
Hoe bevalt je nieuwe job ?
En je mag internetten in de pauzesquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik heb het erg naar mijn zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |