Ik mis alleen je ONZ #jequote:Op vrijdag 26 april 2019 12:23 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info
Die was nergens terug te vinden
Zal een kruis slaan als ze klaar zijn en die steigers eindelijk weer verdwenen zijn.quote:
Het is inmiddels zo stil geworden in de nacht dat onze SC altijd bovenaan staat bij de Active Topics en dan krijg je van die ONZ mensen die denken leuk te zijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Is wel een teken van een relevante SC zijn, als we trollen, en debiele Mods aantrekken
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is inmiddels zo stil geworden in de nacht dat onze SC altijd bovenaan staat bij de Active Topics en dan krijg je van die ONZ mensen die denken leuk te zijn
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
Het er constant maar op in blijven gaan en zo aandacht geven helpt ook niet bepaald.
Met negeren los je het redelijk op idd.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
Het er constant maar op in blijven gaan en zo aandacht geven helpt ook niet bepaald.
Kingsdayquote:
eckte mannen zeker?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Mannen zijn meer wraakgevoelig denk ik
Je hebt wel een .quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja. Doe vooral wat je niet laten kunt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:15 schreef Voxs het volgende:
De tuin heeft er zin in
Groeit als een malle.
Echt niet normaal eh? kolerequote:Op vrijdag 26 april 2019 13:15 schreef Voxs het volgende:
De tuin heeft er zin in
Groeit als een malle.
HEel veel nieuwe planten en geniet er erg van ze te zien groeien.quote:
Warmte, regen, boem hier zijn we hallo!quote:
Ik heb geen idee... was ook niet van plan er iets aan te gaan doen.. Ik zie het wel langskomenquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kingsdaymaar ik ga boodschappen doen met mijn moeder
er is hier weinig te doen volgens mij
Ja mooi wel. Nou ja, niet in mijn eigen tuin maar in 'de natuur'quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Warmte, regen, boem hier zijn we hallo!
Ja ik ook wel ik heb echt een paar mega struiken, maar ik zit er graag middenin in ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
HEel veel nieuwe planten en geniet er erg van ze te zien groeien.
met je hippe schoentjesquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap niet waar dat echte mannen verhaal vandaan komt ook, ik ben best modern vink zelf
Nou die zijn goed hoor, gisteren even mee rond gelopenquote:
Plat branden met een brander helpt goed.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:21 schreef chufi het volgende:
Veel onkruid dat vaak als eerste boven komt
Goed om te horen ..quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die zijn goed hoor, gisteren even mee rond gelopen
dat is hem!!!!!quote:
Zo weelderig mogelijk hier. Beetje lastig nog met nieuwe schutting, heel de ' groene muur' weg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja mooi wel. Nou ja, niet in mijn eigen tuin maar in 'de natuur'
geweldig. Gewoon ook meteen weten welke ik bedoel. Ik vond het al lastig uitleggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |