Ja ik kwam ook niet op een zoektermquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
geweldig. Gewoon ook meteen weten welke ik bedoel. Ik vond het al lastig uitleggen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik download hem ook, leuk voor op het eind van een faal date
Op je telefoon, hoe vond je het? moment mevrouwquote:
Hm vreemd hij moet toch vrij laag zijn voor jouquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:45 schreef Prisha het volgende:
ik heb hem nodig voor een video over mijn kas. Ben een serie op YT aan het maken over het maken van een kas...alleen het gaat niet zo goed met de bouw...het mislukt een beetje. Geen dak...en de zijkanten zijn er inmiddels uitgewaaid.
Vond het muziekje wel toepasselijk om mijn falen weer te geven
huhuhuhuhuquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm vreemd hij moet toch vrij laag zijn voor jou
tomaten, cherry tommaatjes, komkommer, paprika, pepertjes, wortels, bietjes, ruccola, kropsla, ijsbergsla, en een zooi kruiden. En aardbeien. maar die doen t niet zo goed als vorig jaar.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
tomaten, cherry tommaatjes, komkommer, paprika, pepertjes, wortels, bietjes, ruccola, kropsla, ijsbergsla, en een zooi kruiden. En aardbeien. maar die doen t niet zo goed als vorig jaar.
Oh ja en courgette.
vorig jaar moest ik ze weggeven, viel niet tegenop te eten. Maar nu zijn ze wat miezerig.....effe kijken wat ik daarmee doequote:Op vrijdag 26 april 2019 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Niet gek zeg, oh aardbeien heb ik ooit gehad, die kreeg je nooit meer weg zo hard groeiden die
enjoyquote:
Allemaal In de kas, nee toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:49 schreef Prisha het volgende:
wortels, bietjes, ruccola, kropsla, ijsbergsla, en een zooi kruiden. En aardbeien. maar die doen t niet zo goed als vorig jaar.
Oh ja en courgette. En aardappelen.
ha Nee. In de kas gaan de komkommers, tomaten, parika en pepertjes. De rest in de volle grond.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Allemaal In de kas, nee toch?Aardbeien kan je drie jaar laten staan. Daarna de uitlopers gebruiken op een ander stuk grond.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:45 schreef Prisha het volgende:
ik heb hem nodig voor een video over mijn kas. Ben een serie op YT aan het maken over het maken van een kas...alleen het gaat niet zo goed met de bouw...het mislukt een beetje. Geen dak...en de zijkanten zijn er inmiddels uitgewaaid.
Vond het muziekje wel toepasselijk om mijn falen weer te geven
Dit ja!quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
Het er constant maar op in blijven gaan en zo aandacht geven helpt ook niet bepaald.
Nu een plak cake?quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef chufi het volgende:
Zo mn dagelijkse tochtje zit er ook weer op ...
Zag er heel best uit trouwens.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die had ik al eerder bij de koffie, misschien vanavond nog 1 ...
wel een chocoshot per plak, zat nog te denken welke alcohol er het beste bij past..quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zag er heel best uit trouwens.
Sinaasappel is lekker bij chocolade, dus Grand Marnier, of een koffielikeur als Tia Maria, lijkt me er ook lekker bij.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
wel een chocoshot per plak, zat nog te denken welke alcohol er het beste bij past..
nčhquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vrouwen zullen wel voorkeur hebben voor aardbei.
tia maria heb ik, southern comfort, licor 43 .. Ik ga ze gewoon alle drie proberenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinaasappel is lekker bij chocolade, dus Grand Marnier, of een koffielikeur als Tia Maria, lijkt me er ook lekker bij.
chocofontein?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je die afbeeldingen ziet van zo'n aardbeienfontein waar ze zo 'lekker' aardbeien in dippen, kan ik wel kotsen.
Ik zou voor Maria gaan, zonder de tia.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
tia maria heb ik, southern comfort, licor 43 .. Ik ga ze gewoon alle drie proberen
En dan spuit ik er toefje slagroom opquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zou voor Maria gaan, zonder de tia.
Heb jij een auto?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:09 schreef sacha het volgende:
[..]
niets, zullen we het over auto's hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |