Ah ja had gekund iddquote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar niet. Dacht dat De Mol daar ook wel geld in had zitten.Vooral vanwege die roast van z'n zoon vorig jaar.
Stop spreading the newss, I'm leaving todayyquote:
Ik ookquote:
You make me feel so youngggquote:Op donderdag 25 april 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop spreading the newss, I'm leaving todayy
Nicequote:Op donderdag 25 april 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook
Het is een mix: Sinatra, Nat King Cole, Dean Martin
I WANT TO BE A PART OF ITquote:Op donderdag 25 april 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop spreading the newss, I'm leaving todayy
Zoveel liefde voor dit nummerquote:
Alleen voor mijn clientèlequote:
Jaquote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom je nog wel even hier als je op bed bent?
[..]
Op de bank?
Wie zijn ze?quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh SBS
Vergat op tv te zeggen gvd
Ik heb hem laatst weer gekeken. Hoort ook wel bij mijn favorieten.quote:
Je bedoelt Good Will Hunting toch?quote:
Ik heb Sleepless in Seatle volgens mij nooit gezienquote:
Vaker langskomen inderdaadquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst weer gekeken. Hoort ook wel bij mijn favorieten.
Beide, beide.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt Good Will Hunting toch?![]()
Jumanji hoort niet bij mijn favoriete films
Echt kijken hoor. Die film vind ik zo geweldig, het is zo'n lieve filmquote:Op donderdag 25 april 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Sleepless in Seatle volgens mij nooit gezien
Ik sowieso. Maar jij mag natuurlijk ook vaker langskomenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:21 schreef I. het volgende:
Heb wel het idee dat ik Good Will Hunting al een keer gezien heb, maar kan het niet meer helder voor de geest halen
Ik krijg de hele tijd reclame voor Russische dames. Whyquote:Op donderdag 25 april 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
VIND MOOIE MAMA'S DICHTBIJ
Word gratis lid
Die durf ik nu niet te kijken uit angst voor spoilersquote:
Allemaal gelinkt aan je zoekgeschiedenis.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd reclame voor Russische dames. Why
Ga ik proberenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sowieso. Maar jij mag natuurlijk ook vaker langskomen
Nou nee hoor, heb nog nooit iets opgezocht wat ook maar enigszins gerelateerd isquote:Op donderdag 25 april 2019 23:24 schreef I. het volgende:
[..]
Allemaal gelinkt aan je zoekgeschiedenis.![]()
![]()
Zelfde artiest als ynwa tochquote:Op donderdag 25 april 2019 23:25 schreef I. het volgende:
La La La, a song by Gerry & The Pacemakers on Spotify
Eens, eensquote:Op donderdag 25 april 2019 23:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt kijken hoor. Die film vind ik zo geweldig, het is zo'n lieve film
Echt een van mijn favorieten!
Je moet er ook vroeg uit hequote:Op donderdag 25 april 2019 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga ik proberen
Alleen ga ik tegenwoordig op burgerlijke tijden naar bed
Ik voor Russische mannenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd reclame voor Russische dames. Why
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou nee hoor, heb nog nooit iets opgezocht wat ook maar enigszins gerelateerd is
Hansinovskiquote:
Ik ook niet, in de breedte danquote:Op donderdag 25 april 2019 23:28 schreef JanCees het volgende:
Flipsie en fokkie komen jullie ook op mijn kermisborrel
I past niet door de deur ben ik bang
misschien vieren ze de borrel op de eerste verdieping zodat je van buiten door het raam mee kan drinkenquote:
Wanneer is de borrel dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:28 schreef JanCees het volgende:
Flipsie en fokkie komen jullie ook op mijn kermisborrel
I past niet door de deur ben ik bang
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien vieren ze de borrel op de eerste verdieping zodat je van buiten door het raam mee kan drinken
Oh dat zou wel attent zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien vieren ze de borrel op de eerste verdieping zodat je van buiten door het raam mee kan drinken
Vrijdagmiddag 7 juniquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:35 schreef I. het volgende:
En dan alsnog een chickie fixen hè
[ afbeelding ]
Goed bezig maatquote:Op donderdag 25 april 2019 23:35 schreef I. het volgende:
En dan alsnog een chickie fixen hè
[ afbeelding ]
Ik ook. Ga maar eens naar bed, morgenvroeg gaat de wekker weerquote:
Waar ik woonquote:Op donderdag 25 april 2019 23:33 schreef Flippiee het volgende:
En waar? Al die dorpjes in West-Friesland
Klinkt wel verstandig ditquote:Op donderdag 25 april 2019 23:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook. Ga maar eens naar bed, morgenvroeg gaat de wekker weer
Gaat jouw wekker om 4.45? Dacht het niet..quote:
Teringjanwillemquote:Op donderdag 25 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat jouw wekker om 4.45? Dacht het niet..
Ripquote:Op donderdag 25 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan lig ik nog tot half 9 in bedquote:
Meh, zelfs voor een gratis ontbijtbuffet zou ik nog niet een wekker willen hebben die zo vroeg afgaatquote:
Dan ben ik al lang aan het werk. Eventjes later alweer mijn eerste pauzequote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bedoel bij de begrafenisquote:Op donderdag 25 april 2019 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, zelfs voor een gratis ontbijtbuffet zou ik nog niet een wekker willen hebben die zo vroeg afgaat
11:00-20:00 hierquote:Op donderdag 25 april 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan ben ik al lang aan het werk. Eventjes later alweer mijn eerste pauze
Oh lolquote:
Lekkere tijd wel, zou zo willen ruilenquote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
Ga echt naar bed nu. Muziek uit, oogjes dicht
Slaap lekker allemaal
Kan je niet later werken? Weet niet watj e doet verderquote:Op donderdag 25 april 2019 23:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekkere tijd wel, zou zo willen ruilen
Dag dagquote:Op donderdag 25 april 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
Slaap lekker allemaal
Trusteeequote:Op donderdag 25 april 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
Slaap lekker allemaal
Nee kan niet, iedereen begint om 7.00 bij ons. Vuil prikken langs de weg enzoquote:Op donderdag 25 april 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet later werken? Weet niet watj e doet verder
Ongetemde hyenasquote:Op donderdag 25 april 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Walgelijk hoe jullie als hyena's op Flips afkomen als ze haar tempel alleen moet reinigen
huhquote:Op donderdag 25 april 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Walgelijk hoe jullie als hyena's op Flips afkomen als ze haar tempel alleen moet reinigen
Gelijk om ongure foto's vragen bahquote:
Verheug me op je examenfeest. Helemaal naar de klote.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:51 schreef JanCees het volgende:
Ik ga er ook aan eind aan breien
Allemaal een kus en tot morgen
(ik hou het nu beschaafd @:fok-it )
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:51 schreef JanCees het volgende:
viesdikquote:Op donderdag 25 april 2019 23:55 schreef O_o_ het volgende:
Ik duw as we speak een peperonipizza weg.
Dat welquote:
Kusje.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:51 schreef JanCees het volgende:
Truste JCquote:Op donderdag 25 april 2019 23:51 schreef JanCees het volgende:
Ja ik heb er vandaag zin in.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Leuk dat je even mee komt chatten, poes.
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja beft, hoe is het in Spanje?
Skedquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb er vandaag zin in.
Getriggerd door Sked, en nu verschijnen jullie constant in mijn actieve topics
Sked?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Lig nu op bed, even lekker tot rust komen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Lig nu op bed, even lekker tot rust komen
Nee morgen. Nu te moequote:Op vrijdag 26 april 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]straks de uitgaan leef in?
Je zit in het verkeerde toppaquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn nest mijn muis opzoeken.
Slaap lekker alvast en veel plezier met de puntjes!
Zie de editquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde toppa
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie?Is geen grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Prima joh. Bij u?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi Flippie, hoe gaat het leven?
[..]
Hoi Haags, hoe gaat het leven?
Hey FLquote:
Wel prima met dat van jou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi Flippie, hoe gaat het leven?
[..]
Hoi Haags, hoe gaat het leven?
Waar ging Green book over?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net Green Book gezien, dat vond ik toch best een prima filmpje
hoe is het daar? Hier lekker. PSV gewonnen (helaas geen grote cijfers) en heb lekker gecashed met blackjackenquote:
Ik ook hoor.quote:
Jeetje wat een smalltalkgesprek dit.quote:
Een Amerikaans-Italiaanse uitsmijter die chauffeurwerk moet doen voor een donkere pianist. Gewoon een feelgood roadtrip movie.quote:[..]
Waar ging Green book over?
PSVquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoe is het daar? Hier lekker. PSV gewonnen (helaas geen grote cijfers) en heb lekker gecashed met blackjacken
Oh ja die! Was het een goede film?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
[..]
Jeetje wat een smalltalkgesprek dit.
[..]
Een Amerikaans-Italiaanse uitsmijter die chauffeurwerk moet doen voor een donkere pianist. Gewoon een feelgood roadtrip movie.
Ik vind dat erg fijn soms. Speelt ie nog in de bioscoop?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, keek lekker weg. Je moet wel houden van dat soort rustige films.
Lekker manquote:
Volgens mij niet, maar je kan hem gewoon op Popcorntime kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat erg fijn soms. Speelt ie nog in de bioscoop?
Oh dat had ik niet meer. Even zoeken danquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar je kan hem gewoon op Popcorntime kijken
Ik heb dat ooit eens met een perzik proberen te doen voor mij UI, maar dat werd maar een ranzig filmpje. Had ook geen goede manier om die perzik op de goede plaats terug te leggen. Wel handig zo'n doorzichtig "eierdopje"quote:
Is ook vrij lastig. Die vent gebruikt ook een vlijmscherp mesquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit eens met een perzik proberen te doen voor mij UI, maar dat werd maar een ranzig filmpje. Had ook geen goede manier om die perzik op de goede plaats terug te leggen. Wel handig zo'n doorzichtig "eierdopje"
Ik nam telkens een hapje en legde de perzik terug op een bordje. En dan foto met mijn telefoon nemen ipv iets met een statief. Werd dus nietsquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:20 schreef I. het volgende:
[..]
Is ook vrij lastig. Die vent gebruikt ook een vlijmscherp mesJe moet het ook maar voor elkaar krijgen om het zo precies weer netjes neer te kunnen leggen idd.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik nam telkens een hapje en legde de perzik terug op een bordje. En dan foto met mijn telefoon nemen ipv iets met een statief. Werd dus niets
Ja lekker!quote:Op vrijdag 26 april 2019 07:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Goeiemorgen Micky
Hoe is het in Spanje?
Het lijkt daar inderdaad wel altijd beter te smaken. Heb je al een goed zonnetje?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja lekker!
Het eten is hier altijd zo lekker
Nee, zit nogal met een vervelende situatie op het momentquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt daar inderdaad wel altijd beter te smaken. Heb je al een goed zonnetje?
[..]
Nee, zit nogal met een vervelende situatie op het moment
Ja de ochtendzon op de zee was al prachtig vanmorgen!!quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt daar inderdaad wel altijd beter te smaken. Heb je al een goed zonnetje?
[..]
Nee, zit nogal met een vervelende situatie op het moment
Heerlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja de ochtendzon op de zee was al prachtig vanmorgen!!
Jawel hoor.quote:
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik zoek nog steeds iemand die met mij naar port Aventura wil
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goedquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?
[..]
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goed
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attractiesquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?
[..]
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goed
Prachtvent!quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attracties
Ja, dat is makkelijk gezegd als je in Spanje zitquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attracties
Ja issie zeker.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja issie zeker.
Hij gaat alleen mee als ik niemand anders kan vinden.
Vorig jaar ging hij mee naar ferrariland. Heeft hij wel even mooi gefilmd dat ik in die achtbaan zat daar.
Maar hij wilde wel snel naar huis
Nee we zijn in december tien dagen in benidorm geweest en nu 10 dagen in la Pineda.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bent wel vroeg in Spanje, ga je van de zomer niet weg?
Okayquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee we zijn in december tien dagen in benidorm geweest en nu 10 dagen in la Pineda.
De zomer gaan we naar de zwarte cross vermoedelijk (op uitnodiging in de zijspan klasse) en anders naar de veteranencross.
Hey Naatje hoe staat het leven?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:09 schreef naatje_1 het volgende:
Flipsebips, lichtpunt van mijn brakke dag
Hey dud0r. Je gaat me niet vertellen dat je vandaag ook buiten in de zon zit toch? Als in, ben je nu wel op kantoor?quote:
je hebt nog 2:45 de tijd maatquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:09 schreef naatje_1 het volgende:
Flipsebips, lichtpunt van mijn brakke dag
Nog steeds een beetje teleurgesteld en verontwaardigd over het feit dat ik de Nyx niet binnen kwam. Heb al tijden verlopen id kaart op zak, ik kan ermee drank kopen, ik kan er mee stemmen, maar kennelijk heb ik voor de Nyx mijn paspoort nodigquote:
Thuiswerken vandaag. Maar te weinig zon om erin te zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey dud0r. Je gaat me niet vertellen dat je vandaag ook buiten in de zon zit toch? Als in, ben je nu wel op kantoor?
Wat een avond van Nyxquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurgesteld en verontwaardigd over het feit dat ik de Nyx niet binnen kwam. Heb al tijden verlopen id kaart op zak, ik kan ermee drank kopen, ik kan er mee stemmen, maar kennelijk heb ik voor de Nyx mijn paspoort nodig
Waarom haal je dan niet gewoon een nieuwequote:
Omdat dat geld kost, vooralsnog heb ik er geen problemen mee ervaren.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom haal je dan niet gewoon een nieuwe
Ga werken dan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat dat geld kost, vooralsnog heb ik er geen problemen mee ervaren.
Tsja waarom verleng je die dan ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurgesteld en verontwaardigd over het feit dat ik de Nyx niet binnen kwam. Heb al tijden verlopen id kaart op zak, ik kan ermee drank kopen, ik kan er mee stemmen, maar kennelijk heb ik voor de Nyx mijn paspoort nodig
Dat is wel beetje jammer inderdaad. Heb zelfs mijn herfstjas /tussenjas aanquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thuiswerken vandaag. Maar te weinig zon om erin te zitten.
Hey Kiidquote:
17 graden vandaag. Dan ga ik geen jas dragenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja waarom verleng je die dan ook niet
[..]
Dat is wel beetje jammer inderdaad. Heb zelfs mijn herfstjas /tussenjas aan
[..]
Hey Kiid
Hier is het 10? geloof ik en ik wil niet ziek worden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
17 graden vandaag. Dan ga ik geen jas dragen![]()
Dan loopt het zweet straks zo in m'n naatje hahaatjes
Het zal nu wel een beetje kouder zijn ja. Maar het zou 17 graden worden. En ik hoef zo alleen even naar buiten om de kleine naar opa en oma te brengen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier is het 10? geloof ik en ik wil niet ziek worden.
Hahaha xD
Mooi foto van naatjequote:
Groot gelijk heb jequote:
oeh weekendje rust?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zal nu wel een beetje kouder zijn ja. Maar het zou 17 graden worden. En ik hoef zo alleen even naar buiten om de kleine naar opa en oma te brengen.
Nee dat niet. Het is vrijdag. Markt en boodschappen dag voor opa en oma en dan gaat hij altijd meequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je
[..]
oeh weekendje rust?
Hazesgod maatjequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
Dat is wel heel schattig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat niet. Het is vrijdag. Markt en boodschappen dag voor opa en oma en dan gaat hij altijd mee
Nu heb ik dat nummer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
Ja en het geeft mij wat meer rust met thuiswerkenquote:
Kerstquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:44 schreef Kiid het volgende:
ALL I WANT 4 XMAS ... ISSSSSSS YOUUUUUUUUUUUUU
Zin in
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja waarom verleng je die dan ook niet
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat dat geld kost, vooralsnog heb ik er geen problemen mee ervaren.
Nee, ik financieer jou. Maar dat doe ik graag want je bent een veelbelovend talent. Hebben we meer aan dan die luie lapzwansen met een WAjongquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ome duo financiert mij, maar ik vind het dat geld gewoon niet waard
Het is nu allemaal lening, dus technisch gezien financier ik mijzelfquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik financieer jou. Maar dat doe ik graag want je bent een veelbelovend talent. Hebben we meer aan dan die luie lapzwansen met een WAjong
Precies, jij snapt hetquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon alleen. Gezelligheid moet je zelf maken
Waarom niet werken dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is nu allemaal lening, dus technisch gezien financier ik mijzelf
Kansloos iedere dag borrelen is veel belangrijker inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ome duo financiert mij, maar ik vind het dat geld gewoon niet waard
Deze man snapt hetquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die jongen zit dagelijks van 12 tot 23 op de VU, dus er is geen tijd voor werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |