Ja ik heb er vandaag zin in.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Leuk dat je even mee komt chatten, poes.
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja beft, hoe is het in Spanje?
Skedquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb er vandaag zin in.
Getriggerd door Sked, en nu verschijnen jullie constant in mijn actieve topics
Sked?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Lig nu op bed, even lekker tot rust komen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Lig nu op bed, even lekker tot rust komen
Nee morgen. Nu te moequote:Op vrijdag 26 april 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]straks de uitgaan leef in?
Je zit in het verkeerde toppaquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn nest mijn muis opzoeken.
Slaap lekker alvast en veel plezier met de puntjes!
Zie de editquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde toppa
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie?Is geen grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Prima joh. Bij u?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi Flippie, hoe gaat het leven?
[..]
Hoi Haags, hoe gaat het leven?
Hey FLquote:
Wel prima met dat van jou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi Flippie, hoe gaat het leven?
[..]
Hoi Haags, hoe gaat het leven?
Waar ging Green book over?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net Green Book gezien, dat vond ik toch best een prima filmpje
hoe is het daar? Hier lekker. PSV gewonnen (helaas geen grote cijfers) en heb lekker gecashed met blackjackenquote:
Ik ook hoor.quote:
Jeetje wat een smalltalkgesprek dit.quote:
Een Amerikaans-Italiaanse uitsmijter die chauffeurwerk moet doen voor een donkere pianist. Gewoon een feelgood roadtrip movie.quote:[..]
Waar ging Green book over?
PSVquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoe is het daar? Hier lekker. PSV gewonnen (helaas geen grote cijfers) en heb lekker gecashed met blackjacken
Oh ja die! Was het een goede film?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
[..]
Jeetje wat een smalltalkgesprek dit.
[..]
Een Amerikaans-Italiaanse uitsmijter die chauffeurwerk moet doen voor een donkere pianist. Gewoon een feelgood roadtrip movie.
Ik vind dat erg fijn soms. Speelt ie nog in de bioscoop?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, keek lekker weg. Je moet wel houden van dat soort rustige films.
Lekker manquote:
Volgens mij niet, maar je kan hem gewoon op Popcorntime kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat erg fijn soms. Speelt ie nog in de bioscoop?
Oh dat had ik niet meer. Even zoeken danquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar je kan hem gewoon op Popcorntime kijken
Ik heb dat ooit eens met een perzik proberen te doen voor mij UI, maar dat werd maar een ranzig filmpje. Had ook geen goede manier om die perzik op de goede plaats terug te leggen. Wel handig zo'n doorzichtig "eierdopje"quote:
Is ook vrij lastig. Die vent gebruikt ook een vlijmscherp mesquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit eens met een perzik proberen te doen voor mij UI, maar dat werd maar een ranzig filmpje. Had ook geen goede manier om die perzik op de goede plaats terug te leggen. Wel handig zo'n doorzichtig "eierdopje"
Ik nam telkens een hapje en legde de perzik terug op een bordje. En dan foto met mijn telefoon nemen ipv iets met een statief. Werd dus nietsquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:20 schreef I. het volgende:
[..]
Is ook vrij lastig. Die vent gebruikt ook een vlijmscherp mesJe moet het ook maar voor elkaar krijgen om het zo precies weer netjes neer te kunnen leggen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |