Ik sowieso. Maar jij mag natuurlijk ook vaker langskomenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:21 schreef I. het volgende:
Heb wel het idee dat ik Good Will Hunting al een keer gezien heb, maar kan het niet meer helder voor de geest halen
Ik krijg de hele tijd reclame voor Russische dames. Whyquote:Op donderdag 25 april 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
VIND MOOIE MAMA'S DICHTBIJ
Word gratis lid
Die durf ik nu niet te kijken uit angst voor spoilersquote:
Allemaal gelinkt aan je zoekgeschiedenis.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd reclame voor Russische dames. Why
Ga ik proberenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sowieso. Maar jij mag natuurlijk ook vaker langskomen
Nou nee hoor, heb nog nooit iets opgezocht wat ook maar enigszins gerelateerd isquote:Op donderdag 25 april 2019 23:24 schreef I. het volgende:
[..]
Allemaal gelinkt aan je zoekgeschiedenis.![]()
![]()
Zelfde artiest als ynwa tochquote:Op donderdag 25 april 2019 23:25 schreef I. het volgende:
La La La, a song by Gerry & The Pacemakers on Spotify
Eens, eensquote:Op donderdag 25 april 2019 23:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt kijken hoor. Die film vind ik zo geweldig, het is zo'n lieve film
Echt een van mijn favorieten!
Je moet er ook vroeg uit hequote:Op donderdag 25 april 2019 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga ik proberen
Alleen ga ik tegenwoordig op burgerlijke tijden naar bed
Ik voor Russische mannenquote:Op donderdag 25 april 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd reclame voor Russische dames. Why
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou nee hoor, heb nog nooit iets opgezocht wat ook maar enigszins gerelateerd is
Hansinovskiquote:
Ik ook niet, in de breedte danquote:Op donderdag 25 april 2019 23:28 schreef JanCees het volgende:
Flipsie en fokkie komen jullie ook op mijn kermisborrel
I past niet door de deur ben ik bang
misschien vieren ze de borrel op de eerste verdieping zodat je van buiten door het raam mee kan drinkenquote:
Wanneer is de borrel dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:28 schreef JanCees het volgende:
Flipsie en fokkie komen jullie ook op mijn kermisborrel
I past niet door de deur ben ik bang
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien vieren ze de borrel op de eerste verdieping zodat je van buiten door het raam mee kan drinken
Oh dat zou wel attent zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien vieren ze de borrel op de eerste verdieping zodat je van buiten door het raam mee kan drinken
Vrijdagmiddag 7 juniquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 23:35 schreef I. het volgende:
En dan alsnog een chickie fixen hè
[ afbeelding ]
Goed bezig maatquote:Op donderdag 25 april 2019 23:35 schreef I. het volgende:
En dan alsnog een chickie fixen hè
[ afbeelding ]
Ik ook. Ga maar eens naar bed, morgenvroeg gaat de wekker weerquote:
Waar ik woonquote:Op donderdag 25 april 2019 23:33 schreef Flippiee het volgende:
En waar? Al die dorpjes in West-Friesland
Klinkt wel verstandig ditquote:Op donderdag 25 april 2019 23:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook. Ga maar eens naar bed, morgenvroeg gaat de wekker weer
Gaat jouw wekker om 4.45? Dacht het niet..quote:
Teringjanwillemquote:Op donderdag 25 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat jouw wekker om 4.45? Dacht het niet..
Ripquote:Op donderdag 25 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat jouw wekker om 4.45? Dacht het niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |