quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik nam telkens een hapje en legde de perzik terug op een bordje. En dan foto met mijn telefoon nemen ipv iets met een statief. Werd dus niets
Ja lekker!quote:Op vrijdag 26 april 2019 07:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Goeiemorgen Micky
Hoe is het in Spanje?
Het lijkt daar inderdaad wel altijd beter te smaken. Heb je al een goed zonnetje?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja lekker!
Het eten is hier altijd zo lekker
Nee, zit nogal met een vervelende situatie op het momentquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt daar inderdaad wel altijd beter te smaken. Heb je al een goed zonnetje?
[..]
Nee, zit nogal met een vervelende situatie op het moment
Ja de ochtendzon op de zee was al prachtig vanmorgen!!quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt daar inderdaad wel altijd beter te smaken. Heb je al een goed zonnetje?
[..]
Nee, zit nogal met een vervelende situatie op het moment
Heerlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja de ochtendzon op de zee was al prachtig vanmorgen!!
Jawel hoor.quote:
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik zoek nog steeds iemand die met mij naar port Aventura wil
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goedquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?
[..]
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goed
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attractiesquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?
[..]
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goed
Prachtvent!quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attracties
Ja, dat is makkelijk gezegd als je in Spanje zitquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attracties
Ja issie zeker.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja issie zeker.
Hij gaat alleen mee als ik niemand anders kan vinden.
Vorig jaar ging hij mee naar ferrariland. Heeft hij wel even mooi gefilmd dat ik in die achtbaan zat daar.
Maar hij wilde wel snel naar huis
Nee we zijn in december tien dagen in benidorm geweest en nu 10 dagen in la Pineda.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bent wel vroeg in Spanje, ga je van de zomer niet weg?
Okayquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee we zijn in december tien dagen in benidorm geweest en nu 10 dagen in la Pineda.
De zomer gaan we naar de zwarte cross vermoedelijk (op uitnodiging in de zijspan klasse) en anders naar de veteranencross.
Hey Naatje hoe staat het leven?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:09 schreef naatje_1 het volgende:
Flipsebips, lichtpunt van mijn brakke dag
Hey dud0r. Je gaat me niet vertellen dat je vandaag ook buiten in de zon zit toch? Als in, ben je nu wel op kantoor?quote:
je hebt nog 2:45 de tijd maatquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:09 schreef naatje_1 het volgende:
Flipsebips, lichtpunt van mijn brakke dag
Nog steeds een beetje teleurgesteld en verontwaardigd over het feit dat ik de Nyx niet binnen kwam. Heb al tijden verlopen id kaart op zak, ik kan ermee drank kopen, ik kan er mee stemmen, maar kennelijk heb ik voor de Nyx mijn paspoort nodigquote:
Thuiswerken vandaag. Maar te weinig zon om erin te zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey dud0r. Je gaat me niet vertellen dat je vandaag ook buiten in de zon zit toch? Als in, ben je nu wel op kantoor?
Wat een avond van Nyxquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurgesteld en verontwaardigd over het feit dat ik de Nyx niet binnen kwam. Heb al tijden verlopen id kaart op zak, ik kan ermee drank kopen, ik kan er mee stemmen, maar kennelijk heb ik voor de Nyx mijn paspoort nodig
Waarom haal je dan niet gewoon een nieuwequote:
Omdat dat geld kost, vooralsnog heb ik er geen problemen mee ervaren.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom haal je dan niet gewoon een nieuwe
Ga werken dan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat dat geld kost, vooralsnog heb ik er geen problemen mee ervaren.
Tsja waarom verleng je die dan ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurgesteld en verontwaardigd over het feit dat ik de Nyx niet binnen kwam. Heb al tijden verlopen id kaart op zak, ik kan ermee drank kopen, ik kan er mee stemmen, maar kennelijk heb ik voor de Nyx mijn paspoort nodig
Dat is wel beetje jammer inderdaad. Heb zelfs mijn herfstjas /tussenjas aanquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thuiswerken vandaag. Maar te weinig zon om erin te zitten.
Hey Kiidquote:
17 graden vandaag. Dan ga ik geen jas dragenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja waarom verleng je die dan ook niet
[..]
Dat is wel beetje jammer inderdaad. Heb zelfs mijn herfstjas /tussenjas aan
[..]
Hey Kiid
Hier is het 10? geloof ik en ik wil niet ziek worden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
17 graden vandaag. Dan ga ik geen jas dragen![]()
Dan loopt het zweet straks zo in m'n naatje hahaatjes
Het zal nu wel een beetje kouder zijn ja. Maar het zou 17 graden worden. En ik hoef zo alleen even naar buiten om de kleine naar opa en oma te brengen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier is het 10? geloof ik en ik wil niet ziek worden.
Hahaha xD
Mooi foto van naatjequote:
Groot gelijk heb jequote:
oeh weekendje rust?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zal nu wel een beetje kouder zijn ja. Maar het zou 17 graden worden. En ik hoef zo alleen even naar buiten om de kleine naar opa en oma te brengen.
Nee dat niet. Het is vrijdag. Markt en boodschappen dag voor opa en oma en dan gaat hij altijd meequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je
[..]
oeh weekendje rust?
Hazesgod maatjequote:Op vrijdag 26 april 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
Dat is wel heel schattig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat niet. Het is vrijdag. Markt en boodschappen dag voor opa en oma en dan gaat hij altijd mee
Nu heb ik dat nummer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
Ja en het geeft mij wat meer rust met thuiswerkenquote:
Kerstquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:44 schreef Kiid het volgende:
ALL I WANT 4 XMAS ... ISSSSSSS YOUUUUUUUUUUUUU
Zin in
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja waarom verleng je die dan ook niet
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat dat geld kost, vooralsnog heb ik er geen problemen mee ervaren.
Nee, ik financieer jou. Maar dat doe ik graag want je bent een veelbelovend talent. Hebben we meer aan dan die luie lapzwansen met een WAjongquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ome duo financiert mij, maar ik vind het dat geld gewoon niet waard
Het is nu allemaal lening, dus technisch gezien financier ik mijzelfquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik financieer jou. Maar dat doe ik graag want je bent een veelbelovend talent. Hebben we meer aan dan die luie lapzwansen met een WAjong
Precies, jij snapt hetquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon alleen. Gezelligheid moet je zelf maken
Waarom niet werken dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is nu allemaal lening, dus technisch gezien financier ik mijzelf
Kansloos iedere dag borrelen is veel belangrijker inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ome duo financiert mij, maar ik vind het dat geld gewoon niet waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |