Nee, ik ook niet. Verdorie, nu blijft het een groot mysterie. Misschien wel het grootste mysterie van FOK!.quote:
Jouw probleemquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Ben niet echt minder gaan zien, de ontsteking zit alleen voor een klein deel voor mn oog
Zullen we een blinde zoeken en het uitproberen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Verdorie, nu blijft het een groot mysterie. Misschien wel het grootste mysterie van FOK!.
moet jij wetenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Ben niet echt minder gaan zien, de ontsteking zit alleen voor een klein deel voor mn oog
Uitstekend plan. Begin jij vast met zoeken? Ik ben bijna klaar met werk, dan kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een blinde zoeken en het uitproberen?
xDquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uitstekend plan. Begin jij vast met zoeken? Ik ben bijna klaar met werk, dan kom ik ook niet.
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Gelachenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uitstekend plan. Begin jij vast met zoeken? Ik ben bijna klaar met werk, dan kom ik ook niet.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
trouwens boys we gaan gewoon het eurovisie songfestival winnen
genot
We?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
genot
Hoe zou het met de user ClapClapYourHands gaan?quote:
Je bent toch geen hommoquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
genot
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een kut smiley is dat. Ik ga 'm ook niet weer gebruiken.
Vond ik wel sympathiek.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zou het met de user ClapClapYourHands gaan?
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten.
Geen idee maat. Hopelijk goed, waar hij ook moge zijn!
@:ClapClapYourHands
Zucht. @JanCees duidelijk geen forumbeest.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heeft @:dvdfreak hiermee te maken ???
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heeft @:dvdfreak hiermee te maken ???
Niet gekliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet gekliktPrima clip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kon wel goed provoceren in tegenstelling tot de gemankeerden anno nu.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten.
Geen idee maat. Hopelijk goed, waar hij ook moge zijn!
@:ClapClapYourHands
Zeker! Was hem bijna vergeten maar dat was er één die de boel op stelten kon zetten. En op scherpquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij kon wel goed provoceren in tegenstelling tot de gemankeerden anno nu.
OFgodquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM wordt volledig door de mangel gehaald.
De Barney.gif mocht weer even worden afgestoftquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Barney.gif mocht weer even worden afgestoft.
Er blijft niet veel over van GGMM.quote:
@GGMM verlaat met de staart tussen de benen het strijdtoneel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er blijft niet veel over van GGMM.
Hopelijk kan hij morgen wel #mentaalfit op zijn werk verschijnen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM verlaat met de staart tussen de benen het strijdtoneel.
Die is woedend zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Voelt aan als maandag hequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:59 schreef Saind het volgende:
Vind het zeer complex dat het vandaag dinsdag is
Gelachenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Dat moet niet lang duren met al het vet dat je meezeult.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
feestje
19.30 heen en naar huis als ik niet meer kan lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja maar zaterdag is het ook weekend en zondag ook. Wat is er zo speciaal aan vrijdag. @JanCeesquote:
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
feestje
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet niet lang duren met al het vet dat je meezeult.WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koningsnacht ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
feestje
heb dan een feestjequote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag is het ook weekend en zondag ook. Wat is er zo speciaal aan vrijdag. @:JanCees
is toch ook niet gezegd dat je dan de rest van het weekend geheelonthouder bentquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag is het ook weekend en zondag ook. Wat is er zo speciaal aan vrijdag. @:JanCees
Ik ga maar 1 dag drinken dit weekendquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
is toch ook niet gezegd dat je dan de rest van het weekend geheelonthouder bent
Vertel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam op en neer om bier te ruilen met iemand.
Af en toe vraag ik me af of ik niet wat te ver ga. Maar goed.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou doe eens lief. Ga je me weer sexy foto’s sturen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet niet lang duren met al het vet dat je meezeult.Stijn is hier MVG, JC het dartbord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja je gaat niet naar Leeuwarden ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam op en neer om bier te ruilen met iemand.
Af en toe vraag ik me af of ik niet wat te ver ga. Maar goed.
Ik zie geen dartbord.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is hier MVG, JC het dartbord.
[ afbeelding ]
Dit vind ik eerlijk gezegd een stom gifje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is hier MVG, JC het dartbord.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over je hoofd heb?
Nog wat van Ome Loyle Carner geluisterd?quote:
zeg ik niet zolang je onaardig doetquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wat van Ome Loyle Carner geluisterd?
Dan kijk ik wel op je Last.FM.quote:
Loose Ends is een prima plaatje.quote:
ja moet eigenlijk die album even van voor naar achter luisteren heb nu die top 5/10 van spotify geplayed paar keerquote:
Vind het wel lekker wegluisteren. Net als Anderson .Paak's albumpje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja moet eigenlijk die album even van voor naar achter luisteren heb nu die top 5/10 van spotify geplayed paar keer
ik ken alleen venice en malibu lolquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind het wel lekker wegluisteren. Net als Anderson .Paak's albumpje.
quote:
GGMM doet altijd alsof er niets aan de hand is wanneer er iemand met een hamer op zijn vingers slaat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Wat slap dat @:GGMM niet reageert in het topic waar hij met de grond gelijk wordt gemaakt.
Hele sneue eigenschap.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM doet altijd alsof er niets aan de hand is wanneer er iemand met een hamer op zijn vingers slaat.
Alsof die ook maar een kans makenquote:
Die klootzak deed tegen PSV ineens zijn best, hele seizoen zie je hem nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die ook maar een kans maken
Heb je die Serero gehoord?
Als hij dat consequent zou volhouden, zou hij hier nooit meer posten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Wat slap dat @:GGMM niet reageert in het topic waar hij met de grond gelijk wordt gemaakt.
hoe is het bij twente huldiging?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als hij dat consequent zou volhouden, zou hij hier nooit meer posten.
Hoiquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Haha. Lol. Sukkel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe is het bij twente huldiging?
of ben je vandaag voor ajax
lol
Open daar eens een topic dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik zie dat het in ONZ was, ik geef hem groot gelijk. Alleen al door het openen van een topic daar loop je een aanzienlijke kans om Aids op te lopen
Ik kijk wel uit.quote:
Als je nu geen kampioen meer wordt moet je die club echt opheffen.quote:
Dit moet toch wel goed komen lijkt me. Als ze het nu nog tegen De Graafschap verpesten dan post ik hier nooit meer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je nu geen kampioen meer wordt moet je die club echt opheffen.
dat zou ik zeer spijtig vindenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit moet toch wel goed komen lijkt me. Als ze het nu nog tegen De Graafschap verpesten dan post ik hier nooit meer.
Van lanks ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:40 schreef Elan het volgende:
Lenny krijgt er van lanks in het Twente-topic.
Als je goed zoekt is er een stuk waar ze iemands moeder bellen met de melding dat ze hun zoon dood hebben geschotenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waar ergens in die 20 minuten vind ik de actie?
Ja, had het gevonden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je goed zoekt is er een stuk waar ze iemands moeder bellen met de melding dat ze hun zoon dood hebben geschoten
blyat dingenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, had het gevonden.
Zo gaan die dingen.
Nieuwe openenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
VBL / Feliciteer hier Legia met het landskampioenschap
mag deze open
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
VBL / Feliciteer hier Legia met het landskampioenschap
mag deze open
HALLO ZEGquote:Op woensdag 24 april 2019 00:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
jouw bestaan ook niet maar daar maak je ook geen eind aan
Ik vond haar zus lekkerder. Geen idee hoe die er nu uit ziet.quote:
Gristus te paard!quote:Op woensdag 24 april 2019 00:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
As un lilleke draak.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond haar zus lekkerder. Geen idee hoe die er nu uit ziet.
Sodeknetter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt ooit wel een eind aan hoor. (ook al zijn er eencelligen die nog steeds geloven in iets als een hemel)quote:Op woensdag 24 april 2019 00:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:47 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Sodeknetter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hou op, anders ga ik weer emotie eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hou op, anders ga ik weer emotie eten.Alsof je een reden nodig hebt om te gaan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof je een reden nodig hebt om te gaan etenSmeer me maar een bammetje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppetee.quote:
sowquote:Op woensdag 24 april 2019 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
Bovengemiddeld vaak zijn dat soort mensen pedofiel trouwens.
Goedkoop scoren ditquote:Op woensdag 24 april 2019 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
Bovengemiddeld vaak zijn dat soort mensen pedofiel trouwens.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
mietquote:
NOU EN OF!quote:Op woensdag 24 april 2019 07:58 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK.
GEREEDSCHAP CHECK.
BOUWHELM CHECK.
Willen ze weer meer mensen naar het OV trekken?quote:Op woensdag 24 april 2019 09:18 schreef Elan het volgende:
10 nieuwe treinstations in 10 jaar tijd koekoek
Is volgens hun met name om nieuwbouwwijken aan te sluiten.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Willen ze weer meer mensen naar het OV trekken?
Ga jij wel eens met het OV? (En zo ja, waar naar toe?)quote:Op woensdag 24 april 2019 09:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is volgens hun met name om nieuwbouwwijken aan te sluiten.
Het gros van die wijken of plekken is ook nog niet gebouwd. Lelystad Airport, Rotterdam Stadionwijk staat er ook bij![]()
Na al die gratis psychologische bijstand via DM had ik toch een wat eervollere vermelding in je vrienden boekje verwacht.quote:
Tussen haten en houden van is een dunne lijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Na al die gratis psychologische bijstand via DM had ik toch een wat eervollere vermelding in je vrienden boekje verwacht.
Incidenteel.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij wel eens met het OV? (En zo ja, waar naar toe?)
quote:Op woensdag 24 april 2019 09:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tussen haten en houden van is een dunne lijn.
Nou als de grond in de buurt nog te koop staat moet je dat snel kopen.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is volgens hun met name om nieuwbouwwijken aan te sluiten.
Het gros van die wijken of plekken is ook nog niet gebouwd. Lelystad Airport, Rotterdam Stadionwijk staat er ook bij![]()
Het worden er inmiddels al 30.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou als de grond in de buurt nog te koop staat moet je dat snel kopen.
Dank René.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makkerHoe gaat het?
[..]
Sterkte maat!
Dank. Net 2 paracetamol naar binnen gewerkt.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beterschap, veel drinken en aspirine!
Onlogisch heeft nooit hoofdpijn. (lol)quote:Op woensdag 24 april 2019 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank. Net 2 paracetamol naar binnen gewerkt.
Hoofdpijn is gekomen na het sporten.
Goed kerel. Lig lekker aan het zwembad met een biertje in de hand.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makkerHoe gaat het?
[..]
Sterkte maat!
Mietjequote:Op woensdag 24 april 2019 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mss spier verrekt in nekquote:Op woensdag 24 april 2019 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar fietsen kan ie welquote:Op woensdag 24 april 2019 10:51 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
die van der poel heeft wel zo'n dopingskop
Leuk dat je in de SC bentquote:Op woensdag 24 april 2019 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Knut. Gaat wel hoor, en met jou dan?
Ik kom hier graag hoor, zo af en toe. Moet altijd zó lachen. Jullie kunnen alles zo lekker relativerenquote:
Ga wegquote:Op woensdag 24 april 2019 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom hier graag hoor, zo af en toe. Moet altijd zó lachen. Jullie kunnen alles zo lekker relativerenen los gaan op elkaar en toch een beetje van elkaar houden
.
Jammer van een bepaalde user die deze SC min of meer heeft vermoord de laatste maandenquote:Op woensdag 24 april 2019 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom hier graag hoor, zo af en toe. Moet altijd zó lachen. Jullie kunnen alles zo lekker relativerenen los gaan op elkaar en toch een beetje van elkaar houden
.
Zeer goed, ben laatst even een weekendje op bezoek geweest. Ze hadden uiteraard ook gekeken naar de Grand National.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jij ook Johannes.
Hoe is het met je ouders?
Wie is Prins Louisquote:Op woensdag 24 april 2019 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het vriendenboekje van Tjacka, ik ga gelijk er mee aan de slag.
[..]
Zeer goed, ben laatst even een weekendje op bezoek geweest. Ze hadden uiteraard ook gekeken naar de Grand National.
Heb jij ook de foto's van Prins Louis gezien? Of boeit dat je niet zo.
Hadden ze ook naar the boat race gekeken?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer goed, ben laatst even een weekendje op bezoek geweest. Ze hadden uiteraard ook gekeken naar de Grand National.
Heb jij ook de foto's van Prins Louis gezien? Of boeit dat je niet zo.
Ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
net even cardio gedaan sinds tijden, viel wel tegen
NAMENquote:Op woensdag 24 april 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jammer van een bepaalde user die deze SC min of meer heeft vermoord de laatste maanden
Moet je toch ook niet doen, lieve jongen. Cardio is zo mokerkut.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
net even cardio gedaan sinds tijden, viel wel tegen
mee eens maar ik train al 4 keer per week met gewichten en wil even kijken of cardio op m'n pauze dag een goed idee isquote:Op woensdag 24 april 2019 11:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet je toch ook niet doen, lieve jongen. Cardio is zo mokerkut.
Dank! Zelf gebreid truitje aan zo te zien.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.townandcountr(...)e-louis-photos-news/
Komt wel weerquote:Op woensdag 24 april 2019 11:02 schreef JanPawelII het volgende:
Vroeger altijd gezellig met de VBL makkers.
Af en toe een aanvaring over kapitalisme of abortus of homofilie.
Dat is er niet meer bij tegenwoordig.
Charlotte lijkt mij dan een prima aanleiding om over abortus te praten.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:02 schreef JanPawelII het volgende:
Post nataal jaquote:Op woensdag 24 april 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Charlotte lijkt mij dan een prima aanleiding om over abortus te praten.
Hoe gaat het met jouw gezin?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank! Zelf gebreid truitje aan zo te zien.
Boat race vinden we wel minder.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hadden ze ook naar the boat race gekeken?
En die heb ik uiterarad gezien, net zoals ik gelezen heb dat William vreemdganger is.
Nou dat verbaasd me niets.
helaas is Brexit ook geen onderwerp meerquote:Op woensdag 24 april 2019 11:02 schreef JanPawelII het volgende:
anticlimax van het decenniumquote:Op woensdag 24 april 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas is Brexit ook geen onderwerp meer
Zouden William en Harry echt ruzie hebben? Ik las zoiets.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boat race vinden we wel minder.
Heeft dat over William in de Hello gestaan? Wij volgen meer de luxe tabloids dan de cheape
Komt omdat @kapiteintje en @aTypisch niet meer hier posten.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:02 schreef JanPawelII het volgende:
Meghan haar normale familie (neven/nichten) mochten ook niet op de wedding komen, en toen moesten ze meedoen aan een MTV programma wat ik laatst zag, echt vreselijk voor die mensen.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zouden William en Harry echt ruzie hebben? Ik las zoiets.
Meghanquote:Op woensdag 24 april 2019 11:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meghan haar normale familie (neven/nichten) mochten ook niet op de wedding komen, en toen moesten ze meedoen aan een MTV programma wat ik laatst zag, echt vreselijk voor die mensen.
Wow trquote:Op woensdag 24 april 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Foei, doe eens lief!quote:Op woensdag 24 april 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uitstekend moment voor een lesbienne SC inval.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:24 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de vbl sc ook niet heel erg hooligan meer
we zijn een soort saaie klb sc geworden
Wad? Mod???quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
de Lesbos zitten al in deze scs inmiddels (jojoortje, c_a, Charlotte3) zo treurig is het tegenwoordigquote:Op woensdag 24 april 2019 11:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitstekend moment voor een lesbienne SC inval.
Ik mis alleen Els nog...quote:Op woensdag 24 april 2019 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de Lesbos zitten al in deze scs inmiddels (jojoortje, c_a, Charlotte3) zo treurig is het tegenwoordig
er is al minstens 2 generaties achter elkaar vers bloed omdat er middle class wordt getrouwd (kate bijv)quote:Op woensdag 24 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zorgt tenminste voor vers bloed in die inteelt familie
dat is nog niks na een paar eeuwenquote:Op woensdag 24 april 2019 11:31 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
er is al minstens 2 generaties achter elkaar vers bloed omdat er middle class wordt getrouwd (kate bijv)
dat verbaast me ook wel maar je ziet bij hun dat "arbeid adelt" niet kloptquote:Op woensdag 24 april 2019 11:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
ik vind ze wel oud worden als er daadwerkelijk inteelt is
Is lastig antwoord geven als ik niet weet wat je bedoeldquote:Op woensdag 24 april 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het ja was had je het toch niet gezegd
Hemeltje ben jij zo dom?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is lastig antwoord geven als ik niet weet wat je bedoeld
abortus ging het overquote:Op woensdag 24 april 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
@onlogischquote:Op woensdag 24 april 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
debiele actiequote:Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
straks in brazilie weer in alle gevallen verboden
Abortusbootje erheen en dat soort proletenlanden kan alleen nog maar toekijken.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
straks in brazilie weer in alle gevallen verboden
Zo zielig is het westen wel jaquote:Op woensdag 24 april 2019 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Abortusbootje erheen en dat soort proletenlanden kan alleen nog maar toekijken.
Mwa, zij mogen ook hierheen komen om iets voor ons te betekenen in de internationale wateren?quote:
Dat is natuurlijk onmogelijk. Je kunt niet de cel in gaan als je iets doet buiten de grenzen van een land.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:47 schreef JanPawelII het volgende:
Daarom ook strafbaar stellen zoals het PiS erg verstandig wilde doen.
Bij terugkomst aan wal paar jaar cel in.
Kunnen ze de benen ook eens bij elkaar houden
ja we zitten op meer mensen te wachten, laat staan ongewenstequote:Op woensdag 24 april 2019 11:47 schreef JanPawelII het volgende:
Daarom ook strafbaar stellen zoals het PiS erg verstandig wilde doen.
Bij terugkomst aan wal paar jaar cel in.
Kunnen ze de benen ook eens bij elkaar houden
Leer jij maar eens normaal denken kamperquote:Op woensdag 24 april 2019 11:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst ff normaal te typen
#Woonwagenleefquote:Op woensdag 24 april 2019 11:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Leer jij maar eens normaal denken kamper
In Zuid-Korea ben je gewoon strafbaar als je als Koreaan in het buitenland gokt of blowt.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onmogelijk. Je kunt niet de cel in gaan als je iets doet buiten de grenzen van een land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |