quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou doe eens lief. Ga je me weer sexy foto’s sturen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet niet lang duren met al het vet dat je meezeult.Stijn is hier MVG, JC het dartbord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja je gaat niet naar Leeuwarden ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam op en neer om bier te ruilen met iemand.
Af en toe vraag ik me af of ik niet wat te ver ga. Maar goed.
Ik zie geen dartbord.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is hier MVG, JC het dartbord.
[ afbeelding ]
Dit vind ik eerlijk gezegd een stom gifje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is hier MVG, JC het dartbord.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over je hoofd heb?
Nog wat van Ome Loyle Carner geluisterd?quote:
zeg ik niet zolang je onaardig doetquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wat van Ome Loyle Carner geluisterd?
Dan kijk ik wel op je Last.FM.quote:
Loose Ends is een prima plaatje.quote:
ja moet eigenlijk die album even van voor naar achter luisteren heb nu die top 5/10 van spotify geplayed paar keerquote:
Vind het wel lekker wegluisteren. Net als Anderson .Paak's albumpje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja moet eigenlijk die album even van voor naar achter luisteren heb nu die top 5/10 van spotify geplayed paar keer
ik ken alleen venice en malibu lolquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind het wel lekker wegluisteren. Net als Anderson .Paak's albumpje.
quote:
GGMM doet altijd alsof er niets aan de hand is wanneer er iemand met een hamer op zijn vingers slaat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Wat slap dat @:GGMM niet reageert in het topic waar hij met de grond gelijk wordt gemaakt.
Hele sneue eigenschap.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM doet altijd alsof er niets aan de hand is wanneer er iemand met een hamer op zijn vingers slaat.
Alsof die ook maar een kans makenquote:
Die klootzak deed tegen PSV ineens zijn best, hele seizoen zie je hem nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die ook maar een kans maken
Heb je die Serero gehoord?
Als hij dat consequent zou volhouden, zou hij hier nooit meer posten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Wat slap dat @:GGMM niet reageert in het topic waar hij met de grond gelijk wordt gemaakt.
hoe is het bij twente huldiging?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als hij dat consequent zou volhouden, zou hij hier nooit meer posten.
Hoiquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Haha. Lol. Sukkel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe is het bij twente huldiging?
of ben je vandaag voor ajax
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |