Nee, ik ook niet. Verdorie, nu blijft het een groot mysterie. Misschien wel het grootste mysterie van FOK!.quote:
Jouw probleemquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Ben niet echt minder gaan zien, de ontsteking zit alleen voor een klein deel voor mn oog
Zullen we een blinde zoeken en het uitproberen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Verdorie, nu blijft het een groot mysterie. Misschien wel het grootste mysterie van FOK!.
moet jij wetenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Ben niet echt minder gaan zien, de ontsteking zit alleen voor een klein deel voor mn oog
Uitstekend plan. Begin jij vast met zoeken? Ik ben bijna klaar met werk, dan kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een blinde zoeken en het uitproberen?
xDquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uitstekend plan. Begin jij vast met zoeken? Ik ben bijna klaar met werk, dan kom ik ook niet.
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Gelachenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uitstekend plan. Begin jij vast met zoeken? Ik ben bijna klaar met werk, dan kom ik ook niet.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
trouwens boys we gaan gewoon het eurovisie songfestival winnen
genot
We?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
genot
Hoe zou het met de user ClapClapYourHands gaan?quote:
Je bent toch geen hommoquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
genot
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een kut smiley is dat. Ik ga 'm ook niet weer gebruiken.
Vond ik wel sympathiek.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zou het met de user ClapClapYourHands gaan?
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten.
Geen idee maat. Hopelijk goed, waar hij ook moge zijn!
@:ClapClapYourHands
Zucht. @JanCees duidelijk geen forumbeest.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heeft @:dvdfreak hiermee te maken ???
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heeft @:dvdfreak hiermee te maken ???
Niet gekliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet gekliktPrima clip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kon wel goed provoceren in tegenstelling tot de gemankeerden anno nu.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten.
Geen idee maat. Hopelijk goed, waar hij ook moge zijn!
@:ClapClapYourHands
Zeker! Was hem bijna vergeten maar dat was er één die de boel op stelten kon zetten. En op scherpquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij kon wel goed provoceren in tegenstelling tot de gemankeerden anno nu.
OFgodquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM wordt volledig door de mangel gehaald.
De Barney.gif mocht weer even worden afgestoftquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Barney.gif mocht weer even worden afgestoft.
Er blijft niet veel over van GGMM.quote:
@GGMM verlaat met de staart tussen de benen het strijdtoneel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er blijft niet veel over van GGMM.
Hopelijk kan hij morgen wel #mentaalfit op zijn werk verschijnen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM verlaat met de staart tussen de benen het strijdtoneel.
Die is woedend zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Voelt aan als maandag hequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:59 schreef Saind het volgende:
Vind het zeer complex dat het vandaag dinsdag is
Gelachenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Dat moet niet lang duren met al het vet dat je meezeult.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
feestje
19.30 heen en naar huis als ik niet meer kan lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja maar zaterdag is het ook weekend en zondag ook. Wat is er zo speciaal aan vrijdag. @JanCeesquote:
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
feestje
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet niet lang duren met al het vet dat je meezeult.WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koningsnacht ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
feestje
heb dan een feestjequote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag is het ook weekend en zondag ook. Wat is er zo speciaal aan vrijdag. @:JanCees
is toch ook niet gezegd dat je dan de rest van het weekend geheelonthouder bentquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag is het ook weekend en zondag ook. Wat is er zo speciaal aan vrijdag. @:JanCees
Ik ga maar 1 dag drinken dit weekendquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
is toch ook niet gezegd dat je dan de rest van het weekend geheelonthouder bent
Vertel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam op en neer om bier te ruilen met iemand.
Af en toe vraag ik me af of ik niet wat te ver ga. Maar goed.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou doe eens lief. Ga je me weer sexy foto’s sturen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet niet lang duren met al het vet dat je meezeult.Stijn is hier MVG, JC het dartbord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja je gaat niet naar Leeuwarden ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam op en neer om bier te ruilen met iemand.
Af en toe vraag ik me af of ik niet wat te ver ga. Maar goed.
Ik zie geen dartbord.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is hier MVG, JC het dartbord.
[ afbeelding ]
Dit vind ik eerlijk gezegd een stom gifje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is hier MVG, JC het dartbord.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over je hoofd heb?
Nog wat van Ome Loyle Carner geluisterd?quote:
zeg ik niet zolang je onaardig doetquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wat van Ome Loyle Carner geluisterd?
Dan kijk ik wel op je Last.FM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |