Is lastig antwoord geven als ik niet weet wat je bedoeldquote:Op woensdag 24 april 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het ja was had je het toch niet gezegd
Hemeltje ben jij zo dom?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is lastig antwoord geven als ik niet weet wat je bedoeld
abortus ging het overquote:Op woensdag 24 april 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
@onlogischquote:Op woensdag 24 april 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
debiele actiequote:Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
straks in brazilie weer in alle gevallen verboden
Abortusbootje erheen en dat soort proletenlanden kan alleen nog maar toekijken.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
straks in brazilie weer in alle gevallen verboden
Zo zielig is het westen wel jaquote:Op woensdag 24 april 2019 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Abortusbootje erheen en dat soort proletenlanden kan alleen nog maar toekijken.
Mwa, zij mogen ook hierheen komen om iets voor ons te betekenen in de internationale wateren?quote:
Dat is natuurlijk onmogelijk. Je kunt niet de cel in gaan als je iets doet buiten de grenzen van een land.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:47 schreef JanPawelII het volgende:
Daarom ook strafbaar stellen zoals het PiS erg verstandig wilde doen.
Bij terugkomst aan wal paar jaar cel in.
Kunnen ze de benen ook eens bij elkaar houden
ja we zitten op meer mensen te wachten, laat staan ongewenstequote:Op woensdag 24 april 2019 11:47 schreef JanPawelII het volgende:
Daarom ook strafbaar stellen zoals het PiS erg verstandig wilde doen.
Bij terugkomst aan wal paar jaar cel in.
Kunnen ze de benen ook eens bij elkaar houden
Leer jij maar eens normaal denken kamperquote:Op woensdag 24 april 2019 11:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst ff normaal te typen
#Woonwagenleefquote:Op woensdag 24 april 2019 11:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Leer jij maar eens normaal denken kamper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |