Loose Ends is een prima plaatje.quote:
ja moet eigenlijk die album even van voor naar achter luisteren heb nu die top 5/10 van spotify geplayed paar keerquote:
Vind het wel lekker wegluisteren. Net als Anderson .Paak's albumpje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja moet eigenlijk die album even van voor naar achter luisteren heb nu die top 5/10 van spotify geplayed paar keer
ik ken alleen venice en malibu lolquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind het wel lekker wegluisteren. Net als Anderson .Paak's albumpje.
quote:
GGMM doet altijd alsof er niets aan de hand is wanneer er iemand met een hamer op zijn vingers slaat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Wat slap dat @:GGMM niet reageert in het topic waar hij met de grond gelijk wordt gemaakt.
Hele sneue eigenschap.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM doet altijd alsof er niets aan de hand is wanneer er iemand met een hamer op zijn vingers slaat.
Alsof die ook maar een kans makenquote:
Die klootzak deed tegen PSV ineens zijn best, hele seizoen zie je hem nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die ook maar een kans maken
Heb je die Serero gehoord?
Als hij dat consequent zou volhouden, zou hij hier nooit meer posten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Wat slap dat @:GGMM niet reageert in het topic waar hij met de grond gelijk wordt gemaakt.
hoe is het bij twente huldiging?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als hij dat consequent zou volhouden, zou hij hier nooit meer posten.
Hoiquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Haha. Lol. Sukkel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe is het bij twente huldiging?
of ben je vandaag voor ajax
lol
Open daar eens een topic dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik zie dat het in ONZ was, ik geef hem groot gelijk. Alleen al door het openen van een topic daar loop je een aanzienlijke kans om Aids op te lopen
Ik kijk wel uit.quote:
Als je nu geen kampioen meer wordt moet je die club echt opheffen.quote:
Dit moet toch wel goed komen lijkt me. Als ze het nu nog tegen De Graafschap verpesten dan post ik hier nooit meer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je nu geen kampioen meer wordt moet je die club echt opheffen.
dat zou ik zeer spijtig vindenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit moet toch wel goed komen lijkt me. Als ze het nu nog tegen De Graafschap verpesten dan post ik hier nooit meer.
Van lanks ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:40 schreef Elan het volgende:
Lenny krijgt er van lanks in het Twente-topic.
Als je goed zoekt is er een stuk waar ze iemands moeder bellen met de melding dat ze hun zoon dood hebben geschotenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waar ergens in die 20 minuten vind ik de actie?
Ja, had het gevonden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je goed zoekt is er een stuk waar ze iemands moeder bellen met de melding dat ze hun zoon dood hebben geschoten
blyat dingenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, had het gevonden.
Zo gaan die dingen.
Nieuwe openenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
VBL / Feliciteer hier Legia met het landskampioenschap
mag deze open
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
VBL / Feliciteer hier Legia met het landskampioenschap
mag deze open
HALLO ZEGquote:Op woensdag 24 april 2019 00:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
jouw bestaan ook niet maar daar maak je ook geen eind aan
Ik vond haar zus lekkerder. Geen idee hoe die er nu uit ziet.quote:
Gristus te paard!quote:Op woensdag 24 april 2019 00:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
As un lilleke draak.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond haar zus lekkerder. Geen idee hoe die er nu uit ziet.
Sodeknetter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt ooit wel een eind aan hoor. (ook al zijn er eencelligen die nog steeds geloven in iets als een hemel)quote:Op woensdag 24 april 2019 00:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:47 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Sodeknetter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hou op, anders ga ik weer emotie eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hou op, anders ga ik weer emotie eten.Alsof je een reden nodig hebt om te gaan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof je een reden nodig hebt om te gaan etenSmeer me maar een bammetje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppetee.quote:
sowquote:Op woensdag 24 april 2019 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
Bovengemiddeld vaak zijn dat soort mensen pedofiel trouwens.
Goedkoop scoren ditquote:Op woensdag 24 april 2019 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
Bovengemiddeld vaak zijn dat soort mensen pedofiel trouwens.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
mietquote:
NOU EN OF!quote:Op woensdag 24 april 2019 07:58 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK.
GEREEDSCHAP CHECK.
BOUWHELM CHECK.
Willen ze weer meer mensen naar het OV trekken?quote:Op woensdag 24 april 2019 09:18 schreef Elan het volgende:
10 nieuwe treinstations in 10 jaar tijd koekoek
Is volgens hun met name om nieuwbouwwijken aan te sluiten.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Willen ze weer meer mensen naar het OV trekken?
Ga jij wel eens met het OV? (En zo ja, waar naar toe?)quote:Op woensdag 24 april 2019 09:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is volgens hun met name om nieuwbouwwijken aan te sluiten.
Het gros van die wijken of plekken is ook nog niet gebouwd. Lelystad Airport, Rotterdam Stadionwijk staat er ook bij![]()
Na al die gratis psychologische bijstand via DM had ik toch een wat eervollere vermelding in je vrienden boekje verwacht.quote:
Tussen haten en houden van is een dunne lijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Na al die gratis psychologische bijstand via DM had ik toch een wat eervollere vermelding in je vrienden boekje verwacht.
Incidenteel.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij wel eens met het OV? (En zo ja, waar naar toe?)
quote:Op woensdag 24 april 2019 09:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tussen haten en houden van is een dunne lijn.
Nou als de grond in de buurt nog te koop staat moet je dat snel kopen.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is volgens hun met name om nieuwbouwwijken aan te sluiten.
Het gros van die wijken of plekken is ook nog niet gebouwd. Lelystad Airport, Rotterdam Stadionwijk staat er ook bij![]()
Het worden er inmiddels al 30.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou als de grond in de buurt nog te koop staat moet je dat snel kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |