Dank René.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makkerHoe gaat het?
[..]
Sterkte maat!
Dank. Net 2 paracetamol naar binnen gewerkt.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beterschap, veel drinken en aspirine!
Onlogisch heeft nooit hoofdpijn. (lol)quote:Op woensdag 24 april 2019 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank. Net 2 paracetamol naar binnen gewerkt.
Hoofdpijn is gekomen na het sporten.
Goed kerel. Lig lekker aan het zwembad met een biertje in de hand.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makkerHoe gaat het?
[..]
Sterkte maat!
Mietjequote:Op woensdag 24 april 2019 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mss spier verrekt in nekquote:Op woensdag 24 april 2019 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar fietsen kan ie welquote:Op woensdag 24 april 2019 10:51 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
die van der poel heeft wel zo'n dopingskop
Leuk dat je in de SC bentquote:Op woensdag 24 april 2019 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Knut. Gaat wel hoor, en met jou dan?
Ik kom hier graag hoor, zo af en toe. Moet altijd zó lachen. Jullie kunnen alles zo lekker relativerenquote:
Ga wegquote:Op woensdag 24 april 2019 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom hier graag hoor, zo af en toe. Moet altijd zó lachen. Jullie kunnen alles zo lekker relativerenen los gaan op elkaar en toch een beetje van elkaar houden
.
Jammer van een bepaalde user die deze SC min of meer heeft vermoord de laatste maandenquote:Op woensdag 24 april 2019 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom hier graag hoor, zo af en toe. Moet altijd zó lachen. Jullie kunnen alles zo lekker relativerenen los gaan op elkaar en toch een beetje van elkaar houden
.
Zeer goed, ben laatst even een weekendje op bezoek geweest. Ze hadden uiteraard ook gekeken naar de Grand National.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jij ook Johannes.
Hoe is het met je ouders?
Wie is Prins Louisquote:Op woensdag 24 april 2019 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het vriendenboekje van Tjacka, ik ga gelijk er mee aan de slag.
[..]
Zeer goed, ben laatst even een weekendje op bezoek geweest. Ze hadden uiteraard ook gekeken naar de Grand National.
Heb jij ook de foto's van Prins Louis gezien? Of boeit dat je niet zo.
Hadden ze ook naar the boat race gekeken?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer goed, ben laatst even een weekendje op bezoek geweest. Ze hadden uiteraard ook gekeken naar de Grand National.
Heb jij ook de foto's van Prins Louis gezien? Of boeit dat je niet zo.
Ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
net even cardio gedaan sinds tijden, viel wel tegen
NAMENquote:Op woensdag 24 april 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jammer van een bepaalde user die deze SC min of meer heeft vermoord de laatste maanden
Moet je toch ook niet doen, lieve jongen. Cardio is zo mokerkut.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
net even cardio gedaan sinds tijden, viel wel tegen
mee eens maar ik train al 4 keer per week met gewichten en wil even kijken of cardio op m'n pauze dag een goed idee isquote:Op woensdag 24 april 2019 11:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet je toch ook niet doen, lieve jongen. Cardio is zo mokerkut.
Dank! Zelf gebreid truitje aan zo te zien.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.townandcountr(...)e-louis-photos-news/
Komt wel weerquote:Op woensdag 24 april 2019 11:02 schreef JanPawelII het volgende:
Vroeger altijd gezellig met de VBL makkers.
Af en toe een aanvaring over kapitalisme of abortus of homofilie.
Dat is er niet meer bij tegenwoordig.
Charlotte lijkt mij dan een prima aanleiding om over abortus te praten.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:02 schreef JanPawelII het volgende:
Vroeger altijd gezellig met de VBL makkers.
Af en toe een aanvaring over kapitalisme of abortus of homofilie.
Dat is er niet meer bij tegenwoordig.
Post nataal jaquote:Op woensdag 24 april 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Charlotte lijkt mij dan een prima aanleiding om over abortus te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |