quote:I feel sorry for anyone who goes through their life without taking the chance to have a moment with this song.![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik ga mij ook even nutteloos bezig houden.quote:Op maandag 22 april 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
Maar ik ben ook ff shoppen... eens kijken of mn zomer outfit het nog doet
Vandaag eerste dag na de winter zonder leren jas, heb mijn zomerjasje vorige week laten repareren, was ergens een stukje los.quote:Op maandag 22 april 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
Maar ik ben ook ff shoppen... eens kijken of mn zomer outfit het nog doet
Daar wil ik wel een paasontbijtje mee willen.quote:
Ze kan ook heel mooi zingen.quote:Op maandag 22 april 2019 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een paasontbijtje mee willen.
Annabel, ik ben niets zonder jou.quote:
Ik zag je edit, jammer want anders was ik het met je eens geweest.quote:Op maandag 22 april 2019 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kleine vrouwen met grote gitaren en stiletto's, zo sexy.
Dat is als goud vergelijken met de inhoud van mijn asbak.quote:Op maandag 22 april 2019 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vergelijk dit eens met Anouk.![]()
Rockbitch my ass.![]()
Oh, je had 'm al in huis!quote:Op maandag 22 april 2019 02:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Er gebeurt iets geks als je het hebt gespoten, het bruist een beetje? Net als cola als je het net hebt ingeschonken ofzo. En dan trekt het wel heel snel in, en voelt niet plakkerig, maar toch voel je het wel als je er met je hand overheen gaat. En je handen zijn dan ook niet helemaaaaal droog. Wat ook wel gek zou zijn als je echt 0% verschil zou voelen. Maar ik zou toch nog ff m'n handen wassen of van die doekies meenemen voor onderweg om je handen af te doen. Wat dan wel weer klote is als je weinig bagage mee wil nemen. Maar iig plakt ie wel het minst van wat ik tot nu toe heb geprobeerd aan zonnebrandcrème. Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
quote:Op maandag 22 april 2019 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, je had 'm al in huis!Ik begreep je niet helemaal gisteren, was ook slaperig. Dank voor de snelle review! Het klinkt goed. Meestal ga ik niet zo lang weg dat ik het spul mee moet nemen, dus doekjes zijn niet nodig. Prachtige spreekbeurt hoor!
Een grote rode krul en een paasei stickertjequote:Op maandag 22 april 2019 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, je had 'm al in huis!Ik begreep je niet helemaal gisteren, was ook slaperig. Dank voor de snelle review! Het klinkt goed. Meestal ga ik niet zo lang weg dat ik het spul mee moet nemen, dus doekjes zijn niet nodig. Prachtige spreekbeurt hoor!
quote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Een grote rode krul en een paasei stickertje
Ik ga nu.quote:Op maandag 22 april 2019 12:30 schreef chufi het volgende:
zo ook weer gelukt ... zonder jas met korte broek
Geen heuvel te zien daar.quote:Op maandag 22 april 2019 12:30 schreef Recce het volgende:
Veel paardenbloemen hier:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, zie je een lichte glooiing in het landschap. Dat is onderdeel van een stuwwal van een ijstijd.
[ afbeelding ]
Mooi zandpaadje:
[ afbeelding ]
Groen/grijs.quote:Op maandag 22 april 2019 12:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke kleur verf ik ga halen voor mijn hobby kamer.
Het is ook wel erg subtiel op de foto. Als je er loopt, valt het wel op. Vergeleken met Limburg of andere delen van Twente stelt het ook niets voor.quote:
Die richting zit ik wel te denken. Iig een lichte kleur maar ik wil geen blauw.quote:
GADVERDAMME.quote:
groen blauw geelquote:Op maandag 22 april 2019 12:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke kleur verf ik ga halen voor mijn hobby kamer.
Die kamer wordt geen kleuterschool.quote:
Dan gewoon zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kamer wordt geen kleuterschool.
Het wordt een treinenkamer, toch?quote:Op maandag 22 april 2019 12:45 schreef cafca het volgende:
[[ afbeelding ] Op maandag 22 april 2019 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kamer wordt geen kleuterschool.
Dat heb je mooi gedaan.quote:Op maandag 22 april 2019 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt een treinenkamer, toch?
NS-geel/blauw dan
Ik heb hier de keuken van de week olijfgroen geschilderd:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2019 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
SO naar @:TillyBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik had 'm gezien ja, hij kwam ook echt op 4/20 uit
Geweldig die Snoop, echt van genoten van begin tot eind.
![]()
Zou willen dat je dat in kan stellen zoals bij een Tomtom, dat voortaan alle tutorials ingesproken worden door Snoop.
TEAM BAKSTEEN
Lekker door kwootenquote:
Ohja en ik vergeet nog een belangrijk aspect, hij is geur/parfumloos. En toen ik dat tikte zat het er net op, maar het trok daarna snel verder in de huid.quote:Op maandag 22 april 2019 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Een grote rode krul en een paasei stickertje
Mooie foto's weerquote:Op maandag 22 april 2019 12:30 schreef Recce het volgende:
Veel paardenbloemen hier:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, zie je een lichte glooiing in het landschap. Dat is onderdeel van een stuwwal van een ijstijd.
[ afbeelding ]
Mooi zandpaadje:
[ afbeelding ]
Mooi en wie heeft die pannenlappies gehaakt?quote:Het wordt een treinenkamer, toch?
NS-geel/blauw dan
Ik heb hier de keuken van de week olijfgroen geschilderd:
[ afbeelding ]
Ah, parfumloos is ook fijn.quote:Op maandag 22 april 2019 13:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja en ik vergeet nog een belangrijk aspect, hij is geur/parfumloos. En toen ik dat tikte zat het er net op, maar het trok daarna snel verder in de huid.
Ja dat kan net te overheersend zijn en het ruikt maar zelden lekker genoeg dat je het ook echt wil blijven ruiken.quote:Op maandag 22 april 2019 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, parfumloos is ook fijn.Daar heb ik ook wel last van, als dat spul ook nog de hele tijd geur afgeeft. Morgen maar even kopen, de vorige is bijna op.
Ik wil eigenlijk helemaal niets ruiken. Ik doe ook niet vaak deo op. Dat stoort me ook vaak en het gaat ook nog de huid irriteren. Gelukkig ben ik geen zwetert.quote:Op maandag 22 april 2019 13:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat kan net te overheersend zijn en het ruikt maar zelden lekker genoeg dat je het ook echt wil blijven ruiken.
Deo de huid irriteren?quote:Op maandag 22 april 2019 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niets ruiken. Ik doe ook niet vaak deo op. Dat stoort me ook vaak en het gaat ook nog de huid irriteren. Gelukkig ben ik geen zwetert.
Ja, ik heb nu Sanex sensitive of zoiets, daar gaat het wel goed mee. Die ruik je ook nauwelijks.quote:Op maandag 22 april 2019 13:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deo de huid irriteren?Je hebt ook geurloze deo enzo hè, Deoleen geloof ik
quote:Op maandag 22 april 2019 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu Sanex sensitive of zoiets, daar gaat het wel goed mee. Die ruik je ook nauwelijks.
Dat doet mevrouw cafcaquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi en wie heeft die pannenlappies gehaakt?
Da's prima spulquote:Op maandag 22 april 2019 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu Sanex sensitive of zoiets, daar gaat het wel goed mee. Die ruik je ook nauwelijks.
#SCvrouwenshaming! We hebben het best goed getroffen met de vrouwen hier hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 13:37 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is dit vrouwenpraat, maar ja echte vrouwen hebben we hier niet dus kunnen we het maar beter zelf doen
Dat is toch al ruim een halve week geleden?quote:Op maandag 22 april 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben inmiddels helemaal moe van "De Passion".
Wil dat nog niet gratis aanschouwen...zo nep allemaal.
Is dat er voor dan?quote:Op maandag 22 april 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoe kom je daar nu zo bij? Dat is toch allang afgelopen?quote:Op maandag 22 april 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zapte weer langs....zocht iets voor bij mijn brunch.quote:
Op NPO1 een hele discussie daarover.quote:Op maandag 22 april 2019 13:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu zo bij? Dat is toch allang afgelopen?
D'r was gisteren een mooie wielerkoers op tv. Was nog bij jou in de buurt ookquote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zapte weer langs....zocht iets voor bij mijn brunch.
En waarom dan ?quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op NPO1 een hele discussie daarover.
Hé, er zit een knop op die TV....quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik probeer mijn hoofd even leeg te maken maar ik krijg er alleen maar koppijn van.quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk jij dat ook alquote:Op maandag 22 april 2019 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer mijn hoofd even leeg te maken maar ik krijg er alleen maar koppijn van.
Ik kijk wat ik aanzet.quote:
Interessante discussie....quote:
ja triest iddquote:Op maandag 22 april 2019 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Interessante discussie....
De meeste 'artiesten' die zingen zijn zelf niet gelovig maar doen mee omdat er zoveel mensen naar kijken, kan het nog triester?
Tja, moet je gelovig zijn om aan zoiets mee te doen?quote:Op maandag 22 april 2019 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Interessante discussie....
De meeste 'artiesten' die zingen zijn zelf niet gelovig maar doen mee omdat er zoveel mensen naar kijken, kan het nog triester?
Yeps, maar heb er wel een mening over, dit was het moment.quote:Op maandag 22 april 2019 14:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, moet je gelovig zijn om aan zoiets mee te doen?
Het is nu eenmaal een show, entertainment, wat in dit geval gebaseerd is op het verhaal van de kruisiging van Jezus. Wat mij betreft is het ook niet meer dan dat. Ik hoef er niet naar te kijken, dus ik ga me er ook niet druk om maken.
Veel mensen vinden het leuk, laat ze lekker
quote:Op maandag 22 april 2019 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, maar heb er wel een mening over, dit was het moment.
Mijn hoofd doet moeilijk.quote:Op maandag 22 april 2019 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Krijg mijn spek met ei niet op....maag doet nog steeds moeilijk, maar heb iig de helft op.
quote:
Jaquote:Op maandag 22 april 2019 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest twee keer kijken. Is ie van jou?
Waar zit die, ik zie hem niet.quote:
Kippie.quote:Op maandag 22 april 2019 14:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Houd vanuit de struik kip in de gaten
quote:DE BILT - Het is de warmste tweede paasdag dag in 70 jaar.
Volgens Weerplaza liep het kwik in De Bilt rond 14.00 uur op tot 24 graden.
Ik fiets over een kwartier de berg op.quote:
Even iets aan je moeder vragen?quote:Op maandag 22 april 2019 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik fiets over een kwartier de berg op.
Te laat het zit al in mijn hoofd.quote:
Pas maar op dat je geen zonnesteek oploopt...quote:Op maandag 22 april 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bier gaat wel erg snel in de zon.
ff Spaanse nummers checken ?quote:Op maandag 22 april 2019 14:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Te laat het zit al in mijn hoofd.
Op een dag word je ook een echte vent en kan je zonder.quote:Op maandag 22 april 2019 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF uurtje slapen in mijn gekoelde kamer met seabreeze geluid
En waar ruikt het naar?quote:Op maandag 22 april 2019 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF uurtje slapen in mijn gekoelde kamer met seabreeze geluid
Wat is de link met Bettie Stöve?quote:Op maandag 22 april 2019 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was erbij, baardaap helaas nog niet.
Geen, is gewoon een bandnaam, meer niet, net als Hallo Venray, slaat ook nergens op, maar is wel een goede band.quote:
OK, je 15 minuten zijn omquote:Op maandag 22 april 2019 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen, is gewoon een bandnaam, meer niet, net als Hallo Venray, slaat ook nergens op, maar is wel een goede band.
OK, daar komt de naam wel vandaan, qua inspiratie.
Ga je hem nu slaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mo_Muffin op 22-04-2019 15:17:21 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hier blijven, ik bevel het je.quote:
Zit ik weer met chufi opgescheept.quote:
Heb je al gefietst?quote:Op maandag 22 april 2019 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit ik weer met chufi opgescheept.
Nee, nog niet.quote:
heb je die plamuurlul nou al door de lijn getrokken?quote:Op maandag 22 april 2019 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, nog niet.![]()
En ik ben nu zo gaar als een kanon.
Waarvan dat dan ?quote:Op maandag 22 april 2019 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, nog niet.![]()
En ik ben nu zo gaar als een kanon.
Het woord plamuurlul roept bij mij hele rare beelden op....quote:Op maandag 22 april 2019 15:37 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je die plamuurlul nou al door de lijn getrokken?
sas heeft zo dr eigen benamingenquote:Op maandag 22 april 2019 15:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Het woord plamuurlul roept bij mij hele rare beelden op....
Maar dat zal wel aan mij liggen
Sas is stom.quote:
[quote]quote:
Ja niet jouw schuldquote:Op maandag 22 april 2019 16:09 schreef sacha het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 april 2019 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Plamuurlul is niet komen opdagen.
Wel.quote:
Sbe graaft, en graaft...quote:Op maandag 22 april 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nu probeer je terug te krabbelen en weer lief doen ...
Nog even doorgaan en ik kom in China uit.quote:
Dan graaf je met een bocht...quote:Op maandag 22 april 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en ik kom in China uit.
gecensureerd Internetquote:Op maandag 22 april 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en ik kom in China uit.
Ik heb eens gezien dat iemand na een paar van zijn barkruk afging. Dat ging niet helemaal goed.quote:
Is een van de eerste zwaardere bieren die toen op de markt kwamquote:Op maandag 22 april 2019 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens gezien dat iemand na een paar van zijn barkruk afging. Dat ging niet helemaal goed.
Tijdelijke actie van Grolsch, alweer 20 jaar geleden.quote:Op maandag 22 april 2019 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een van de eerste zwaardere bieren die toen op de markt kwam
Toen heb ik er wel een paar genuttigdquote:Op maandag 22 april 2019 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdelijke actie van Grolsch, alweer 20 jaar geleden.
Ik ook maar toen zat ik veilig op de bank thuis.quote:
Ik ookquote:Op maandag 22 april 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar toen zat ik veilig op de bank thuis.
Ik kom ze maar nauwelijks tegen. Maar ik heb er ook geen behoefte aan.quote:Op maandag 22 april 2019 17:10 schreef chufi het volgende:
Maar goed nu is de markt bijna verzadigt met zware bieren
Ik zie ze genoeg in de super, maar hou me aan mn normale Alfaquote:Op maandag 22 april 2019 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom ze maar nauwelijks tegen. Maar ik heb er ook geen behoefte aan.
quote:Op maandag 22 april 2019 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een van de eerste zwaardere bieren die toen op de markt kwam
Ja maar ik doelde op het Nederlandse bierquote:Op maandag 22 april 2019 17:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij werden er in België al jaaaaaren daarvoor zwaardere bieren gebrouwen....
Ik zie alleen maar bloemetjes.quote:Op maandag 22 april 2019 18:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zelfde struik andere kat
[ afbeelding ]
Ok dan .. zal daar wel stinkenquote:Op maandag 22 april 2019 18:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zelfde struik andere kat
[ afbeelding ]
Je doet hard je best voor een plekje op de bankquote:
Heb er nu wel vaak genoeg op gezeten.quote:Op maandag 22 april 2019 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je doet hard je best voor een plekje op de bank
Als ik mijn nest uit kom wapperen 's morgens, dan is het 1e wat ik doe, staand inloggen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Staan typen ook wel, maar daar word ik moe van
Gezellig toch!quote:Op maandag 22 april 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb er nu wel vaak genoeg op gezeten.
Haha, ik hoef dat niet te doen ben standaard ingelogd hier..quote:Op maandag 22 april 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik mijn nest uit kom wapperen 's morgens, dan is het 1e wat ik doe, staand inloggen.
Lekker! ik heb ook een lekker kleurtje opgedaan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, ik hoef dat niet te doen ben standaard ingelogd hier..
Pff mijn hoofd gloeit, beetje teveel in de zon geweest afgelopen dagen
Ik vind er geen zak aan.quote:
Gaat nu wel hard, als je in de zon ligt/zit enz.. vooral door die windquote:Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! ik heb ook een lekker kleurtje opgedaan de afgelopen dagen.
Zit die bank niet lekker?quote:Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan.
Kutbank.
Je bent weer flink aan het werk geweest, is het einde nu een beetje in zicht?quote:Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Laatste schutting geplaatst, autobanden opgepompt, berg compost omgezet en een rot hek vervangen en nu ben ik moe.![]()
Waar bestond jullie dag uit?
Begint je vel te trekken straks.quote:Op maandag 22 april 2019 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, ik hoef dat niet te doen ben standaard ingelogd hier..
Pff mijn hoofd gloeit, beetje teveel in de zon geweest afgelopen dagen
Wel goed insmeren hèquote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begint je vel te trekken straks.Als je mijn kop ziet zou je zweren dat ik een maand in Spanje ben geweest.
Ah, dus je plan ten uitvoer gebracht.quote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent weer flink aan het werk geweest, is het einde nu een beetje in zicht?
Ik heb vooral een beetje lui op het water gedobberd, af en toe het water in om een beetje af te koelen.
Jij word snel bruin dusquote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begint je vel te trekken straks.Als je mijn kop ziet zou je zweren dat ik een maand in Spanje ben geweest.
Ja, bijzonder snel. Het is er ook zo weer af. Verbranden moet je toch mee uitkijken hoor, da's niet zo best.quote:Op maandag 22 april 2019 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij word snel bruin dusIk helaas niet verbrand eerst daarna verkleur ik een beetje
Smeer mij daarom ook altijd in, en lig/zit nooit lang in de zonquote:Op maandag 22 april 2019 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, bijzonder snel. Het is er ook zo weer af. Verbranden moet je toch mee uitkijken hoor, da's niet zo best.
quote:
Zwemmen is een groot woord, dat had ik zaterdag gedaan, maar 11 graden is wel erg koud, dus vandaag en beetje pootje baden en even snel door gaan om af te koelen, was meer dan genoeg.quote:Op maandag 22 april 2019 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, dus je plan ten uitvoer gebracht.Water.
Zwemmen.
![]()
Nee, einde is niet in zicht, dat is het nooit daar. Er moet (achteraf) nog een stuk bestrating bij op het pad, dus dat doe ik maar zelf en buiten de klussen om is de tuin zelf ook aan beurt. Dan nog schilderen en tussendoor zal er nog wel het één en ander komen.
11 graden. Bikkel De Dees.quote:Op maandag 22 april 2019 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwemmen is een groot woord, dat had ik zaterdag gedaan, maar 11 graden is wel erg koud, dus vandaag en beetje pootje baden en even snel door gaan om af te koelen, was meer dan genoeg.
Met een flinke lap grond ben je behalve de grote dingen ook vaak met het normale onderhoud bezig ja.
Kom je weleens buiten dan, behalve om naar je werk en naar de winkels te gaan?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten dan, behalve om naar je werk en naar de winkels te gaan?
Ik heb vanmiddag een paar seconden op mijn balkon gestaan.quote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten dan, behalve om naar je werk en naar de winkels te gaan?
Je kan ook op een balkon zittenquote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik sta ook bijna nooit op mijn balkonIk heb overigens geen hoogtevrees...
Living on the edge!quote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar seconden op mijn balkon gestaan.
Maar je komt wel regelmatig buiten, sowieso voor je werk en voor Sjefke!quote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat Lucky iets wist wat ik niet wistquote:
Ja, dat welquote:Op maandag 22 april 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je komt wel regelmatig buiten, sowieso voor je werk en voor Sjefke!
Het was gewoonweg eng maar wel een stap die ik moest zetten.quote:
Begin er niet over alsjeblieft!quote:Op maandag 22 april 2019 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo staat de laatste tijd ook niet veel op zijn balkon.
Nee hoor, jij weet meerquote:Op maandag 22 april 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lucky iets wist wat ik niet wist
Je hebt er wel eentje?quote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Neuh, ben niet zo geheimzinnig.quote:Op maandag 22 april 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lucky iets wist wat ik niet wist
Komt er gewoon niet van.. ZIt toch liever binnen...quote:
Dat kan ook..quote:Op maandag 22 april 2019 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt er gewoon niet van.. ZIt toch liever binnen...
Jij weet, beetje nutteloos op een stoel buiten zitten.quote:Op maandag 22 april 2019 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt er gewoon niet van.. ZIt toch liever binnen...
Rijtjeshuis heb ik ook al nietquote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja een rijtjeshuis heeft ook niet altijd een balkon
Het rijtjeshuis van Barbie wel.quote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja een rijtjeshuis heeft ook niet altijd een balkon
Nou nee, ze heeft nu een gebroken bekken en een gebroken pols.quote:
Is ze weer gesprongen?quote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ze heeft nu een gebroken bekken en een gebroken pols.
Ow, als dat de prijs voor een balkon is, dan doe maar geen balkonquote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ze heeft nu een gebroken bekken en een gebroken pols.
Onder begeleidingquote:Op maandag 22 april 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens met de trein naar "t Harde
Dat is het ook, het kind is helemaal de weg kwijt.quote:
't Harde?quote:Op maandag 22 april 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens met de trein naar "t Harde
Die zal ook niet makkelijk te helpen zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het ook, het kind is helemaal de weg kwijt.
Een caravan?quote:Op maandag 22 april 2019 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Rijtjeshuis heb ik ook al niet
Het zit me niet mee
ik zou het een opluchting noemenquote:Op maandag 22 april 2019 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Wel confronterend, wat ik allemaal niet heb
Een penthouse?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |