quote:I feel sorry for anyone who goes through their life without taking the chance to have a moment with this song.![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik ga mij ook even nutteloos bezig houden.quote:Op maandag 22 april 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
Maar ik ben ook ff shoppen... eens kijken of mn zomer outfit het nog doet
Vandaag eerste dag na de winter zonder leren jas, heb mijn zomerjasje vorige week laten repareren, was ergens een stukje los.quote:Op maandag 22 april 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
Maar ik ben ook ff shoppen... eens kijken of mn zomer outfit het nog doet
Daar wil ik wel een paasontbijtje mee willen.quote:
Ze kan ook heel mooi zingen.quote:Op maandag 22 april 2019 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een paasontbijtje mee willen.
Annabel, ik ben niets zonder jou.quote:
Ik zag je edit, jammer want anders was ik het met je eens geweest.quote:Op maandag 22 april 2019 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kleine vrouwen met grote gitaren en stiletto's, zo sexy.
Dat is als goud vergelijken met de inhoud van mijn asbak.quote:Op maandag 22 april 2019 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vergelijk dit eens met Anouk.![]()
Rockbitch my ass.![]()
Oh, je had 'm al in huis!quote:Op maandag 22 april 2019 02:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Er gebeurt iets geks als je het hebt gespoten, het bruist een beetje? Net als cola als je het net hebt ingeschonken ofzo. En dan trekt het wel heel snel in, en voelt niet plakkerig, maar toch voel je het wel als je er met je hand overheen gaat. En je handen zijn dan ook niet helemaaaaal droog. Wat ook wel gek zou zijn als je echt 0% verschil zou voelen. Maar ik zou toch nog ff m'n handen wassen of van die doekies meenemen voor onderweg om je handen af te doen. Wat dan wel weer klote is als je weinig bagage mee wil nemen. Maar iig plakt ie wel het minst van wat ik tot nu toe heb geprobeerd aan zonnebrandcrème. Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
quote:Op maandag 22 april 2019 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, je had 'm al in huis!Ik begreep je niet helemaal gisteren, was ook slaperig. Dank voor de snelle review! Het klinkt goed. Meestal ga ik niet zo lang weg dat ik het spul mee moet nemen, dus doekjes zijn niet nodig. Prachtige spreekbeurt hoor!
Een grote rode krul en een paasei stickertjequote:Op maandag 22 april 2019 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, je had 'm al in huis!Ik begreep je niet helemaal gisteren, was ook slaperig. Dank voor de snelle review! Het klinkt goed. Meestal ga ik niet zo lang weg dat ik het spul mee moet nemen, dus doekjes zijn niet nodig. Prachtige spreekbeurt hoor!
quote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Een grote rode krul en een paasei stickertje
Ik ga nu.quote:Op maandag 22 april 2019 12:30 schreef chufi het volgende:
zo ook weer gelukt ... zonder jas met korte broek
Geen heuvel te zien daar.quote:Op maandag 22 april 2019 12:30 schreef Recce het volgende:
Veel paardenbloemen hier:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, zie je een lichte glooiing in het landschap. Dat is onderdeel van een stuwwal van een ijstijd.
[ afbeelding ]
Mooi zandpaadje:
[ afbeelding ]
Groen/grijs.quote:Op maandag 22 april 2019 12:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke kleur verf ik ga halen voor mijn hobby kamer.
Het is ook wel erg subtiel op de foto. Als je er loopt, valt het wel op. Vergeleken met Limburg of andere delen van Twente stelt het ook niets voor.quote:
Die richting zit ik wel te denken. Iig een lichte kleur maar ik wil geen blauw.quote:
GADVERDAMME.quote:
groen blauw geelquote:Op maandag 22 april 2019 12:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke kleur verf ik ga halen voor mijn hobby kamer.
Die kamer wordt geen kleuterschool.quote:
Dan gewoon zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kamer wordt geen kleuterschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |