quote:Op maandag 22 april 2019 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond de zon vanmiddag echt eng fel en de zon staat nog lang niet op z'n hoogste punt. Maar veel smeren dus.
Ik vind het wel heel irritant. Ik kan niet goed tegen plakkerige dingen aan m'n handen.quote:Op maandag 22 april 2019 02:15 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb pas maar weer een paar factor 50s aangeschaft
Welterusten!quote:Op maandag 22 april 2019 02:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga de pannen erop leggen, trusten.
Ook welterusten!quote:Op maandag 22 april 2019 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze kwam erna, ik ga meuren, ben doodmoe.
Ik zag iets nieuws, anti-zand zonnebrandcrème.. i figured..als zand er niet aan blijft plakken dan zal het wel helemaal niet plakken. Maar ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 22 april 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel irritant. Ik kan niet goed tegen plakkerige dingen aan m'n handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op maandag 22 april 2019 02:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag iets nieuws, anti-zand zonnebrandcrème.. i figured..als zand er niet aan blijft plakken dan zal het wel helemaal niet plakken. Maar ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd.Dat is wel iets om te proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dit kunnen maken dan moet dat ook wel met zonnebrandcrème lukkenquote:Op maandag 22 april 2019 02:23 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon zonnebrandcrème aan het water moeten toevoegen. Dat je klaar bent als je onder de douche uit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja! Want als ik ga wachten tot ik de zon in ga kan die review weleens in september komen en dan heb je er geen reet meer aan dit jaar.quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 02:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze dit kunnen maken dan moet dat ook wel met zonnebrandcrème lukkenIk vraag me af of dat spul wel aan je huid blijft zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien merk je het verschil niet.
Ah, ik ben benieuwd. Eerst maar eens tukken! Welterusten.quote:Op maandag 22 april 2019 02:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja! Want als ik ga wachten tot ik de zon in ga kan die review weleens in september komen en dan heb je er geen reet meer aan dit jaar.
quote:Op maandag 22 april 2019 02:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat spul wel aan je huid blijft zitten.Misschien merk je het verschil niet.
Er gebeurt iets geks als je het hebt gespoten, het bruist een beetje? Net als cola als je het net hebt ingeschonken ofzo. En dan trekt het wel heel snel in, en voelt niet plakkerig, maar toch voel je het wel als je er met je hand overheen gaat. En je handen zijn dan ook niet helemaaaaal droog. Wat ook wel gek zou zijn als je echt 0% verschil zou voelen. Maar ik zou toch nog ff m'n handen wassen of van die doekies meenemen voor onderweg om je handen af te doen. Wat dan wel weer klote is als je weinig bagage mee wil nemen. Maar iig plakt ie wel het minst van wat ik tot nu toe heb geprobeerd aan zonnebrandcrème. Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?quote:
Trustequote:Op maandag 22 april 2019 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik ben benieuwd. Eerst maar eens tukken! Welterusten.
Dat wat ik ooit had !quote:
Hond uitgelaten, met een zwaar gemoed.quote:
Waddan? Dipje?quote:Op maandag 22 april 2019 02:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hond uitgelaten, met een zwaar gemoed.
Ja. zoiets, maar alles los zichzelf op....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |