#SCvrouwenshaming! We hebben het best goed getroffen met de vrouwen hier hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 13:37 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is dit vrouwenpraat, maar ja echte vrouwen hebben we hier niet dus kunnen we het maar beter zelf doen
Dat is toch al ruim een halve week geleden?quote:Op maandag 22 april 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben inmiddels helemaal moe van "De Passion".
Wil dat nog niet gratis aanschouwen...zo nep allemaal.
Is dat er voor dan?quote:Op maandag 22 april 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoe kom je daar nu zo bij? Dat is toch allang afgelopen?quote:Op maandag 22 april 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zapte weer langs....zocht iets voor bij mijn brunch.quote:
Op NPO1 een hele discussie daarover.quote:Op maandag 22 april 2019 13:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu zo bij? Dat is toch allang afgelopen?
D'r was gisteren een mooie wielerkoers op tv. Was nog bij jou in de buurt ookquote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zapte weer langs....zocht iets voor bij mijn brunch.
En waarom dan ?quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op NPO1 een hele discussie daarover.
Hé, er zit een knop op die TV....quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik probeer mijn hoofd even leeg te maken maar ik krijg er alleen maar koppijn van.quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk jij dat ook alquote:Op maandag 22 april 2019 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer mijn hoofd even leeg te maken maar ik krijg er alleen maar koppijn van.
Ik kijk wat ik aanzet.quote:
Interessante discussie....quote:
ja triest iddquote:Op maandag 22 april 2019 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Interessante discussie....
De meeste 'artiesten' die zingen zijn zelf niet gelovig maar doen mee omdat er zoveel mensen naar kijken, kan het nog triester?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |