Het wordt een treinenkamer, toch?quote:Op maandag 22 april 2019 12:45 schreef cafca het volgende:
[[ afbeelding ] Op maandag 22 april 2019 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kamer wordt geen kleuterschool.
Dat heb je mooi gedaan.quote:Op maandag 22 april 2019 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt een treinenkamer, toch?
NS-geel/blauw dan
Ik heb hier de keuken van de week olijfgroen geschilderd:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2019 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
SO naar @:TillyBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik had 'm gezien ja, hij kwam ook echt op 4/20 uit
Geweldig die Snoop, echt van genoten van begin tot eind.
![]()
Zou willen dat je dat in kan stellen zoals bij een Tomtom, dat voortaan alle tutorials ingesproken worden door Snoop.
TEAM BAKSTEEN
Lekker door kwootenquote:
Ohja en ik vergeet nog een belangrijk aspect, hij is geur/parfumloos. En toen ik dat tikte zat het er net op, maar het trok daarna snel verder in de huid.quote:Op maandag 22 april 2019 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, je had 'm al in huis!Ik begreep je niet helemaal gisteren, was ook slaperig. Dank voor de snelle review! Het klinkt goed. Meestal ga ik niet zo lang weg dat ik het spul mee moet nemen, dus doekjes zijn niet nodig. Prachtige spreekbeurt hoor!
quote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Een grote rode krul en een paasei stickertje
Mooie foto's weerquote:Op maandag 22 april 2019 12:30 schreef Recce het volgende:
Veel paardenbloemen hier:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, zie je een lichte glooiing in het landschap. Dat is onderdeel van een stuwwal van een ijstijd.
[ afbeelding ]
Mooi zandpaadje:
[ afbeelding ]
Mooi en wie heeft die pannenlappies gehaakt?quote:Het wordt een treinenkamer, toch?
NS-geel/blauw dan
Ik heb hier de keuken van de week olijfgroen geschilderd:
[ afbeelding ]
Ah, parfumloos is ook fijn.quote:Op maandag 22 april 2019 13:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja en ik vergeet nog een belangrijk aspect, hij is geur/parfumloos. En toen ik dat tikte zat het er net op, maar het trok daarna snel verder in de huid.
Ja dat kan net te overheersend zijn en het ruikt maar zelden lekker genoeg dat je het ook echt wil blijven ruiken.quote:Op maandag 22 april 2019 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, parfumloos is ook fijn.Daar heb ik ook wel last van, als dat spul ook nog de hele tijd geur afgeeft. Morgen maar even kopen, de vorige is bijna op.
Ik wil eigenlijk helemaal niets ruiken. Ik doe ook niet vaak deo op. Dat stoort me ook vaak en het gaat ook nog de huid irriteren. Gelukkig ben ik geen zwetert.quote:Op maandag 22 april 2019 13:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat kan net te overheersend zijn en het ruikt maar zelden lekker genoeg dat je het ook echt wil blijven ruiken.
Deo de huid irriteren?quote:Op maandag 22 april 2019 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niets ruiken. Ik doe ook niet vaak deo op. Dat stoort me ook vaak en het gaat ook nog de huid irriteren. Gelukkig ben ik geen zwetert.
Ja, ik heb nu Sanex sensitive of zoiets, daar gaat het wel goed mee. Die ruik je ook nauwelijks.quote:Op maandag 22 april 2019 13:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deo de huid irriteren?Je hebt ook geurloze deo enzo hè, Deoleen geloof ik
quote:Op maandag 22 april 2019 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu Sanex sensitive of zoiets, daar gaat het wel goed mee. Die ruik je ook nauwelijks.
Dat doet mevrouw cafcaquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi en wie heeft die pannenlappies gehaakt?
Da's prima spulquote:Op maandag 22 april 2019 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu Sanex sensitive of zoiets, daar gaat het wel goed mee. Die ruik je ook nauwelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |