Even iets aan je moeder vragen?quote:Op maandag 22 april 2019 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik fiets over een kwartier de berg op.
Te laat het zit al in mijn hoofd.quote:
Pas maar op dat je geen zonnesteek oploopt...quote:Op maandag 22 april 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bier gaat wel erg snel in de zon.
ff Spaanse nummers checken ?quote:Op maandag 22 april 2019 14:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Te laat het zit al in mijn hoofd.
Op een dag word je ook een echte vent en kan je zonder.quote:Op maandag 22 april 2019 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF uurtje slapen in mijn gekoelde kamer met seabreeze geluid
En waar ruikt het naar?quote:Op maandag 22 april 2019 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
FF uurtje slapen in mijn gekoelde kamer met seabreeze geluid
Wat is de link met Bettie Stöve?quote:Op maandag 22 april 2019 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was erbij, baardaap helaas nog niet.
Geen, is gewoon een bandnaam, meer niet, net als Hallo Venray, slaat ook nergens op, maar is wel een goede band.quote:
OK, je 15 minuten zijn omquote:Op maandag 22 april 2019 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen, is gewoon een bandnaam, meer niet, net als Hallo Venray, slaat ook nergens op, maar is wel een goede band.
OK, daar komt de naam wel vandaan, qua inspiratie.
Ga je hem nu slaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mo_Muffin op 22-04-2019 15:17:21 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hier blijven, ik bevel het je.quote:
Zit ik weer met chufi opgescheept.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |